T on hyvä häpäisemään

Anonyymi

Nautihan nyt aikaansaannoksestasi.

36

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuule toiveeni tämä, häpäiskää niin kuin teitte nämä naiset joiden vuoksi hirveyksiä tehtiin. Sodan Jumala vastaa rukouksiini ja anna heidän tuntea ja kokea sama viha.

• Anonyymi

Sitä minä rukoilen joka ilta, oikeutta, kostoa

• Anonyymi

Ja viestisi tarkoitus on?

• Anonyymi

Taas joku harhanen siellä mene ulos lenkille niin aivot tuulettuu eikä tarvi olla 24 h haukkumassa ihmisiä palstoilla kun itselläs on niin huono olo.

• Anonyymi

Puhdista kiikarisi, jotta näkymäsi tarkentuu, eikä silmäsi rasitu.

• Anonyymi

No eihännyttoki. Juttu taitaa olla ja onkin niin että sinä huinaalet omassa päässäsi. Ei tässä voi kun jahkua. T ei ole ketään häpäissyt. Se on niin että häpäisyyn tarvitaan aina kaksi. Yleensä vielä se menee niin että se ketä kuvittelee olevansa häpäisty on vaan sitä omassa karoon päässään. Tämä koska itse on häpäissyt itsensä. Ole nyt vaan suijaa äläkä räkytä siellä turhia. Nauti vaan itse. T:n ei tarvitse kun ei ole mitään tehnytkään.

• Anonyymi

Mitäs tiedät? Kuka kirjoittaa, mitä kirjoittaa ja mitä on tapahtunut....

• Anonyymi

Sä oot häpässy ite ittes täällä, häpeee!

• Anonyymi

Toivotaan että ymmärrät kun omalle kohdalle sattuu.

• Anonyymi

Miten?

• Anonyymi

Kenen kuvittelet aloittajan olevan?

• Anonyymi

Ehkä häippäsysään jopa parhaampi.

• Anonyymi

T on paras kaikessa. Ehkä hän on jumala?

• Anonyymi

Terosinaoletgei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terosinaoletgei

Lapsuuden toverini Sergei, oletko sinäkin löytänyt puurostasi manttelin?
        Rakkautta iltaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsuuden toverini Sergei, oletko sinäkin löytänyt puurostasi manttelin?
        Rakkautta iltaasi.

Khulla mina löysi pjähkinän phyllystä. Me tykata leikki esileikki laittamala tavara pylly. Tukkaatko sina myösh mieste kansa rakastelusta? Mina ola mies ja mina metsästä miehii intohimolla

• Anonyymi

Mihin haluat lyödä ensin?

• Anonyymi

Miten häpäisi, jos häpäisi? Muuten on vaikea löytää myötätuntoa toisilta, jollei perustele väittämäänsä?

• Anonyymi

T on jumala ja häntä ei kiinosta kuolevaisten murheet. Hän on vetäytynyt kultaiseen palatsiinsa omaan rauhaansa.

• Anonyymi

T on jumalan poika, koko kansan ja uuden ajan messias! Hän roikkuu vaikka ristillä väärinpäin kun metsiä kaadetaan ja ja valtio ei anna rahoitusta uusiin linnunpönttöihin. Hän vaeltaa aasilla valtateillä protestoimassa poliitikkojen valheiden verkkoa vastaan. Hän julistaa rauhaa silloin kun muut vaativat sotaa! Hän elää! Hän on uudestisyntynyt! Hän on täällä tänään! Hän on profeetta! Kuunnelkaan cheekin profeetta biisi! Se kertoo oikeasti T miehestä, tuosta hyvyyden perikuvasta koko maailman vapahtajasta 😂🤘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T on jumalan poika, koko kansan ja uuden ajan messias! Hän roikkuu vaikka ristillä väärinpäin kun metsiä kaadetaan ja ja valtio ei anna rahoitusta uusiin linnunpönttöihin. Hän vaeltaa aasilla valtateillä protestoimassa poliitikkojen valheiden verkkoa vastaan. Hän julistaa rauhaa silloin kun muut vaativat sotaa! Hän elää! Hän on uudestisyntynyt! Hän on täällä tänään! Hän on profeetta! Kuunnelkaan cheekin profeetta biisi! Se kertoo oikeasti T miehestä, tuosta hyvyyden perikuvasta koko maailman vapahtajasta 😂🤘

Hahahahahaha!

• Anonyymi

Ja miksi muita kiinnostaisi tuon ihmisen mielipiteet ja asenteet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miksi muita kiinnostaisi tuon ihmisen mielipiteet ja asenteet?

Miksi ketään ylipäätään kiinnostaa kenenkään aatelmat tällä palstalla? Ihan yhtä nobody olet sinäkin 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ketään ylipäätään kiinnostaa kenenkään aatelmat tällä palstalla? Ihan yhtä nobody olet sinäkin 😂

Tokihan se pitää ilmoittaa että selväksi minullekin tulee .
        Jollekkin tuo t on varsin merkittävä kun ihan palstoille saa nimensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tokihan se pitää ilmoittaa että selväksi minullekin tulee .
        Jollekkin tuo t on varsin merkittävä kun ihan palstoille saa nimensä.

T ei ole nimi se on kirjain ja idiootit uskoo trollien kirjainkalastelu leikkeihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T ei ole nimi se on kirjain ja idiootit uskoo trollien kirjainkalastelu leikkeihin.

Kyllä tuolla ihan nimi mainittiin yhdessä kirjoituksessa. Olen siis idiotti..

• Anonyymi

T on hyvä häippäsemään?

• Anonyymi

Silloin on hyvä häippästä, ku toinen ei ole halukas sopimaan asioita.

• Anonyymi

Jokoosse joulu on ohi? Lunssatautia pitänynnä yli viikon. Niemisellä on vara-avain. Se toi kotontaan lääkkeitä.
      Kuumehoureissani luulin sitä nimismieheksi, yksin kun asustelen.

• Anonyymi

Puurot ja kinkut ovat syöty, lahjat ovat syöty eikun saatu, joululaulut ja muut sellaiset ovat lauletut, mutta mitäs minun korvani kuulevatkaan??

• Anonyymi

Miten T on häpäissy sua, aloittaja?

• Anonyymi

Vai onko aloittaja kuitenkin joku sivullinen seuraaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai onko aloittaja kuitenkin joku sivullinen seuraaja.

Varmaa seuraa pakkomielteisesti jotain t henkilöä. Ei hyvin mee! Hankkis elämän!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaa seuraa pakkomielteisesti jotain t henkilöä. Ei hyvin mee! Hankkis elämän!

Eikö sinulle ole elämää, kun tiedät noin hyvin elämättömästä elämästä. Eihän mielipiteen julkituominen ole stalkkausta. Ehkä itse stalkkaat kun noin syyttelet 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinulle ole elämää, kun tiedät noin hyvin elämättömästä elämästä. Eihän mielipiteen julkituominen ole stalkkausta. Ehkä itse stalkkaat kun noin syyttelet 😃

Mie juuri maistelen hyvää teetä🙂😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

täällä on siihen viittavia aloituksia että kyse ei ole pelkästään mielipiteistä vaan palstalle tuodaan julki toisten asioita.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      146
      5621
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      4022
    3. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3500
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2500
    5. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      44
      2332
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      31
      2198
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      2043
    8. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      43
      1895
    9. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      23
      1893
    10. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      11
      1814
    Aihe