Vaikka mikä olisi, olet aina mielessäni.
Kyl mä sua rakastan
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
samat sanat hänelle lähetän
- Anonyymi
mut oon gei
- Anonyymi
gei on vain epäonnistunut pokemon ratsun satulassa, herramme ratsasti satuloimattomalla aasilla........
rauhalista illanjatkoa, hyvää joulua
https://www.youtube.com/watch?v=RpHiRCKmXZg
- Anonyymi
Rakkautta on monenlaista ja jollain tavalla minäkin sinua.
- Anonyymi
Kenelle keneltä?
- Anonyymi
Kyl mäkin ajattelen ja rakastan sua❤️
- Anonyymi
Pikkuhiljaa alkaa mieleen mahtua muutakin. Tämä oli vaihe joka oli käytävä läpi. Joku testi ylempää kai. Ei ole minusta suureen rakkauteen. Arkinen ja tavallinen riittäköön minulle.
- Anonyymi
taidetaan olla samassa pisteessä. Mieleen alkaa mahtua muutakin kuin hän (jopa ajatuksia kesästä ja mahdollisesti jostain todellisesta rakkaustarinasta) ja ruokakin taas alkaa maistua. Sivusta tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taidetaan olla samassa pisteessä. Mieleen alkaa mahtua muutakin kuin hän (jopa ajatuksia kesästä ja mahdollisesti jostain todellisesta rakkaustarinasta) ja ruokakin taas alkaa maistua. Sivusta tämä.
Kenelle? Mä en oo päässyt yhtään eteenpäin...:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle? Mä en oo päässyt yhtään eteenpäin...:(
Anteeksi sanani - ei sulle, ei kellekään. Puhuin lämpimikseni. Anteeksi :(
- Anonyymi
Samaa voisin sanoa eräästä miehestä, jota en koskaan saa.
- Anonyymi
Ohhoh v.2000 olitko se sinä,syksyllä.
- Anonyymi
Jokin hänessä kolahti. Yritän mennä eteenpäin kuitenkin mutta tiedän hän on se!
Meidän aikamme ei ole vielä. Ehkä se on tulevaisuudessa tai sitten ei. - Anonyymi
Ihan tyhjänpäiväistä tommosen ilmottelu täällä. Oikeestaan voi pitää joidenkin harhoja yllä. Jotkut voi ihastua ja kiintyä nopeammin ja jäädä tunteisiin kiinni, kun taas jotkut on nopeesti eteneviä, jatkaa vaan ja tulee uusia ja uusia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780