Windows 10 blokkasi ohjelmani

Anonyymi

Windows 10 blokkasi omatekoisen tieteislaskinohjelmani virukseksi, hyökkäävä troijan win32. Onko minut nyt ilmoitettu johonkin viranomaisien jihadistit listalle ? Tarkkaillaanko minua jotenkin erityisesti jos menen vaikka kauppaan ?

6

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkennettuna windows 10 nussi sen, deletoi omin päin, mun ohjelman, cortana version windows 10 kyseessä ilman erityisempiä lisäasennuksia. Katoin illalla välillä tv:tä, palatessani roplailemaan ihmettelin mihin on mun ohjelma on muistitikulta kadonnut. Hetken mietittyä hokasin et windows 10 on luokitellut sen virukseksi ja tehnyt tekoksensa eli hävittänyt. Ohjelma on salasana suojattu tekjä allekijoitettu arvaamattoman kohtalokas täysin väärissä käsissä ja vain kokeeliseksi suunnattu kuin ammattikäyttöön mut ei ammattikäytössä. Ei sovellu windowsin kehittämiseen. Se pitää hävittää. Tekisi mieli tehdä ilmoitus poliisille ottaa niin v en kun mihinkään ei voi enää luottaa, nussitaan vaan.

• Anonyymi

Höpöhöpö Trolli, Häpeä

• Anonyymi

Uhkaksi luultu löytynee karanteenista ellet ole itse muuttanut asetuksia niin että virustutka ampuu ennen kuin kysyy kuka siellä.

• Anonyymi

Windowsin suojaukset on tehty juuri sinunkaltaisiasi varten, se estää kaikenmaailman omatekoiset viritelmät jotta kone ei menisi täysin lukkoon, eli wibdows pelasti sinut isommalta katastrovilta

• Anonyymi

Windows on tarkoitettu hupikoneisiin. Työkoneeksi siitä ei ole !

• Kollimaattori

Jos itse väsäämäsi kyhäelmä olisikin vaurioittanut Windowsin toimivuutta, olisit edelleen syyttänyt Windowsia etkä itseäsi. Windows teki sen pienemmän pahan.

Ohjelmoi jatkossa Linuxissa sandboxattuna tai virtuaalikoneessa, niin et aiheuta sen enempää tuhoa ympäristöllesi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe