Onko tippunut postilootaan ilmoituksia "olette onnekas valinta, saatte seteleitä lisää?
Noh, nostiko Antti R eläkkeitä?
64
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Palstalla on vain rikkaita, ei almujen kerjääjiä.
- Anonyymi
Rahan tuloa ei voi estää 1.23% nousee eläke ja veroprosentti 1%, paljonko lienee puhdas tulo.
- Anonyymi
Matemaattisena nerona sanoisin, voitat 0.23 %
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matemaattisena nerona sanoisin, voitat 0.23 %
Noin suurinpiirtein, euromäärää mietin, en laske.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin suurinpiirtein, euromäärää mietin, en laske.
Noo jos eläkkeesi olisi vaikkapa 770 euroa niin netto korotus noin 7 euroa.
Tonniin sellainen 12 euroa.
- Anonyymi
1 % verolisäys menee nyt suuremmasta summasta, joten korotus saattaa olla plus miinus nolla
- Anonyymi
mä luulin että sataset tulee vasta vapulta
njjj- Anonyymi
Nyt tuli indeksikorotus 1,23 % kaikille. Myös isoihin eläkkeisiin.
- Anonyymi
Ei Antti ehtinyt, jotkut halusivat hänet pois.
- Anonyymi
Duttu sai tiedon, kansaneläke nousee noin 30 eurolla ja työeläke noin 5 eurolla. Eli jotain on tapahtunut tuon perusteella. Mutta. Eihän se ole se satanen, ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duttu sai tiedon, kansaneläke nousee noin 30 eurolla ja työeläke noin 5 eurolla. Eli jotain on tapahtunut tuon perusteella. Mutta. Eihän se ole se satanen, ei.
Mä luulin että nousee 50e. Eikös sitä puhuttu että satanen puolittui. Koskas se kolmeenkymppiin on pudonnut. Ja ketkä sitä saa? Vain takuueläkettäkö saavat vai saavatko kaikki alle 1000e saavat. Tulispa Eujackpot- voitto niin ei tarttis porata lanttien perään!! Sitä toivoessa ja ootellessa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulin että nousee 50e. Eikös sitä puhuttu että satanen puolittui. Koskas se kolmeenkymppiin on pudonnut. Ja ketkä sitä saa? Vain takuueläkettäkö saavat vai saavatko kaikki alle 1000e saavat. Tulispa Eujackpot- voitto niin ei tarttis porata lanttien perään!! Sitä toivoessa ja ootellessa....
Vasemmisto petti jälleen kerran. En ole heitä koskaan äänestänyt enkä tule äänestämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmisto petti jälleen kerran. En ole heitä koskaan äänestänyt enkä tule äänestämään.
Vasemmisto petti ? Syyttäkää vallanhimoista Kulmunia ja Keskustaa.
Mutta olkaa rauhassa, noin 50 ja 30 euron korotukset tulevat
takuu- ja kansaneläkkeisiin
1.1.2020 alkaen lämpiminä terveisinä Antti Rinteeltä,
joka on haukuttu maanrakoon.
Ei taida monta muuta ollakaan, joka olisi saanut aikaan kymmeniin vuosiin
edes pienen korotuksen aikaiseksi pienimpiin eläkkeisiin
- eikä tule olemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhemiehen (Rinne) puheet muuttui päivittäin eläkeasiassakin.
Vaalilupauksissa se oli satanen. Puhtaana tilille. Alle 1400 euron eläkkeisiin.
Sitten kun konnakopla (hallitus) oli koossa ja budjetit pöydällä, putosi puheet puolittamiseen. Että ensikorotus on 50 euroa ja myöhemmin loput.
Noh. Pattinerot (matemaatikot) ministeriössä teki laskelmia ja puhemiehen puheet alkoi olla 34 euron tapetilla, pattinerot 19 - 34 euroa syystä, että esimerkiksi 800-1399 euron eläkkeissä on kuin onkin SE verovelvollisuus.
Itse asiassa vain noin alle 800 euron eläkkeet ovat verottomia.
Loppu hikisenä puhemieskin taipui toteamaan, että korotus on 30 euroa 1.1.2020
puhtaana paskaiseen.
Mutta. Puhemies (Rinne) unohti kertoa, että 800 - 1399 euron eläkeläisillä menee veroa kuten ennenkin. Että 30 euroa miinus verot = jää mitä jää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun konnakopla (hallitus) oli koossa ja budjetit pöydällä, putosi puheet puolittamiseen. Että ensikorotus on 50 euroa ja myöhemmin loput.
Noh. Pattinerot (matemaatikot) ministeriössä teki laskelmia ja puhemiehen puheet alkoi olla 34 euron tapetilla, pattinerot 19 - 34 euroa syystä, että esimerkiksi 800-1399 euron eläkkeissä on kuin onkin SE verovelvollisuus.
puhtaana paskaiseen.
Mutta. Puhemies (Rinne) unohti kertoa, että 800 - 1399 euron eläkeläisillä menee veroa kuten ennenkin. Että 30 euroa miinus verot = jää mitä jää.Antti Rinne ei luvannut satasta vappupuheessaan, se oli ihan iltapäivälehtien juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulle tullut €50 olen takuulla eläkkeellä ja vähän työeläkettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sieltä tulee se 30 euroa. Vilkaise Kelan sivultasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vielä ole maksettukaan. 1.1.2020 alkaen vasta oli puhekin että maksetaan,
niille, joita korotus koskee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkistin asian kelan sivulta, niin se €50 tulee lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
puhtaana paskaiseen.
Mutta. Puhemies (Rinne) unohti kertoa, että 800 - 1399 euron eläkeläisillä menee veroa kuten ennenkin. Että 30 euroa miinus verot = jää mitä jää.Seuraavissa vaaleissa lupaavat €200 ja antavat €100 jotkut on niin tyhmiä, että äänestävät uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkistin asian kelan sivulta, niin se €50 tulee lisää
Eihän tuosta jää käteen kuin muutaman satanen, kun maksaa vuokran , sähkölaskun 4 kertaa vuodessa, samoin asunto vakuutuksen, puhelin kulut, lääkkeet kolme kuukauden välein
Muutama itsehoito tuote, joista ei saa kelakorvausta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuosta jää käteen kuin muutaman satanen, kun maksaa vuokran , sähkölaskun 4 kertaa vuodessa, samoin asunto vakuutuksen, puhelin kulut, lääkkeet kolme kuukauden välein
Muutama itsehoito tuote, joista ei saa kelakorvausta.Niin ja sitten vielä tammikuussa kaksi poliklinikka käyntiä noin yhteensä 70-80€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavissa vaaleissa lupaavat €200 ja antavat €100 jotkut on niin tyhmiä, että äänestävät uudelleen.
Älä pelkää. Eläkkeitä ei tulla korottamaan seuraavaan sataan vuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmisto petti ? Syyttäkää vallanhimoista Kulmunia ja Keskustaa.
Mutta olkaa rauhassa, noin 50 ja 30 euron korotukset tulevat
takuu- ja kansaneläkkeisiin
1.1.2020 alkaen lämpiminä terveisinä Antti Rinteeltä,
joka on haukuttu maanrakoon.
Ei taida monta muuta ollakaan, joka olisi saanut aikaan kymmeniin vuosiin
edes pienen korotuksen aikaiseksi pienimpiin eläkkeisiin
- eikä tule olemaan.Jos tämä hallitus saa jatkaa esimerkiksi tappiin (maaliin) saakka, nuo 50 ja 30 eurot otetaan (joudutaan ottamaan) pois monella tapaa. Nääs hallitukselta loppuu pelimerkit nopeammin kuin kukaan uskookaan.
Realisempi näkemys on, että tämä hallitus ei näe ensi joulua. Puolueitsemurhan välttämiseksi Kepun on pakko viheltää peli seis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysimääräinen takuueläke nousee 50€ 1.1.2020.
Vitsi on vaan siinä, että juuri kukaan ei saa täysimääräistä takuueläkettä. Sen saa vain silloin, jos ei saa mitään muita eläkkeitä, ei edes kansaneläkettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pahin pettäjä on vasemisto .lupaa paljon mutta ottaa enempi pois.en koskaan äänestä vasemmistoa.
- Anonyymi
Vastahan eläke nousi pari vuotta sitten vuodenvaihteessa. Ja helmikuussa nousi vero.
- Anonyymi
Paljonko ? 50 euroa ? 30 euroa ? 10 euroa ? Kaksi euroa ?
Mulla nousi euron. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko ? 50 euroa ? 30 euroa ? 10 euroa ? Kaksi euroa ?
Mulla nousi euron.Minulla se oli jotain 25-30 euroa, joka meni sitten veroon ja jäljelle jäi pari euroa.
Se oli Sipilän hallituksen korotus.
- Anonyymi
Joululahjaksi saamassa arvassa oli voittoa 20€. Pitää olla iloinen, kun muutama € korotusta tuli työeläkkeeseenkin, mitä ihmettä teen näin suurilla rahamäärillä? Älä, huolta kanna, on vastaus, virkaoletetut kyllä huolehtivat rahoistasi. Moolokin kita on apposen ammollaan!
- Anonyymi
Alle tonnin eläke, vaikka satasen pienentäisivät silti jäisi säästöön,.
En koskaan itkenyt sen pienuutta.
Mottoni, älä valita. - Anonyymi
Mottoni, älä valita.
Alle tonnin eläke, hyvilläni suomesta kun osallisuu lääkekuluni maksuun, lääkekuluni olisi noin 2500 € vuodessa, eipäs ole kun lääkekatto tulee vastaan hyvissä ajoin niin ei hätää, jollei näin olisi vieläkin tulisin toimeen enkä valittaisi. - Anonyymi
Verojen jälkeen eläkettä tulee 62 euroa enemmän kuukaudessa tilille. Antti Rinne lupasi 100 euroa lisää pieniin eläkkeisiin useamman vuoden aikana, joten nyt on jo yli puolet siitä lupauksesta toteutunut.
- Anonyymi
Elämä pitää elää niin ettei mitään eläkettä tarvitse hakea, ei koskaan. Että saa eläkelaitokset hermostumaan kirjeillään, miksi ette ole hakenut eläkettänne.
- Anonyymi
Huvittaa hieman nuo kehuskelut että tonnilla tulee toimeen ja jää säästöönkin,
koska peruslähtökohdat voivat olla hyvin erilaiset kullakin,
eläkkeet eivät ole käytännössä vertailukelpoiset riippuen eläkeläisen elämänolosuhteista.- Anonyymi
Kyllä tonnilla tulee toimeen. Itse pärjään 1100 eurolla vaikka vuokraan menee puolet.
Sähkö noin 35 eur, vakuutukset 15 eur, netti ja puhelin 30 eur kuukaudessa. Vielä jää kuluttamattakin. On myös vanhoja säästöjä ja pientä irtainta arvokasta. Vapaa-ajan asunnosta kuluja lähinnä kesällä plus sähköliittymä läpi vuoden.
Kun ei suuria suunnittele, ei kipukaan kirpaise.
- Anonyymi
Ei se ole kehumista, elämä tosiaan ei ole vertailukelpoista, ihmisillä erillaiset tarpeet.
Tunnen monia jotka elävät takuuelääkkeellä joka vielä huomattavasti pienempi kuin tonni, silti eivät valita, syyt voi olla monenlaisia kuten sairaus, invaliidi tms. - Anonyymi
Tätä menoa alkaa porukkaa olemaan nälän hädässä kun ruuankin hinta yms. kuten lääkkeet nousee kovempaa kun eläkkeet , joku 50€ on naurettava korotus vuosikausiin ! Kovasti koittaa poliittinen eliitti pitää hyvinvointivaltio "kuplaa" elossa , totuus on monen kohdalla toinen itsestään riippumatta , maalla menee paremmin kun koskaan vaan monella ihmisellä huonommin kuin aikaisemmin , näistä kun puhutaan niin kassa on aina tyhjä eikä jakovaraa ole , jostain syystä ihmiset haluaa kurjistaa toisen elämää mahdollisimman paljon jotenkin yrittäen siten korottaa itseään , taisi alkaa edellisen 4v. aikana tämä kurjistamisen suunta !
- Anonyymi
50 euroa voi tuntua naurettavalta saajasta, mutta
laskekaapas joskus korotusten kokonaiskustannukset !
Kuinka paljon tekee 50 euroa kuukaudessa puolelle miljoonalle eläkeläiselle ?
Onko se 25 miljoonaa euroa rahaa valtion kassasta ?
Kun se maksetaan joka kuukausi korotus maksaa valtiolle vuodessa
12x 25 miljoonaa eli
tekeekö se 300 miljoonaa ?
Kolmisensataa on paljon rahaa
kun valtion rahat on niin vähissä, että hoitajamitoitukseen oli antaa ensi vuodelle
vain viisi miljoonaa.
Laskutoimitus oli vain esimerkinomainen, kaikkiaan korotuksen saajia
on noin 600000 eläkeläistä, toiset saavat 30 euroa, toiset 50 euroa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50 euroa voi tuntua naurettavalta saajasta, mutta
laskekaapas joskus korotusten kokonaiskustannukset !
Kuinka paljon tekee 50 euroa kuukaudessa puolelle miljoonalle eläkeläiselle ?
Onko se 25 miljoonaa euroa rahaa valtion kassasta ?
Kun se maksetaan joka kuukausi korotus maksaa valtiolle vuodessa
12x 25 miljoonaa eli
tekeekö se 300 miljoonaa ?
Kolmisensataa on paljon rahaa
kun valtion rahat on niin vähissä, että hoitajamitoitukseen oli antaa ensi vuodelle
vain viisi miljoonaa.
Laskutoimitus oli vain esimerkinomainen, kaikkiaan korotuksen saajia
on noin 600000 eläkeläistä, toiset saavat 30 euroa, toiset 50 euroa.p.o Kolmisensataa m i l j o o n a a on paljon rahaa.
- Anonyymi
Yksin asuvan perus menot kuten minulla kuukaudessa, asuminen ja ruoka eivät paljon vie 400-500 kk, jos saman verran jää muuhun kulutkseen niin onko huonosti.
- Anonyymi
Aika halpa vuokra?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika halpa vuokra?
Yhtiövastike noin 200 €, tähän ikään on jokaisella työssä ansaittu asunto, joillakin perintö.
Jos köyhä vuokralla, asuntotuen jälkeen joku 200 €, kuulemma.
Mihin on käyttänyt työvuodet, rillutteluunko. - Anonyymi
Samoin minulla, koska vuokra on 260,-€/kk (tosin pieni rivitalo yksiö 34 nel, mutta sentään oma piha) ja yksin ei paljon ruokaan mene, koska täällä on myös kaksikertaa viikossa ilmaista ruokaa tarjolla, siis sitä kauppojen ylijäämä ruokaa.
Onhan minulla autosta menoja ja erinäisistä "viihdykkeistä", mutta suu säkkiä myöten, joten aina jää säästöön, josta tosin annan lapselleni, tai siis lapsenlapsille, molemmille 50,-€/kk ja loput itselle, jossa on aina se hautauskulu tallella.
En saisikaan sitä Rinteen lupaamaa satasta koskaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtiövastike noin 200 €, tähän ikään on jokaisella työssä ansaittu asunto, joillakin perintö.
Jos köyhä vuokralla, asuntotuen jälkeen joku 200 €, kuulemma.
Mihin on käyttänyt työvuodet, rillutteluunko.Ei raha ole lintu jolle pitäisi pesiä rakentaa. Itse käytin työvuodet perheisiin, matkusteluihin ja kulutuksiin. Mutta pärjään edelleen hyvin vaikka eläkkeet ei järin suuriksi nousseet.
Omaisuuden kerääjät on todella tylsiä ihmisiä ja yksinkertaisia sosiaalisessa elämässä.
- Anonyymi
Omistusasuminen ei ollut yleistä työläisten perheissä eikä jäänyt rahaa "sijoittaa"
asunnon maksamiseen.
Monissa kaupunkilais-työläisperheissä ajatus asunnon omistamisesta oli vieras.
Asuntojahan omistivat vain "rikkaat".
Silloisiin aikoihin lainaa ei hevin irronnut ja korot olivat pitkälle toistakymmentä
prosenttia.- Anonyymi
Pöh! Tahdosta se kiinni on! Emme pystyneet säästämään, emmekä ostamaan, kun raha ei näpeissään poikinut. Ilman alkupääomaa ostin lapseni takauksen avulla asunnon, viisikymppisenä matalapalkkaisena ja lopulta työkyvyttömyyseläkeläisenä, tuottoisalta alueelta. Nyt on asunto maksettu, julkisivuremontti maksettu ja ihan kohta on maksettu putkiremonttikin ja ihan normaalisti eläen.
Sitä saa, mitä tahtoo, kun oikein yrittää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöh! Tahdosta se kiinni on! Emme pystyneet säästämään, emmekä ostamaan, kun raha ei näpeissään poikinut. Ilman alkupääomaa ostin lapseni takauksen avulla asunnon, viisikymppisenä matalapalkkaisena ja lopulta työkyvyttömyyseläkeläisenä, tuottoisalta alueelta. Nyt on asunto maksettu, julkisivuremontti maksettu ja ihan kohta on maksettu putkiremonttikin ja ihan normaalisti eläen.
Sitä saa, mitä tahtoo, kun oikein yrittää!Otatko asuntosi mukaasi kun lähdön aika tulee? Ihmiset toki tekevät erilaisia päätöksiä, jotkut järkevämpiä jotkut tyhmempiä, vaan ei sureta, vaikkei omaa taloa eikä edes osaketta olekkaan, eipä toisaalta mikään ahdista jos jonnekkin muuttaa haluan. Tai jotakin pitäisi kunnostaa/korjata silloinhan ilmoitan vaan huoltomiehelle sen sijaan "omistaja" hankkii itse tarvittavat työn ja maksaa myös..
Rahat olen käyttänyt surutta. Sellaisiin asioihin joista olen pitänyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otatko asuntosi mukaasi kun lähdön aika tulee? Ihmiset toki tekevät erilaisia päätöksiä, jotkut järkevämpiä jotkut tyhmempiä, vaan ei sureta, vaikkei omaa taloa eikä edes osaketta olekkaan, eipä toisaalta mikään ahdista jos jonnekkin muuttaa haluan. Tai jotakin pitäisi kunnostaa/korjata silloinhan ilmoitan vaan huoltomiehelle sen sijaan "omistaja" hankkii itse tarvittavat työn ja maksaa myös..
Rahat olen käyttänyt surutta. Sellaisiin asioihin joista olen pitänyt.Ei kymmeniä vuosia sitten ollut juuri vuokra-asuntoja, jos oli oli koko ajan pelko milloin tulee lähtö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otatko asuntosi mukaasi kun lähdön aika tulee? Ihmiset toki tekevät erilaisia päätöksiä, jotkut järkevämpiä jotkut tyhmempiä, vaan ei sureta, vaikkei omaa taloa eikä edes osaketta olekkaan, eipä toisaalta mikään ahdista jos jonnekkin muuttaa haluan. Tai jotakin pitäisi kunnostaa/korjata silloinhan ilmoitan vaan huoltomiehelle sen sijaan "omistaja" hankkii itse tarvittavat työn ja maksaa myös..
Rahat olen käyttänyt surutta. Sellaisiin asioihin joista olen pitänyt.Niin no! En ole mitään mukaani ottamassakaan. Oli ns. pakko-ostos, kun en sadan neliön kaupungin vuokrakämppää saanut pienempään vaihdettua ja vuokran maksuun menevillä rahoilla maksoin kyllä todellakin mieluummin omaa. Mutta silti olen ylpeä itsestäni, että pystyin siihen yksin, mihin emme aviossa ollessa pystyneet kaksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä saa, mitä tahtoo, kun oikein yrittää!Kehu lisää itseäsi !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehu lisää itseäsi !
Kukas kissan hännän nostaa ellei kissa itse😻
- Anonyymi
Mottoni älä valita.
Alle tonnin eläkkeestäni jäänyt säästöönkin keskimäärin joka kuukausi, en kituuttele, en myöskään törsää turhuuksiin, eläkeaikana kertynyt säästöön ilman että yrittänyt säästää noin 10 000 €,
Mulla on kaikki tarpeellinen, jos kuolisin jäisi rahaa hautakulujen jälkeen perinnöksi asunto. - Anonyymi
Ensin luvattiin 100€.Sitten se olikin 50€.
Sitten kerrottiin olevan 31€.
Ei ole vielä tullut tilille 31€ edes.- Anonyymi
Kuka lupasi 100 euroa ?? Ei ainakaan Antti Rinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka lupasi 100 euroa ?? Ei ainakaan Antti Rinne.
https://yle.fi/uutiset/3-10187043
Kyllä se lupasi - loppupeleissä satanen joka tapauksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-10187043
Kyllä se lupasi - loppupeleissä satanen joka tapauksessa.Huijariin uskominen on omaa tyhmyyttä hyvin pitkälti. Nyt paljon "tapetilla" ollut P Haavisto on juuri sitä lajia, vaikka päivää sanoisi en usko.
- Anonyymi
Pienten eläkkeitten korotus maksaa valtiolle noin 300-500 miljoonaa vuodessa
ensi vuodesta alkaen.
Hoitajien lisäämiseen oli luvata viisi miljoonaa ensi vuodelle. - Anonyymi
Takuueläke nousee ensi vuonna 50 euroo ja kansaneläke yli 30 euroo, mutta ei kai niistä jokaiselle saajalle, joita yli 600000, erikseen ilmoiteta kirjeellä.
- Anonyymi
Odotin kirjettä tasavallan presidentiltä, että hän olisi kertonut saanko korotusta vai en.
- Anonyymi
Minä sain kirjeet kahdelta Vak.yhtiöltä ja molemmat lupasivat muutaman roposen lisää tulevan ensivuona. No, ei tosi paljon, nippanappa sen satasen yhteensä!D
Saan työeläkettä ja leskeneläkettä, joten Rinteen sataset ei koske minua.- Anonyymi
Rinne kusetti äänestäjiä ja poistui takavasemmalle naureskellen.
- Anonyymi
En tiedä kuka nosti, mutta joka tapauksessa eläkkeet nousee ensi vuoden alusta. Tuo satasen lupaus ei ollut todellakaan, että huomenna se maksetaan, vaan koko vaalikaudelle osittuva korotus ja bruttona tietenkin, verojahan maksamme samasta eläkkeestä eri summia riippuen verokunnasta. Täällä pökelöt kirjoittaa mitä sattuu, kun eivät ole asioista lainkaan perillä, mutta narista osaavat.
- Anonyymi
Tietääkseni tuo korotussatanen tiettyihin eläkkeisiin ei ollut hallitusohjelmassa ja edellinen ( Antin ) hallitus on nyt kuopattu, joten mitään korotusta ei ole odotettavissa kenellekään paitsi nyt tämä vuodenvaihteen, jonka verot nähtävästi vie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2484078Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790