Naiselle tää

Anonyymi

Tiedän et se on vaikeeta mut yritä ees aatella asiaa munkin kannalta. En epäile ettet olisi jossain vaiheessa koittanut, mut sit tapahtu jotain (en tiedä mitä) jonka jälkeen sun katse on ollut sussa itsessäs vaan. En saa suhun enää mitään kontaktia vaikka kuinka yritän huutaa sun edessäsi.

23

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jätä rauhaan.

• Anonyymi

Ilkeys saa yhteyden katoamaan.

• Anonyymi

Toista on helppo ymmärtää, kun hän avaa suunsa ja kertoo itse miltä tuntuu, miksi toimi niin kuin toimi ja miksi ulkoinen toiminta ja sisäinen tunne ei kerro samaa tarinaa. AP, oletko kertonut oman kantasi ja tunteesi irl?

Jos on kuin simpukka, kuori kiinni ja helmi visusti piilossa ja toivoo, että toinen ymmärtää sinut oikein ehkä täysin vastakkaisistakin sanallisista viesteistä, ollaan pahasti hakoteillä. Itse näen sen helmen, elekieli kertoo, että siellä se on. Hän ei ehkä jaksa yksinkertaisesti avata kuortaan tai ympäristön reaktiot vaikuttaa tai muu monimutkaisuus. Hänellä on oikeus sanoa ei ihan mistä syystä haluaa, ja mikä minä olen hänen päätöstään arvostelemaan. Ainoa mitä näen, olen simpukan suljettu kuori, ja hetkittäin varmaan ihan vahingossa kuori rakoilee ja helmi hohtaa lyhyen hetken ennen kuin kansi on taas kiinni. Hän on tehnyt päätöksensä, minun on siihen tyydyttävä. Jos hän haluaisikin tutustua, oletan aikuisen ihmisen osaavan kertoa asian ja oman kantansa irl.

Ymmärtäminen ja toisen tilanteen ymmärtäminen ei ole vaikeaa, paitsi jos pitää arvata mitä suljetun kuoren alla on.

• Anonyymi

P.s. Itse vältän silmäkontaktia, koska en ei:n jälkeen halua provosoida omia tunteitani. Suuri rakkaus ei unohdu noin vaan.

• Anonyymi

Kyllähän mä ymmärrän. Sunkin kannalta.

• Anonyymi

Munkin kannalta ;P

• Anonyymi

Olisiko munkki täällä. En usko helposti, että munkki olisi täällä, eiköhän ne ole kuten nunnat luostarissa munkeillekin on oma paikkansa.

• Anonyymi

Millä tavalla se katse on kääntynyt sinusta pois päin häneen itseensä? Eikös se ole hyvä asia, jos ihminen tutkailee itseään? Vai onko kysymys siitä, että itsekeskeisesti sivuuttaa sinut ja näkee asiat vain omalta kannaltaan, sinun näkökulmasi unohtaen ja pois sulkien? Autoin vähän noissa vaihtoehdoissa, aloituksessa kun on tulkinnanvaraa kuitenkin.

• Anonyymi

Miten mokasit?

• Anonyymi

Sen kun tietäisinkin.

• Anonyymi

Mitä sen vastapuolen pitäisi sun, ap, mielestä tehdä? Miten se sun kannalta ajatteleminen toteutuis käytännössä?

• Anonyymi

Vois olla vähän huomioonottavaisempi teoissaan ja sanoissaan ts. kohdella vähän ymmärtäväisemmin ja lempeämmin.

• Anonyymi

Kyllä mä llen asiaa pohtinut ja olen ollut itsekäs/tökerö..

• Anonyymi

Niin ootkin, mut tiedän että osaat toimia toisinkin. <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ootkin, mut tiedän että osaat toimia toisinkin. <3

Te löysittekin toisenne jo? 🙄 Tää on just että valitse mieluisin vaihtoehto...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te löysittekin toisenne jo? 🙄 Tää on just että valitse mieluisin vaihtoehto...

Haloo! Ei täällä palstalla kukaan mitään löydä!

• Anonyymi

Särkyikö jokin? Luottamus ehkä?

• Anonyymi

Olet oksettava omaa persettään ajatteleva äijä. Maailman itsekkäin olento. Pelkkä äänesi kuuleminen pistää puistattaa. Semmonen akkamainen äänikin.

• Anonyymi

Kaljukin vielä!

• Anonyymi

Pysy kaukana, en halua nähdä sinua!

• Anonyymi

Sekin huvittaa, kun koitat näyttää itseäsi isommalta. Olet niin ala-arvoinen.

• Anonyymi

Mä tiiän et pakenin, kylmään jäätiin molemmat

• Anonyymi

Totuus satuttaa niin se vaan on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4970
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1069
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1033
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      977
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      940
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      867
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      822
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      55
      742
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      703
    Aihe