Mistä tietää onko valkovuoto alkanu koska mun pikkuhousuissa on noin joka toinen päivä jotain outoo joutuu ja mun kaverit sanoo et se ei oo vaarallista. Mut mietin vaan kun en oikeen pysty puhuun mun äitinkaa kun se aina kuvittelee jotain muuta ja kouluterkari on hirvee.
Mistä voi tietää että on valkovuoto
Anonyymi
1
73
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vielä tyhmä kysymys näkeekö sitä valkovuotoo aina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan kisa (asialliset kommentit)
Yksi, ikuinen umpityperien ketjujen aloittaja.. voidaanko tehdä joka kerta ilmoitus moderaattorille.. josko katoais bittiavaruuteen.. Mutta siis: uinn5964775En haluaisi uskoa että miehet ajattelee vain munallaan,
mutta taas sain olla väärässä. Eli.. törmäsin männäviikolla puolituttuun mieheen työmatkalla. Hän kertoi, että viettäisi juhannusta minun kotikaupun5634368STEFULLA OLI KOVA IKÄVÄ SOFIAA!
Lennätti naisen Hankoon koko juhannuksen ajan ! Tosi rakkautta ilmassa. Taisi tulla kihlat ja häitä vietetään !902160Martina kisan kärjessä
Kisa on käynnissä. Käsipohjauinti vetää kisaajien kädet hapoille. Martinan ranne on jo kivulias.1941639Nyt päästän sinusta irti nainen. Minun olisi pitänyt tajuta tämä jo paljon aikaisemmin.
Et ole kenenkään oma. Hyvästi jää.651570Yhden viestin päässä
Voisit juuri tälläkin hetkellä olla tässä vieressäni. Silittelisin ja paijaisin sinut puhki.561174Abortti on kiellettävä Suomessakin
Feministinen ajatus raskaudesta, ja sen keskeyttämisestä, jota Suomessa usein tarjoillaan ainoana mahdollisena, on kummallinen. Argumentti, jonka muka6151161- 951048
- 55941