Milloin oli elämäsi parhaat vuodet ja mikä teki niistä ajan jota kaipaat?
Omat parhaat vuoteni sijoittuvat 80-luvulle, oikeastaan 1981 - 1989. Silloin oli kavereita ja yhteistä tekemistä. Seurustelukumppaneita ei silloinkaan ollut koska itse töpeksin kaiken, mutta tarjokkaita kyllä oli. Kumpa en olisi ollut niin ujo vastakkaisen sukupuolen suhteen.
Nyt olen jo liki 50 vuotias yksinäinen mies jolla ei ole minkäänlaista sosiaalista elämää. En edennyt elämänuralla, enkä saanut oikeastaan mitään aikaan - vaikka päätä olisi kyllä ollut.
Milloin oli elämäsi parhaat vuodet?
9
<50
Vastaukset
Vuosi vuodelta on muuttunut paremmaksi.
- Anonyymi
Nuorena kun juo viinaa oppii tulemaan toimeen tyttöjen kanssa ja löytää parisuhteen.
Viinan juonnin hedelmistä nautitaan sitten vanhempana kun on oma perhe ja lapsia.
Raitis mies tuhlaa nuoruutensa koska ei juo viinaa ja elää sitten vanhana yksinäisenä miehenä.
t. viinamies - Anonyymi
Parhaat vuodet vietin pappan kanssa ennen EU:ta.
- Anonyymi
Silloin ne alkaa kun dark on 56 vuotias, niin alkaa muidenkin parhaat vuodeonnat eli ensi vu
No nyt elän elämäni parhaita vuosia. Mennessä on hirmusti surua ja tuskaa, mitä nyt ei juuri ole. Ehkä se on edessäpäin taas.
Vuoristorataa, vuoroin hyvää ja hyvän jälkeen huonoa, kunnes taas pääsee palaamaan kohti hyvää..- Anonyymi
Silloin kun omat lapset olivat pieniä.
- Anonyymi
Tämä vuosi melkein loppuun ja edellinen kokonaan.
Kaikki on nyt mennyttä, vain sanoinkuvaamaton kaipaus jäi. - Anonyymi
olen myös 60-luvulla tehtyjä. se kahdeksankymmenluku oli kyllä yhtä lentämistä,
naiset ja autot vaihtu, joskus vaihettiin kavereiden keskenkin. viina ja tupakka maistui,
liikkuva työ oli ja maisemat ja maat vaihtui.
moni mutka ja moka olisi saanut jäädä tekemättä mutta tehty mikä tehty.
nyt on onneksi rauhallista tämä elämä ja nautin siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412518Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761843Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913