Putoaminen Championshippiin edessä? Liverpool sen sijaan porskuttaa.
Manu hävisi jälleen
2
81
Vastaukset
- Anonyymi
Ja Tottenham on häviämässä kotipelin Chelskille. Ottelu on massiivinen, kun ajatellaan sitä neljättä Mestarien Liigaan oikeuttavaa sijaa. Voitolla Chelski karkaa jo kuuden pisteen päähän, tasapelillä ero olisi vain kolme pistettä ja Tottenhamin voitolla olisi kumpikin 29 pisteessä. Ellei Tottenham tule kahden maalin takaa tasoihin, on Mourinhon Tottenham hävinnyt kaikki kolme otteluaan suurseuroja vastaan.
- Anonyymi
Olisi mukavaa vaihtelua, jos välillä Chelski pääsisi UCL-lohkoon Tottenhamin sijaan. Puul, Lestö ja Man City menevät sinne joka tapauksessa. Seuraavana vuonna voisi olla Arsun vuoro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939