Mä tarviin vertaistukea. Oon loppusuoralla raskaana ja mun mies juo jatkuvasti. Mä olen niin loppu tähän kaikkeen ja yrittäny saada itse apua, muttei oikeen neuvola tai mikään ota vakavasti.
Alkoholistin kanssa suhteessa
8
125
Vastaukset
- Anonyymi
Shait mikä tilanne.. Onko miehesi juonut aina paljo vai onko juominen lisääntynyt esim raskauden aikana? Ja minkä ikäisiä olette. Onko lapsi ensimmäinen? Onko miehesi tietoinen ajatuksistasi juomisen suhteen?
- Anonyymi
Juopoille on yhdentekevää mitä muut ajattelevat. Heille on tärkeintä saada juotavansa.
- Anonyymi
https://www.al-anon.fi/ alita vaikka tästä.
Hurjaa muuten tuo että Suomessa on arviolta 500 000 alkoholin suurkuluttajaa, ja heidän lisäkseen tämä ongelma koskee jokaisen kohdalla noin kolmea-viittä omaista!
Hirvittävää ajatella.
Al-anonilla on myös facebookryhmä.- Anonyymi
Hirvittää tosiaan, kun ajattelee kuinka monessa kodissa lapset joutuvat viettämään "lasista joulua".
- Anonyymi
Häivy jonnekin! Ei se lopeta niin kauan katselet sen juomista. Saattaa jopa lopettaa, kun et muuten mene takaisin tai sitten ei. Ehkä jaksat paremmin yksin yhden ? lapsen kanssa kuin toisen holhottavan mölinöitä kuunnellen.
- Anonyymi
Iso halaus sinne :-)
- Anonyymi
Hyvän tuen saat itsestäsi ! Remontoi suhteesi ja oma elämäsi alistumatta kerjäläisen osaan .
- Anonyymi
Hups ikävä tilanne..pääsisitkö hänestä noin niinku eroon jos lähtisit muualle asumaan ja eroaisitte .Vai onko se hänen juominen ollut vain lyhytaikaista? .Yleensä tuo juominen ei tahdo loppua mutta voithan yrittää sanoa että lähdet menemään jollei juominen lopu tai sano että vaadit että se menee katkolle ja aloittaa AA kerhoissa käymiset ja ottaa A klinikalle lääkäriyhteyden joka varmistaa että olis juomatta kun eihän se ympäristö ole lapsellekaan .mikään hyvä jos isä on juovuksissa kokoajan.. tulee lastensuojelun kanssa helposti tekemistä jos jompikumpi tai molemmat vanhemmista esim juo..Yritä itsekin kysyä häneltä että miksi juo?varsinkin kun teille tulossa yhteinen ja iloinen tapahtuma :lapsi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022