jos mieli on maassa, jos elämässä tökkii? Kysyn ihan aiheesta. Jos on itse aina antavana osapuolena, eikä koskaan saa itse mitään. Ei koskaan sitä, mitä toivoo ja haluaa. Kaikki tärkeä otetaan. Siis tarvitseeko ihmetellä!
Tarvitseeko ihmetellä
9
<50
Vastaukset
Tuttu juttu minulta aina otetaan.
- Anonyymi
Ikävä että noin on. Mutta mitä aina annat ja mitä haluat?
- Anonyymi
Tissimaitoa tietysti!
- Anonyymi
Samoin olen itsekin ajatellut jo vuosien ajan tai oikeastaan paljon kauemmin. En ollut käsittänyt sitä kunnolla, mutta se että viihdyn erittäin hyvin yksin kertoo siitä. En jaksa ihmissuhteita muiden kuin ihan lähisukulaisten kanssa, mitään muuta en jaksa enkä usko että tulen koskaan jaksamaankaan. Tunnen itseni todella hyvin ja pidän kiinni rajoistani äärimmäisen tarkasti.
- Anonyymi
Jos et jaksa ihmissuhteita muiden kuin lähisukulaisten kanssa niin olen surullinen puolestasi. Sukulaiset saattavat olla este parisuhteelle ainakin jos olet keski-ikäinen. Parisuhteessa pitäisi olla vain sinä ja ystäväsi eikä sukulaisia lainkaan, koska he tuovat omat mielipiteensä ja yrittävät erottaa teidät jolleivät jostain syystä hyväksy suhdetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et jaksa ihmissuhteita muiden kuin lähisukulaisten kanssa niin olen surullinen puolestasi. Sukulaiset saattavat olla este parisuhteelle ainakin jos olet keski-ikäinen. Parisuhteessa pitäisi olla vain sinä ja ystäväsi eikä sukulaisia lainkaan, koska he tuovat omat mielipiteensä ja yrittävät erottaa teidät jolleivät jostain syystä hyväksy suhdetta.
Enhän minä halua enää parisuhdetta. Yksi kauan kestänyt riitti minulle. Sitähän olen "sanonut" jo vuosien ajan. Ei ole minkäänlaista mielenkiintoa sellaiseen, ei sitä ole ollut kunnolla kertaakaan eroni jälkeen. Äitini eli tyytyväisenä yksin kaksikymmentä vuotta isäni kuoleman jälkeen. Hänelle ei tullut edes mieleen, että pitäisi uusi mies hankkia, eikä hänenkään äidille. Naiset voivat tutkimuksenkin mukaan paremmin ilman parisuhdetta. Miksi siis pitäisi ottaa joku "vaivoiksi", kun pelkästään ajatuksen tasolla ajatus sellaisesta ahdistaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin kokenut sukulaisistani sen, että osan kanssa olen paljon tekemisissä (lapset, lapsenlapsi), joidenkin kanssa vähän vähemmän (sisko), jonkun kanssa velvollisuudet (äiti). Loppujen kanssa Facebookissa korkeintaan :). Ei sukulaisuus tee ihmisistä sukulaissieluja. Voi vittu oikeasti mitä hienoperseitä sitä suvusta löytyykään. Ylpeästi kannan mustan lampaan villojani :D
- Anonyymi
Ei ole sellaista ihmistä olemassakaan, että olisi aina antavana osapuolena, eikä koskaan saisi itse mitään. Sekunnit, päivät, kuukaudet vuodet kuluvat ja muistot pysyvät kirkkaina tai ne haalistuvat, jopa unohtuvat. Mikäli asiaa tarkastelee totuudenmukaisesti pidemmällä aikavälillä niin jokaisen janaltä löytyy saamista ja antamista, mutta ne eivät usein kulje samaan tahtiin. Toinen, miten kukin tykönään määrittelee antamisen ja saamisen. Kolmas Myös määrällä on vaikutusta arvioitaessa antamista ja saamista.
Neljä aineellinen vai aineeton saaminen ja antaminen. jne...
Oletko antanut tai saanut edellisen sekunnin/tunnin/vuorokauden aikana jotain?- Anonyymi
Pitäkää rajat kiinni pillut ja suu kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057451
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1025264Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163516Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253461Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3491506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?561324