Forsberg muuttaa Usaan

Anonyymi

https://www.is.fi/viihde/art-2000006351957.html

Tunnettu youtube julkkis Forsberg muuttaa New Yorkiin.
"Sara Forsbergilta yllätyspäätös – jättää Suomen taakseen ja muuttaa New Yorkiin: ”Tulen ikävöimään tätä paikkaa”

Tuskinpa ikävöi Suomea, ei muuten muuttaisi Yhdysvaltoihin.

t. Ätmi toteaa

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohta tulee maitojunalla takaisin, kuten kaikki muutkin suomalaiset maailman valloittaja "julkkikset".

• Anonyymi

Sehän tuli jo.
        Toistamiseen on jenkkeihin lähdössä. Jospa tällä kertaa olisi vähän realistisempi asenne, eikä mitään ”valloitus aikeita”.

• Anonyymi

ihan kivan näköinen ja seksikäs söpöliini on ja kelpais minulle no ei ole hänessä moitittavaa

• Anonyymi

Mitä sitten? Siellä se on ennenkin asunut.

• Anonyymi

joka kuvassa hän on seksikäs ja kaunis eli kyllä ikävä tulee häntä niin hänen kuviaan jaksaa kyllä katsella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joka kuvassa hän on seksikäs ja kaunis eli kyllä ikävä tulee häntä niin hänen kuviaan jaksaa kyllä katsella

Luuletko ettei New Yorkista voi kuvia lähettää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko ettei New Yorkista voi kuvia lähettää?

niinpäs uuten voikin eikö olekkin seksikäs nainen kyllä häntä pussais

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asutko jossain navetan takana tai olet jäänyt 60-luvulle??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asutko jossain navetan takana tai olet jäänyt 60-luvulle??

hänelle sopii punaiset ja mustat hiukset ja sininen mekko ja punainen mekko kuvissa ouh mitkä lanteet ja reidet ja mikä vartalo ei voi sanoa muuta kuin ou wouw wouw mikä nainen niin tuollainen kun tulis ja pussais niin olisin hänen

• Anonyymi

Tuolla naisella on kyllä pokkaa! Tatuoinneilla sotkettua käsivarttaan esittelee kuvissa, sekä kroppaansa, joka ei nyt niin ihmeelline ole.
      Varsinkaan noilla patti polvilla ja hameen pituudella ja tennistossuilla... ei kovin edustavaa kuvaa itsestään anna.
      Pienellä stailauksella tuokin julkkis ...näyttäisi; vaan ne paremmat puolensa.

Mikähän pinnalle nosto yritys tämäkin lienee... saattaa olla ihan oma aloituksensa, saada julkisuutta tätäkin kautta... onhan näitä nähty, ...."julkkis valpioita"!

• Anonyymi

kuka tommosii kehtaa päästellä kyllä hänella on hyvä vartalo ja kauniit kasvot ja toiseksi ei hänellä ole hametta vaan mekkoja on ja kumpikin mekoista sopii hänelle eli on seksikäs eli on kaunis nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuka tommosii kehtaa päästellä kyllä hänella on hyvä vartalo ja kauniit kasvot ja toiseksi ei hänellä ole hametta vaan mekkoja on ja kumpikin mekoista sopii hänelle eli on seksikäs eli on kaunis nainen

Miehiseen silmääni ihan tavallisen näköinen ja hieman tuhti lady. Vielä nuori, joten kannattaa yrittää, mitä sinne meneekään tekemään vaikka tuliskin maitojunalla takaisin. Nyki kallis paikka elää ja kilpailu kovaa, mutta lycka till.

• Anonyymi

BIG MAMA lähtee hakemaan etnisiä miehiä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kivahan se on että ihmiset muuttavat eri mestoihin, eikä jumiteta vain omassa peräkammarissa. Mutta kyllähän täällä olisi paremmant mahdollisuudet, kyllä "kielillä puhuminen" on jenkeissäkin varmaan jo nähty.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1672
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      748
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe