että laittaisin sulle viestiä ja olisiko se ok? Todisteet tosielämässä kun ovat täysin päinvastaiseen viittaavia.
Odotatko oikeasti
45
762
Vastaukset
- Anonyymi
Tältä palstalta jos olet niin älä laita.
- Anonyymi
Miten perustelet että päinvastaiset?
- Anonyymi
Kyllä odotan! Olen sillä tapaa aika perinteinen.
- Anonyymi
Tämä voisi olla sulta.
Kyllä odotan, ihan oikeasti. - Anonyymi
A.. saa laittaa viestiä milloin vain tälle naiselle.
- Anonyymi
Ok, laitan. Jos sanot sen 🧐
T:A-mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, laitan. Jos sanot sen 🧐
T:A-miesSanon minkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanon minkä?
Niinpä. 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. 🧐
Laita ny kuitenkin😁
- Anonyymi
Odotan edelleenkin sitä viestiä. Joten lähetä vaan. 😊
- Anonyymi
Keltä😳😘💓.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keltä😳😘💓.
Sulta 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keltä😳😘💓.
Juhalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juhalta.
Samannimiseltä henkilöltä itsekin toivoisin viestiä... vaikka päinvastaista aiemmin viestinkin muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samannimiseltä henkilöltä itsekin toivoisin viestiä... vaikka päinvastaista aiemmin viestinkin muualla.
Tytöillä selvästikin hyvä maku
- juha
- Anonyymi
Siitä vaan :)
- Anonyymi
Miten ne tosielämän todisteet on päinvastaisia?
- Anonyymi
Niin.. Hyvä kysymys 🤔
- Anonyymi
Minä ainakaan en ole nähnyt häntä niin pitkään aikaam etten voi olla varma näkemästään vaan jään toljottamaan suu auki. Vaikka joskus tuntuu siltä että hän voisi olla niin en uskalla tehdä mitään. Mietin monta päivää ennenkuin uskallan täälläkään asiasta mitään mainita. Pelkään näet sitäkin että hän loukkaantuisi jos jotakuta toista luulisin häneksi.
- Anonyymi
Hmm...mikäli tämä olis(on) minulle.
Se on totta, että todisteet tosielämässä päinvastaiseen viittaavat. Mietin sitä, että minkä tähden kielsit kokonaisuudessaan sen olemassaolon meidän välillä. Pitkään pohdittuani ymmärsin omalta osaltani sen juuren, Minusta vaikuttaa siltä, että sinulla on mahdollisesti tietoa laajemmin ja moniuloitteisemmin kuin minulla.
Kunhan vain käynnistämme keskustelun, niin uskoisin sen jatkuvan ikuisuuteen. : )
Jatketaanko tästä iasiasta irl? Nyt meni vain niin tunteisiin.
Halaus.- Anonyymi
Näin saattaa olla. Kokonaisuus aukeaa sinulle kyllä hyvinkin nopeasti kunhan irl päästään käyntiin :)
❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin saattaa olla. Kokonaisuus aukeaa sinulle kyllä hyvinkin nopeasti kunhan irl päästään käyntiin :)
❤️kuulostaa uhkaukselta
- Anonyymi
Odotan.
- Anonyymi
En odota viestiä.
- Anonyymi
Tää ei sitten oo multa. Ymmärrän kyllä pysyä poissa, jos irl on tehty selväksi ettei haluta olla yhteyksissä. Ihan sama vaikka palstalla olisi viestejä, jotka voisivat viitata muuhun.
Nuorelta naiselta.- Anonyymi
Mitenkähän siinä mahtoi niin käydäkään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkähän siinä mahtoi niin käydäkään..
Minä en voi tietää varmaksi, mistä oli kyse vai oliko syitä useampia. Palstalta saa eri kuvan syystä, kuin irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en voi tietää varmaksi, mistä oli kyse vai oliko syitä useampia. Palstalta saa eri kuvan syystä, kuin irl.
Ne irl tapahtumat kiinnostaisi kuulla. Palsta on vain harhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne irl tapahtumat kiinnostaisi kuulla. Palsta on vain harhaa.
Kerro itse irl tapahtumat omassa tilanteessasi? En nyt laita mitään tunnistetta ennenkö itse saan sellaisen. Ihan tarpeeksi laittanut niitä jo palstalle.
Tiedän, että palsta on yleensä harhaa, ja siksi en luotakaan palstan juttuihin. Niinhän tuossa jo kommentoinkin, etten palstan perusteella ota yhteyttä. Joskus todennäköisyys on kuitenkin iso sille, että jotkut palstaviestit olisivat häneltä. Siksi en voi olla varma pitääkö se paikkaansa, mitä hän kertoi irl.
- Anonyymi
Hirtehisyyden aika ei lopu. Ja se on ikävintä ikävistä.
- Anonyymi
Kyllä olisi iloinen yllätys jos häneltä vielä viestin saisin.. :)
- Anonyymi
Samoin minäkin ajattelen (miehestä), eli en sillä tavalla "odota" enää, tai en usko siihen. Mutta pienesti toivon, että jos kumminkin... Haluaisin jotenkin olla edes tekemisissä välillä. En oikein osaa selittää, mitä tunnen häntä kohtaan, tai ehkä en tiedä enää itsekään. Mutta kaipaan häntä joka tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin minäkin ajattelen (miehestä), eli en sillä tavalla "odota" enää, tai en usko siihen. Mutta pienesti toivon, että jos kumminkin... Haluaisin jotenkin olla edes tekemisissä välillä. En oikein osaa selittää, mitä tunnen häntä kohtaan, tai ehkä en tiedä enää itsekään. Mutta kaipaan häntä joka tapauksessa.
Selvitä ensin itsellesi mitä tunnet häntä kohtaan.
- Anonyymi
Olenko muka joskus suuttunut viestistäsi? En kyllä muista sellaista tapahtuneen koskaan. Aina on ollut iloinen yllätys kuulla sinusta, ihana.
- Anonyymi
Vanhanaikaisesti kyllä odotan mieheltä viestiä jos kiinnostusta vielä on. Se on tuntunut että kiinnostus hävinnyt hänen puoleltaan..mikä tietysti harmittaa jos näin on..
- Anonyymi
Tervetuloa nykyaikaan. Jos haluaa jotain saada, niin itsekin täytyy tehdä jotain.
- Anonyymi
En. Sinulle varattu palkinto odottaa vain sinua, joten turha ryhtyä enempään.
- Anonyymi
yes
- Anonyymi
Jos olisit hän, odotan viestiä häneltä. Hänen viesti olisi erittäin hyvä ja tärkeä asia minulle. Tosielämän ristiriidat, jokainen näkee asiat omien linssien läpi, tulkiten niitä omasta kokemus- ja ajattelupohjalta lähtien. J
- Anonyymi
Ethän sinä laita. Minä itken, mutta sinä et välitä. K:lle M:ltä.
- Anonyymi
En minä sellaista odota. Se olisi kuitenkin täysin ok jos lähettäisit minulle viestiä. Toisinpäin se ei onnistuisikaan.
- Anonyymi
Oletkin kaiken tosielämän yläpuolella. Sen jo olen nähnyt.
- Anonyymi
Odota lakia, että voit mielestäsi sen ihan oikeasti julkaista.
- Anonyymi
En odota viestiä keneltäkään. Ei ole ketään ketä kaipaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475475Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612356Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181880Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451771- 171595
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331543Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5138881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2231021