Tämä viesti on J-miehelle, jolle eilen ja tänään laitoin viestiä, mutta jolle en enää tule laittamaan irl viestiä tai näkemään häntä. Tiedän, ettet ole täällä, mutta haluan silti jotain vielä sanoa. Tai ehkä haluan lähinnä purkaa omat ajatukseni jonnekin bittiavaruuteen...
Toivon, että joku päivä löydät itsesi ja sydämestäsi aidon rakkauden. Toivon, että löydät ihmisen, jolle pystyt oikeasti avautua kaikesta. Toivon, että pystyt luottaa häneen ja olla luottamuksen arvoinen. Toivon, että tuolloin tuo yksi ihminen riittää sinulle, etkä tarvitse muita naisia pönkittämään egoasi. Toivon, että olet onnellinen. Toivon, että näet sen kaiken hyvän teidän välillänne myös tavallisessa arjessa.
Mä rakastan sua ja mä tulen aina rakastamaan sua, tavalla tai toisella. Mä olen aina uskonut, että me ollaan oikeasti joku päivä ME. Taidan kuitenkin olla väärässä. 7 vuodessa muutoksia on tapahtunut, mutta ei se suhteen, että me edelleenkään näyttäisimme olevan joku päivä ME. On siis sika jatkaa matkaa. On aika uskoa siihen, että rakkaus löytää rakkauden, sielu toisen puolikkaansa. Meidän molempien kohdalla.
Kaikkea hyvää sulle rakas... ❤
P.S Pahoittelut kaikille, mutta en juuri nyt jaksa kommentoida mahdollisiin vastauksiin. Jos hän sattuisi lukemaan tämän ja haluaisi ottaa yhteyttä, hän voisi tehdä sen s-postilla. Ihanaa joulun aikaa kaikille...
J-miehelle vielä...
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Herää jo. Seitsemästä vuodesta kuusi hän on ollut jo toisen kanssa ja heillä tuntuu menevän hyvin. On aika jo irrottaa.
- Anonyymi
Sen verran pakko kommentoida, että eri ihminen kyseessä. Ja on ihan sinkku.
- Anonyymi
Seitsemässä vuodessa se mies on jo lihonut.
- Anonyymi
Olemme kyllä nähneet...
- Anonyymi
Onneksi aloitus oli sinkuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251