nimellä: Harhaan-johtajat, (Terho Miettinen, Raija Pelli v. 2017)
on, niin totta, kuin vain totta olla voi. Kaikki kirjassa mainitut asiat, itse kokeneena, ja jo aiemmin läpi käyneenä, - kirja vahvisti, jo aiemmin omaa huomiotani samoissa asioissa, millä keinoin lahkot opettavat, jopa alistavat, jne.
on muuten hyvin tutkittu/kirjoitettu kirja. - ei mikään tuulesta temmattu !
p.s. uskossa olen edelleen, vaan en lahkossa:)
löysin hyvän kirjan
3
82
Vastaukset
- Anonyymi
mulla on monia tuttuja, itseni lisäksi, jotka lähteneet lahkosta pois.
ihan saman ovat todenneet, kuin itsekin aikanaan, - onneksi huomanneet.
Vilpillisä saarnaajia kait pääsääntöisesti, ehkä poikkeuksena joku uskovakin. . .?- Anonyymi
jos en (ilmeisestikään) väärässä ole, "tekevät raskaita taakkoja ihmisten harteille, joihin eivät itse tahdo sormenpäilläkään koskea"
Niin lukee raamatussa.
ja näitä fundamentalismi - harhaoppeja oli JO Jeesuksen aikana, kuinka paljon ennemmin nyt, kun jo maailman väkiluku, "pikkuisen" enemmän.
Jeesus varoittaa raamatussa.
"he, eksyttävät jopa valitutkin"
"on muuten hyvin tutkittu/kirjoitettu kirja. - ei mikään tuulesta temmattu "
Olen lukenut kirjan ja totesin, että se itse on suuri harhaanjohtaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684451Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983976- 523512
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222723Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252562Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562423- 452312
- 391907
- 471888
- 301646