Meidän tarvii

Anonyymi

puhua. Olet jo periaatteessa jättänyt mut, niin haluan että tässä tilanteessa sinä otat yhteyttä jotta saamme selvitettyä kaiken. Tiedän että juttu vaivaa vielä sinuakin, vaikka esitätkin kovakuorista. Ole siis kiltti ja anna meille mahdollisuus selvittää mitä selvitettävissä on.

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lupaan, jos saan tunnistetta kenelle?

• Anonyymi

Sille, jonka kanssa sulla on selvittämättömiä asioita. Vai onko meitä montakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sille, jonka kanssa sulla on selvittämättömiä asioita. Vai onko meitä montakin?

Ei. Mutta täällä on varmaan useampikin joitten pitäisi selvittää välejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Mutta täällä on varmaan useampikin joitten pitäisi selvittää välejä.

Jokainen voi selvittää omansa kanssa, tietysti.

• Anonyymi

Miten voi olla "periaatteessa jättänyt"? On joko jättänyt tai ei ole jättänyt. Jättikö hän ihan oikeasti?

• Anonyymi

Tilanne on hieman monimutkainen niin siksi sanoin noin.

• Anonyymi

Meillä olisi mahdollisuus toisessa paikassa vaihtaa viestejä, ehkä. Laita sieltä jotain niin tarkistan.

• Anonyymi

Toistan vielä, että toivon tässä tilanteessa sinun ottavan yhteyttä. Jos olet hän, niin tiedät syynkin sille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toistan vielä, että toivon tässä tilanteessa sinun ottavan yhteyttä. Jos olet hän, niin tiedät syynkin sille.

Missä saan yhteyden suhun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aprikoin syytä mutta en ole varma kun ajatukset on kohdistuneet enimmälti toiseen? Mietin kyllä erästä joka on hyvin kiehtova mutta meillä ei ole isompaa konkreettista historiaa. Ehkä en ole hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aprikoin syytä mutta en ole varma kun ajatukset on kohdistuneet enimmälti toiseen? Mietin kyllä erästä joka on hyvin kiehtova mutta meillä ei ole isompaa konkreettista historiaa. Ehkä en ole hän.

Kertoisitko jotain siitä, jonka kanssa sulla ei ole isompaa konkreettista historiaa? Oletko tehnyt hänelle selväksi, että ajatuksesi kohdistuvat toiseen? Sivusta kysyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoisitko jotain siitä, jonka kanssa sulla ei ole isompaa konkreettista historiaa? Oletko tehnyt hänelle selväksi, että ajatuksesi kohdistuvat toiseen? Sivusta kysyn.

En ole tehnyt tiettäväksi kun vaiheemme oli mikä oli ja elämä vei muualle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän tietää syyn miettimättäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän tietää syyn miettimättäkin.

No me miehet ollaan miehiä, ei ajatustenlukijoita.

Omalta kohdalta voin kertoa että olen jättänyt lukuisia naisia hiljaisuuteen kun olin vähän nuorempi ja jätän yhä monen naisen ihmettelemään. Mut pitää vangita jos en itse tunne naista kohtaan syvemmälle meneviä tuntoja juurikaan, muuten jatkan maisemiin.
        Putkiaivo-vitsit jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä saan yhteyden suhun?

Tiedät kaikki yhteystietoni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No me miehet ollaan miehiä, ei ajatustenlukijoita.

Omalta kohdalta voin kertoa että olen jättänyt lukuisia naisia hiljaisuuteen kun olin vähän nuorempi ja jätän yhä monen naisen ihmettelemään. Mut pitää vangita jos en itse tunne naista kohtaan syvemmälle meneviä tuntoja juurikaan, muuten jatkan maisemiin.
        Putkiaivo-vitsit jne.

Eipä ole reilua tuollainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole reilua tuollainen.

Miten niin? Mulla on aina ollut lakeijoita aivan liikaa ja kaikkia en vain voi huomioida täysin kun vuorokausi on kaikilla samanpituinen.
        Omat tunteeni kohdistuvat vain tiettyihin ja kun aika on kortilla niin muut ovat vain statisteja mulle, jos joku statiseista tahtoo läheisyyteeni niin hänen pitää tehdä se mulle tiettäväksi niin jotain saattaa ehkä syntyä.

Kovin reilua ei ole syyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin? Mulla on aina ollut lakeijoita aivan liikaa ja kaikkia en vain voi huomioida täysin kun vuorokausi on kaikilla samanpituinen.
        Omat tunteeni kohdistuvat vain tiettyihin ja kun aika on kortilla niin muut ovat vain statisteja mulle, jos joku statiseista tahtoo läheisyyteeni niin hänen pitää tehdä se mulle tiettäväksi niin jotain saattaa ehkä syntyä.

Miksi mitään tarvitsisi syntyä jos tunteita ei ole? Inhottava ajatusmaailma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä tilanteessa sinun pitäisi ottaa yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi mitään tarvitsisi syntyä jos tunteita ei ole? Inhottava ajatusmaailma.

Useille ihmisille luultavammin miehille syntyy ajatus suhteesta hyvän yhdessäolon jälkeen, ei jonkun tunteen pohjalta.

Miehet sanovat heillä on hyvä olla kanssasi, se on heidän rakkauttaan. Kertoo arvostuksesta, hyväksymisestä jne

Toisenlaiset odottavat että joku synnyttää heissä ihastuksen tunteen, mikä syntyy kun haluaa saada itselleen enemmän mitä on valmis antamaan sellaisen hlön suhteen mikä vastaa piirteiltään, olemukseltaan yhteensopivuus kuvitelmia, mikä vahvistuisi yhdessäolon myötä. Rakkaustunne on jo halua sitoa ja saada ihminen itselleen sanankäänteillä, missä ihminen mouruaa itselleen ja omille tarpeilleen hyväksyntää. Mikä voi synnyttää epävarmuutta ym kun kiintopiste on itselle saamisessa (asettaa tunteensa ts tarpeensa altiikki ei edes itseään) ei yhdessä olon jakamisessa.

Mitään rakkaustunnetta ei ole irrallisena olemassakaan, kaikki kumpuaa hyvästä olosta, arvostuksesta jne

Sen takia voi todeta noin että jos tuntuu hyvältä miksei tapailisi ja katsoisi mihin asti kehittyy, ilman alkuvaiheen keinotekoista ihastus (mitä toinen ihminen sinussa synnyttää, halua ym tarpeita) tai imartelu vaihetta, millä ilmentää ns ihastus/rakastumiskuvitelmaansa missä haluaa saada enemmän kuin mitä on valmis antamaan.

Eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko kommenttisi on jotenkin luotaantyötävä. En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, joiden elämässä pitää olla monta vastakkaisen sukupuolen edustajaa, joita pidetään ikäänkuin löyhässä hirressä. Jos jostain ei ole kiinnostunut, eikö olisi reilumpaa kertoa se toiselle. Ja jos on jatkuvasti tunteita montaa ihmistä kohtaan, suosittelen olemaan jonkun aikaa yksin ja miettimään kuka oikein on ja mitä js kenet loppuviimein haluaa.

- Ketjuun aiemmin kommentoimaton

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useille ihmisille luultavammin miehille syntyy ajatus suhteesta hyvän yhdessäolon jälkeen, ei jonkun tunteen pohjalta.

Miehet sanovat heillä on hyvä olla kanssasi, se on heidän rakkauttaan. Kertoo arvostuksesta, hyväksymisestä jne

Toisenlaiset odottavat että joku synnyttää heissä ihastuksen tunteen, mikä syntyy kun haluaa saada itselleen enemmän mitä on valmis antamaan sellaisen hlön suhteen mikä vastaa piirteiltään, olemukseltaan yhteensopivuus kuvitelmia, mikä vahvistuisi yhdessäolon myötä. Rakkaustunne on jo halua sitoa ja saada ihminen itselleen sanankäänteillä, missä ihminen mouruaa itselleen ja omille tarpeilleen hyväksyntää. Mikä voi synnyttää epävarmuutta ym kun kiintopiste on itselle saamisessa (asettaa tunteensa ts tarpeensa altiikki ei edes itseään) ei yhdessä olon jakamisessa.

Mitään rakkaustunnetta ei ole irrallisena olemassakaan, kaikki kumpuaa hyvästä olosta, arvostuksesta jne

Sen takia voi todeta noin että jos tuntuu hyvältä miksei tapailisi ja katsoisi mihin asti kehittyy, ilman alkuvaiheen keinotekoista ihastus (mitä toinen ihminen sinussa synnyttää, halua ym tarpeita) tai imartelu vaihetta, millä ilmentää ns ihastus/rakastumiskuvitelmaansa missä haluaa saada enemmän kuin mitä on valmis antamaan.

Eikö?

Ihastus toiseen (missä syntyy halu saada toiselta itselleen jotain, halua, yhdessäolon tiivistämistä, piristymistä kun havahtuu eläviin tuntemuksiinsa minkä toinen voi toisessa synnyttää, osittaiseen kuvitelmaan, mielikuvaan miten itse vahvistuu hyväksynnän, vahvistuksen myötä, jos hyvin sattuu sen jakamisessa vastavuoroisesti).

Jos ei ymmärrä tuon olevan vain sisäsyntyinen asia, minkä toinen laukaisee ja vasta pieni ensiaskel toivottavasti hyvälle ensiaskeleelle, voi askelmerkit mennä vääränlaisiin joko saamiisvaatimuksiin itselle painotuksilla tai jo kuvitelmiin sitovasta "rakkaudesta", koska omat tarpeet saamisen suhteen ovat korkeamalla kuin asioiden todellisuuspohjaiset tekemiset hyvän yhdessä olon suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko kommenttisi on jotenkin luotaantyötävä. En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, joiden elämässä pitää olla monta vastakkaisen sukupuolen edustajaa, joita pidetään ikäänkuin löyhässä hirressä. Jos jostain ei ole kiinnostunut, eikö olisi reilumpaa kertoa se toiselle. Ja jos on jatkuvasti tunteita montaa ihmistä kohtaan, suosittelen olemaan jonkun aikaa yksin ja miettimään kuka oikein on ja mitä js kenet loppuviimein haluaa.

- Ketjuun aiemmin kommentoimaton

Äskenhän hän totesi ettei tunteita ole, mutta jos olisi hyvää oloa, voisi sen kortin kääntää. Jolloin ei pidä ketään löyhässä hirtessä kun eivät varsinaisesti edes ole tiiviissä yhdessä tekemisissä, missä voisivat seukkailla, asioiden etenemättä sitovaan "rakkauteen".

Sinun viestisi kuvastaa sitä että olet ensiaskeleelta sitovaan "rakkauteen" tarvetta vailla. Se on vain tarve.

• Anonyymi

Oletko Tomi vai ?

• Anonyymi

Laita Tomille viestiä, jos koet että jotain selvittämättömiä asioita välillänne on.

• Anonyymi

Tää ei sitten oo multa. Oon tehnyt tänne samantyylisen aloituksen, muistaakseni kaksikin. Ilmoitan tämän ettei hän nyt luule, etteivät ne aloitukset olleet multa. Olen kirjoitellut sellaiselle, jonka kanssa emme olleet yhdessä.

• Anonyymi

Tuo on viisasta jotta voi helpommin jatkaa eteenpäin. Eiköhän jokainen järkevä ihminen tuohon suostu, kun asian noin esittää. Pitää olla todella paljon ikäviä asioita tapahtunut jos on syytä kieltäytyä.

• Anonyymi

Hänelle.
      Puhuminen ei koskaan sinua kiinnostanut, minun kanssa.
      Joten ei tarvetta enäänkään siihen .

• Anonyymi

Ei selvitettävää. Sinulla taitaa olla sellaiseen tarve?

• Anonyymi

Ei ole. Sain jo vastaukset kysymyksiini.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Sain jo vastaukset kysymyksiini.

Paras mahdollinen lopputulos siis. Noista lakeijoista, onko sinulla myös ajuri hevosvankkureillesi? 😅

• Anonyymi

Kannattaa käyttäytyä senverran ihmismäisesti toista kohtaan ettei tarvii tänne tämmösiä laittaa vaan selvittää asiat ajallaan.

• Anonyymi

En koe tarvetta jauhaa olleita, ja menneitä. Itse asiassa kun mitään ei ollut, ainakaan minun puolelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5285
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1790
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      136
      1707
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1619
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1355
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1240
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      26
      1219
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1077
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1028
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      877
    Aihe