J-miehelle vielä...

Anonyymi

Tämä viesti on J-miehelle, jolle eilen ja tänään laitoin viestiä, mutta jolle en enää tule laittamaan irl viestiä tai näkemään häntä. Tiedän, ettet ole täällä, mutta haluan silti jotain vielä sanoa. Tai ehkä haluan lähinnä purkaa omat ajatukseni jonnekin bittiavaruuteen...

Toivon, että joku päivä löydät itsesi ja sydämestäsi aidon rakkauden. Toivon, että löydät ihmisen, jolle pystyt oikeasti avautua kaikesta. Toivon, että pystyt luottaa häneen ja olla luottamuksen arvoinen. Toivon, että tuolloin tuo yksi ihminen riittää sinulle, etkä tarvitse muita naisia pönkittämään egoasi. Toivon, että olet onnellinen. Toivon, että näet sen kaiken hyvän teidän välillänne myös tavallisessa arjessa.

Mä rakastan sua ja mä tulen aina rakastamaan sua, tavalla tai toisella. Mä olen aina uskonut, että me ollaan oikeasti joku päivä ME. Taidan kuitenkin olla väärässä. 7 vuodessa muutoksia on tapahtunut, mutta ei se suhteen, että me edelleenkään näyttäisimme olevan joku päivä ME. On siis sika jatkaa matkaa. On aika uskoa siihen, että rakkaus löytää rakkauden, sielu toisen puolikkaansa. Meidän molempien kohdalla.

Kaikkea hyvää sulle rakas... ❤

P.S Pahoittelut kaikille, mutta en juuri nyt jaksa kommentoida mahdollisiin vastauksiin. Jos hän sattuisi lukemaan tämän ja haluaisi ottaa yhteyttä, hän voisi tehdä sen s-postilla. Ihanaa joulun aikaa kaikille...

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Herää jo. Seitsemästä vuodesta kuusi hän on ollut jo toisen kanssa ja heillä tuntuu menevän hyvin. On aika jo irrottaa.

• Anonyymi

Sen verran pakko kommentoida, että eri ihminen kyseessä. Ja on ihan sinkku.

• Anonyymi

Seitsemässä vuodessa se mies on jo lihonut.

• Anonyymi

Olemme kyllä nähneet...

• Anonyymi

Onneksi aloitus oli sinkuille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe