Hei.
Kiinasta tilataan tarvikkeita nykyään todella paljon, ja harmiksi todella monissa on paljon puutteita, ja asiakaspalvelun taso ei aina vastaa toivottua.
Tuotteiden vastaanottamisen jälkeen odotetaan kiireellä arvostelua, ja jos satut sen tekemään ja tuote hajoaa heti, et toden näköisesti saa rahoja takaisin, vaan sinulle ehdotetaan uuden tuotteen lähetystä, tämä kierre jatkuu hyvin yleisesti. Et välttämättä saa edes vastausta kysymyksiisi, ja jos tuotteen vastaan ottamisesta on kulunut ~15pv, et tuskin saa mitään vastineeksi.
Tehkäämme siis jotain asian hyväksi, ja parannetaan toisten verkkoshopplailijoiden kokemuksia ja kauppoja.
Kirjatkaa Kiinalaisten yritysten nimet tänne, niin kuin ne verkkokaupassa ilmoitetaan niin helpotatte muiden hakua ja mahdollisia turhia kauppoja ja turhan romun lähettelyä pitkin mantereita.
Kiinassa verkkokauppoja on enemmän kuin 2... joten on järkevää pitää reaalia listaa, tästä on apua kaikille.
Aliexpress Mustalista
Anonyymi
2
99
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin usein myös kyseiset yritykset vaikuttavat aliexpress, alibaba, ebay, amazon löytyy samoilla nimillä onneksi muistakin palveluiden tarjoajista.
Tässä muutama.
Shenzhen Pole star technology co., LTD : myy led valoja, tuottee eivät koskaan saapuneet, eikä korvaus
MJJC Official Store : myy muuntajia, tuotteet eivät ikinä saapuneet
Shine WE : myy myös ledejä, hajosivat käsiin.- Anonyymi
Voi kuitenkin lohduttautua sillä etteivät tuotteet olleet kovinkaan hintavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205