Windows 10 blokkasi omatekoisen tieteislaskinohjelmani virukseksi, hyökkäävä troijan win32. Onko minut nyt ilmoitettu johonkin viranomaisien jihadistit listalle ? Tarkkaillaanko minua jotenkin erityisesti jos menen vaikka kauppaan ?
Windows 10 blokkasi ohjelmani
6
112
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkennettuna windows 10 nussi sen, deletoi omin päin, mun ohjelman, cortana version windows 10 kyseessä ilman erityisempiä lisäasennuksia. Katoin illalla välillä tv:tä, palatessani roplailemaan ihmettelin mihin on mun ohjelma on muistitikulta kadonnut. Hetken mietittyä hokasin et windows 10 on luokitellut sen virukseksi ja tehnyt tekoksensa eli hävittänyt. Ohjelma on salasana suojattu tekjä allekijoitettu arvaamattoman kohtalokas täysin väärissä käsissä ja vain kokeeliseksi suunnattu kuin ammattikäyttöön mut ei ammattikäytössä. Ei sovellu windowsin kehittämiseen. Se pitää hävittää. Tekisi mieli tehdä ilmoitus poliisille ottaa niin v en kun mihinkään ei voi enää luottaa, nussitaan vaan.
- Anonyymi
Höpöhöpö Trolli, Häpeä
- Anonyymi
Uhkaksi luultu löytynee karanteenista ellet ole itse muuttanut asetuksia niin että virustutka ampuu ennen kuin kysyy kuka siellä.
- Anonyymi
Windowsin suojaukset on tehty juuri sinunkaltaisiasi varten, se estää kaikenmaailman omatekoiset viritelmät jotta kone ei menisi täysin lukkoon, eli wibdows pelasti sinut isommalta katastrovilta
- Anonyymi
Windows on tarkoitettu hupikoneisiin. Työkoneeksi siitä ei ole !
Jos itse väsäämäsi kyhäelmä olisikin vaurioittanut Windowsin toimivuutta, olisit edelleen syyttänyt Windowsia etkä itseäsi. Windows teki sen pienemmän pahan.
Ohjelmoi jatkossa Linuxissa sandboxattuna tai virtuaalikoneessa, niin et aiheuta sen enempää tuhoa ympäristöllesi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627739Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474416Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264115- 1061956
- 1201810
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721137NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941133IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115853