On riittävää näin

Anonyymi

Minua ahdistaisi, jos meidän välillä olisi nyt jotain, mistä pitäisi ottaa selvää. Mielelläni ajattelen sinua kaverina.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä, koska minulla on vain kaverillisia fiiliksiä sinua kohtaan. Niin on aina ollut ja tulee aina olemaan. Toivottavasti pääset yli tunteistasi vielä ja eiköhän niin ajan kanssa tapahdukin.

• Anonyymi

😆 sulla ei voi olla aavistustakaan, ketä ajatellen aloitus on tehty.
        Sitäpaitsi kirjoitin juuri, että tunteeni ovat kaverilliset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😆 sulla ei voi olla aavistustakaan, ketä ajatellen aloitus on tehty.
        Sitäpaitsi kirjoitin juuri, että tunteeni ovat kaverilliset.

Ei olekaan. Vastasin vain niin kuin yhdelle henkilölle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olekaan. Vastasin vain niin kuin yhdelle henkilölle.

Onko henkilösi m vai n ja oletko kertonut hänellekin että pidät häntä vain kaverina? ettei hän vahingossakaan luule mitään enempää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko henkilösi m vai n ja oletko kertonut hänellekin että pidät häntä vain kaverina? ettei hän vahingossakaan luule mitään enempää?

Mies. En ole koskaan antanut ymmärtää, että olisin kiinnostunut hänestä muutekin, kuin kaverina.

• Anonyymi

Vaikka tämä olisikin mulle, niin mistäpä sen voin tietää? Kannattaisiko päästää se toinen löyhästä hirrestä ja vaikka sanoa suoraan hänelle ei.

• Anonyymi

Jos ei koskaan ole ollut treffeillä niin mitä sanomista silloin on kenellekään mistään. Kukaan ei pysty kenenkään ajatuksia lukemaan.

• Anonyymi

Harmi, ajattelen eräästä vanhemmasta miehestä toisin.. ❤️ toivottavasti et ole hän 😂

• Anonyymi

Toivon sydämeni pohjasta että hän ei kirjoittaisi tänne näin, vaan sanoisi sitten minulle kasvotusten jos kokee noin. Itse en ole kaverilinjalla ja hänen pitäisi kyllä tietääkin se, joten asia olisi ehdottomasti selvitettävä, muuten voi tulla ikävä loppu kaikelle. Mikään kaveruuskaan - vaikka siihen päätyisimmekin - ei voi sitäpaitsi toimia ilman avoimuutta ja rehellisyyttä ja juuri siitä tässä on kyse.

-naisen vastaus

• Anonyymi

Ja mä eräästä nuoremmasta naisesta😌

• Anonyymi

Milloin näit häntä viimeksi?

• Anonyymi

Itse näen kaikki kavereina, mutta en tunne mitään tarvetta hankkia uutta kaveria. En usko että sellaista tunnetta tulee minulle koskaan. Eron jälkeen minä olin se, joka lopetin yhteydenpidon kavereihini, en vaan kokenut saavani heidän seurastaan mitään. On vaikeaa sanoa minkä verran merkitystä monen vuoden stressillä on, mutta tuskin kovin paljoa. Sen näkee sitten joskus vuosien päästä.

• Anonyymi

Kenelle tämä viesti on ja keneltä, onko mieheltä naiselle vai toisinpäin?

• Anonyymi

Huomaa että alkoi useampaakin ahdistamaan sama viesti. Voi olla ihan provokin.

• Anonyymi

En tiedä, mutta yöunet se multa ainakin vei. :( Ihan kamala ajatuskin, että toinen leikkisi mun tunteillani vaan eikä voisi suoraan sanoa jos ei enää oo musta kiinnostunut. Toivottavasti oon oikeessa siinä ettei hän olisi koskaan mua kohtaan niin tunteeton mulkku että tekisi mulle noin. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, mutta yöunet se multa ainakin vei. :( Ihan kamala ajatuskin, että toinen leikkisi mun tunteillani vaan eikä voisi suoraan sanoa jos ei enää oo musta kiinnostunut. Toivottavasti oon oikeessa siinä ettei hän olisi koskaan mua kohtaan niin tunteeton mulkku että tekisi mulle noin. :(

Samaa toivon. Yöunet meni täälläkin. Jonkun mielestä varmasti säälittävää, mut minkä tunteilleen voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa toivon. Yöunet meni täälläkin. Jonkun mielestä varmasti säälittävää, mut minkä tunteilleen voi.

Tuskin kukaan ajattelee, että se olisi säälittävää. Sille ei voi mitään, että asiat eivät aina mene niin kuin toivoisi. Rankat kokemukset jättävät jälkensä ja niistä selviämiseen voi mennä hyvin kauan. Itse jokainen tietää omat voimavaransa ja jaksamisensa ja se muiden on pakko hyväksyä jos jaksamista ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin kukaan ajattelee, että se olisi säälittävää. Sille ei voi mitään, että asiat eivät aina mene niin kuin toivoisi. Rankat kokemukset jättävät jälkensä ja niistä selviämiseen voi mennä hyvin kauan. Itse jokainen tietää omat voimavaransa ja jaksamisensa ja se muiden on pakko hyväksyä jos jaksamista ei ole.

Olipa ihanan lohduttavasti kirjoitettu. Kiitos.

• Anonyymi

Jos minä joskus alan kaivata kaveria niin hän on sellainen ihminen, joka on ihan uusi naama. Menneet jäävät menneeseen. Kaikki tutut naamat muistuttavat liikaa rankoista vuosista.

• Anonyymi

Kaverina mitä ne sellaiset on? Ei mulla sellaisia ole eikä tule. Viimeisetkin sosiaaliset suhteet katkaisen .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5100
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      115
      1616
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1319
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      12
      1314
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1153
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      990
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      795
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      783
    Aihe