Ehkä nainen odotat

Anonyymi

että tulen tunnustamaan sulle rakkauteni. Asia on harkinnassa, mutta se vähän mietityttää, että taidat sinä vain saada yhden lisäsulan hattuusi vain. Siinä kaikki. Olisit tyytyväinen saamastasi ihailusta yhden miehen suusta suuressa ihalijakerhossasi.

Ehkä saisit siitä jotakin. Ehkä onnesi lisääntyisi. Mutta et ehkä lainaisi ajatusta sille, miltä minusta sen jälkeen tuntuu.

No, olemmehan tähänkin asti eläneet niin eri maailmoissa.

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No johan on erikoinen tapa ajatella. Jos nyt itse miettisin, en kenenkään itselleni vähemmän merkityksellisen ihmisen rakkaudentunnustuksesta onnelliseksi tulisi. Mitä tuntisin, olisi kiusaantuminen ja jonkinlainen surullisuus tuon toisen puolesta. Toivotan sinulle onnea, että tunteita olisi hänelläkin, tai että olisi vähintäänkin fiksu ihminen, jos niitä ei löydy.

• Anonyymi

Taidanpa pitää tätä kusipäänä joka ei ajattele muita. Miksi sellaiselle rakkauden tunnuntat jos noin ajattelet

• Anonyymi

Olethan tunnustanut monta kertaa, etkö muka muista 😲

• Anonyymi

Mistä olet päätellyt, että hän nauttii ihailusta? En minä ainakaan ole sellainen. Enemmänkin tulisi surullinen olo jos joku tunnustaisi rakkautensa, enkä olisi itse rakastunut häneen. Harmittaisi, kun en pystyisi vastaamaan siihen.
      Monet paljon ihailua miehiltä saavista naisista ovat sitäpaitsi niin tottuneita saamaansa huomioon, etteivät saa siitä juuri mitään.

• Anonyymi

Niin odotankin... Niin kauan olen häntä kaivannut.. jo vuosia. Lisäsulista en tiedä, enkä usko mihinkään suuriin ihailijakerhoihin.
      Olisin vaan onnellinen sinä hetkenä jos hän tunnustaisi rakkautensa minuun. Pitkä odotus olisi silloin päättynyt.

• Anonyymi

Onnellisuuteni ja itsetuntoni eivät ole riippuvaisia siitä olenko miesten mieleen! Huomionhakuisille ihmisille se on tärkeää!

• Anonyymi

Kerro tunteistasi, mikäli nainen käyttäytyy idioottimaisesti niin se kertoo enemmän hänestä kuin sinusta. Ainakin tiedät sitten varmaksi.

• Anonyymi

Mulla ei ole mitään ihailijakerhoa eikä sulkia hatussa. Elämäni on ollut aina aika tylsää.

• Anonyymi

En halua kusipäiseltä mieheltä rakkaudentunnustuksia saati sulkia hattuuni.
      Tuollaista ei tarvitse edes pohtia, jos kemiat kohtaa.
      Mitä tulee ihailijakerho, se on vain kerho ilman ohjaajaa.

• Anonyymi

Kylläpä erikoisesti ajattelet kaivatustasi. Onko sinulla varmaa tietoa tällaisen "ihailijakerhon" olemassaolosta?

• Anonyymi

Täytyy olla erityinen nainen jos ajattelet hänellä olevan suurikin ihailijakerho vai tiedätkö varmaksi? Ja onko se automaattisesti naisen syy jos kosiskelijoita on muita kuin sinä? Voi nainen kuin mies saada osakseen ihailua ihan vaan tosi mukavalla luonteellaan.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat sillä, että ollaan eletty eri maailmoissa?

• Anonyymi

Vaikuttaa pahasti naisen aliarvioinnilta.. Ei kukaan järkevä ihminen ala mässäilemään miehen huomiolla ja tee toista naurunalaiseksi.
      Rohkeutta peliin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe