Nautihan nyt aikaansaannoksestasi.
T on hyvä häpäisemään
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule toiveeni tämä, häpäiskää niin kuin teitte nämä naiset joiden vuoksi hirveyksiä tehtiin. Sodan Jumala vastaa rukouksiini ja anna heidän tuntea ja kokea sama viha.
- Anonyymi
Sitä minä rukoilen joka ilta, oikeutta, kostoa
- Anonyymi
Ja viestisi tarkoitus on?
- Anonyymi
Taas joku harhanen siellä mene ulos lenkille niin aivot tuulettuu eikä tarvi olla 24 h haukkumassa ihmisiä palstoilla kun itselläs on niin huono olo.
- Anonyymi
Puhdista kiikarisi, jotta näkymäsi tarkentuu, eikä silmäsi rasitu.
- Anonyymi
No eihännyttoki. Juttu taitaa olla ja onkin niin että sinä huinaalet omassa päässäsi. Ei tässä voi kun jahkua. T ei ole ketään häpäissyt. Se on niin että häpäisyyn tarvitaan aina kaksi. Yleensä vielä se menee niin että se ketä kuvittelee olevansa häpäisty on vaan sitä omassa karoon päässään. Tämä koska itse on häpäissyt itsensä. Ole nyt vaan suijaa äläkä räkytä siellä turhia. Nauti vaan itse. T:n ei tarvitse kun ei ole mitään tehnytkään.
- Anonyymi
Mitäs tiedät? Kuka kirjoittaa, mitä kirjoittaa ja mitä on tapahtunut....
- Anonyymi
Sä oot häpässy ite ittes täällä, häpeee!
- Anonyymi
Toivotaan että ymmärrät kun omalle kohdalle sattuu.
- Anonyymi
Miten?
- Anonyymi
Kenen kuvittelet aloittajan olevan?
- Anonyymi
Ehkä häippäsysään jopa parhaampi.
- Anonyymi
T on paras kaikessa. Ehkä hän on jumala?
- Anonyymi
Terosinaoletgei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terosinaoletgei
Lapsuuden toverini Sergei, oletko sinäkin löytänyt puurostasi manttelin?
Rakkautta iltaasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsuuden toverini Sergei, oletko sinäkin löytänyt puurostasi manttelin?
Rakkautta iltaasi.Khulla mina löysi pjähkinän phyllystä. Me tykata leikki esileikki laittamala tavara pylly. Tukkaatko sina myösh mieste kansa rakastelusta? Mina ola mies ja mina metsästä miehii intohimolla
- Anonyymi
Mihin haluat lyödä ensin?
- Anonyymi
Miten häpäisi, jos häpäisi? Muuten on vaikea löytää myötätuntoa toisilta, jollei perustele väittämäänsä?
- Anonyymi
T on jumala ja häntä ei kiinosta kuolevaisten murheet. Hän on vetäytynyt kultaiseen palatsiinsa omaan rauhaansa.
- Anonyymi
T on jumalan poika, koko kansan ja uuden ajan messias! Hän roikkuu vaikka ristillä väärinpäin kun metsiä kaadetaan ja ja valtio ei anna rahoitusta uusiin linnunpönttöihin. Hän vaeltaa aasilla valtateillä protestoimassa poliitikkojen valheiden verkkoa vastaan. Hän julistaa rauhaa silloin kun muut vaativat sotaa! Hän elää! Hän on uudestisyntynyt! Hän on täällä tänään! Hän on profeetta! Kuunnelkaan cheekin profeetta biisi! Se kertoo oikeasti T miehestä, tuosta hyvyyden perikuvasta koko maailman vapahtajasta 😂🤘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T on jumalan poika, koko kansan ja uuden ajan messias! Hän roikkuu vaikka ristillä väärinpäin kun metsiä kaadetaan ja ja valtio ei anna rahoitusta uusiin linnunpönttöihin. Hän vaeltaa aasilla valtateillä protestoimassa poliitikkojen valheiden verkkoa vastaan. Hän julistaa rauhaa silloin kun muut vaativat sotaa! Hän elää! Hän on uudestisyntynyt! Hän on täällä tänään! Hän on profeetta! Kuunnelkaan cheekin profeetta biisi! Se kertoo oikeasti T miehestä, tuosta hyvyyden perikuvasta koko maailman vapahtajasta 😂🤘
Hahahahahaha!
- Anonyymi
Ja miksi muita kiinnostaisi tuon ihmisen mielipiteet ja asenteet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksi muita kiinnostaisi tuon ihmisen mielipiteet ja asenteet?
Miksi ketään ylipäätään kiinnostaa kenenkään aatelmat tällä palstalla? Ihan yhtä nobody olet sinäkin 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ketään ylipäätään kiinnostaa kenenkään aatelmat tällä palstalla? Ihan yhtä nobody olet sinäkin 😂
Tokihan se pitää ilmoittaa että selväksi minullekin tulee .
Jollekkin tuo t on varsin merkittävä kun ihan palstoille saa nimensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tokihan se pitää ilmoittaa että selväksi minullekin tulee .
Jollekkin tuo t on varsin merkittävä kun ihan palstoille saa nimensä.T ei ole nimi se on kirjain ja idiootit uskoo trollien kirjainkalastelu leikkeihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T ei ole nimi se on kirjain ja idiootit uskoo trollien kirjainkalastelu leikkeihin.
Kyllä tuolla ihan nimi mainittiin yhdessä kirjoituksessa. Olen siis idiotti..
- Anonyymi
T on hyvä häippäsemään?
- Anonyymi
Silloin on hyvä häippästä, ku toinen ei ole halukas sopimaan asioita.
- Anonyymi
Jokoosse joulu on ohi? Lunssatautia pitänynnä yli viikon. Niemisellä on vara-avain. Se toi kotontaan lääkkeitä.
Kuumehoureissani luulin sitä nimismieheksi, yksin kun asustelen. - Anonyymi
Puurot ja kinkut ovat syöty, lahjat ovat syöty eikun saatu, joululaulut ja muut sellaiset ovat lauletut, mutta mitäs minun korvani kuulevatkaan??
- Anonyymi
Miten T on häpäissy sua, aloittaja?
- Anonyymi
Vai onko aloittaja kuitenkin joku sivullinen seuraaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko aloittaja kuitenkin joku sivullinen seuraaja.
Varmaa seuraa pakkomielteisesti jotain t henkilöä. Ei hyvin mee! Hankkis elämän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaa seuraa pakkomielteisesti jotain t henkilöä. Ei hyvin mee! Hankkis elämän!
Eikö sinulle ole elämää, kun tiedät noin hyvin elämättömästä elämästä. Eihän mielipiteen julkituominen ole stalkkausta. Ehkä itse stalkkaat kun noin syyttelet 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulle ole elämää, kun tiedät noin hyvin elämättömästä elämästä. Eihän mielipiteen julkituominen ole stalkkausta. Ehkä itse stalkkaat kun noin syyttelet 😃
Mie juuri maistelen hyvää teetä🙂😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täällä on siihen viittavia aloituksia että kyse ei ole pelkästään mielipiteistä vaan palstalle tuodaan julki toisten asioita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1465621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314022Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03500No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452500Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv442332Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv312198- 242043
- 431895
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h231893- 111814