Olen innokas luonnossa liikkuja ja tukenut rahallisesti luonnonsuojelua ja eläinten oikeuksia.Minusta luonto liiton peto ryhmä veti maton alta. Ala arvoista kirjoittelua ja toisten halveksemista. Mielestäni se että kehoitetaan ns tumputtamaan raatokuvien äärellä ja ostamaan tummelia k raudasta ei oikein uppoo. Suurin osa metsästäjistä kunnioittaa ja arvostaa saalistaan ja toimii lakien ja säädösten mukaan, Tosin aina on ns mätiä omenoita mukana. Niin myös tämä luonto liiton petoryhmä. Siitä jo eroitettu pj mutta sama räkytys näyttää jatkuvan. Itse luonnossa liikkujana laitan rahahanat kiinni ainaskin luonto liitolle ja muullekkin ko toimintaa harrastaville niin kauan kun turha solvaaminen ja kiihkoaminen loppuu.
Miksi luontoliitto EI VALVO osastojensa toimintaa. Haluaisin tietää. Ja miten he puuttuvat asiattomaan toimintaan
luontoliiton alajaoston toiminta
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän sen saman vihapuheen ja kansanryhmää vastaan kiihoittelun tunnistaa näilläkin sivustoilla, saman öykkäilijän tuotoksiksi.
En suosittele kenenkään hänelle ääntään antamaan missään vaaleissa.
Pellejä on poliitiikassa jo liikaakin. - Anonyymi
No anna nyt linkki missä niin sanotaan, muuten avautuminen jää puolitiehen
- Anonyymi
Googlaa petoryhmä ja kato fase sivut
- Anonyymi
provosointia peto ryhmän vetäjältä. Laitan suoran lainauksen tähä...............Se konjakkiporukka ei juuri luontokuvanäyttelyitä kiertele. Hakevat Tummelinsa K-raudasta ja tumputtavat raatokuvat oman kotipäätteen vieressä siellä turvallisessa peräkammarissa.
Näin hoituu peto ryhmän palstanpitäjän kommentointi. Lisänä tähän että he alkavat jo vertaamaan vanhustenhoitoa ja susipolitiikkaa keskenään. Kummallekko raha ja huolenpito olisi tärkeämpi susille vai vanhuksille.? Luettuani kommentteja olen samaa mieltä kuin kirjoittaja joka totesiasiaa tähän tapaan" toivottavasti aktivistit ovat itse paskoissaan parivuorokautta ja kituvat kotona tai laitoksessa kun rahat ohjataan parempiin suihin"
Mikä sitten on tärkeää?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
provosointia peto ryhmän vetäjältä. Laitan suoran lainauksen tähä...............Se konjakkiporukka ei juuri luontokuvanäyttelyitä kiertele. Hakevat Tummelinsa K-raudasta ja tumputtavat raatokuvat oman kotipäätteen vieressä siellä turvallisessa peräkammarissa.
Näin hoituu peto ryhmän palstanpitäjän kommentointi. Lisänä tähän että he alkavat jo vertaamaan vanhustenhoitoa ja susipolitiikkaa keskenään. Kummallekko raha ja huolenpito olisi tärkeämpi susille vai vanhuksille.? Luettuani kommentteja olen samaa mieltä kuin kirjoittaja joka totesiasiaa tähän tapaan" toivottavasti aktivistit ovat itse paskoissaan parivuorokautta ja kituvat kotona tai laitoksessa kun rahat ohjataan parempiin suihin"
Mikä sitten on tärkeää??"Alueen päättäjät ja muut äänekkäät paukuttavat kuitenkin jatkuvasti sellaista sanomaa, että tosielämässä luonto on vain sellua ja riistaa ja vahinkoeläintä, lempeimmillään marjaa ja tattia; että mikään ei ole niin tärkeä osa maaseudun elämää kuin motot, aseet ja maastoautot."
Luontoliiton kanta vai? Herätkää luntoliitossa kanssa. Millaista porukkaa teillä on duunissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837