Onko ketään ottelijaa jota kartellaan?

Anonyymi

Ammattinyrkkeilyn saralla. Ite sanoisin, että Canelo on saavuttanut sellaisen maineen jo että ei mennnä ihan tosta vaan ottamaan selkäsaunaa. Hänhän ei ole hävinnyt kuin Mayweatherille pistein. Ja onko häntä koskaan isketty edes lattiaan, en muista. Muita en keksi kyllä tähän kategoriaan.


Come and give it a try.

11

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, toinen syy miksi häntä vastaan ei ehkä helposti lähdetä, on se, että häntä on aika vaikea voittaa muuten kuin tyrmäämällä, vaikka olisi pisteissä parempi.

      Hän kuuluu Oscarin talliin, jolla on aika suuri valta tällä hetkellä, joten kovin helposti ei hänen ykkösiskijäänsä kukaan pistetuomari ala pisteyttämään häviäjäksi. Voi nimittäin loppua leipä siinä ammatissa aika äkkiä.
      4574567456744

      • Anonyymi

        Kyllä Canelo voitettavissa on, mutta niinkuin itekkin arvelen, vain keskeytyksellä.
        Kuka sellaiseen pystyy, omasta keskisarjastaan en löydä muita kuin tyrmääjät 23 vuotiaan Jaime Munguijan ( 34-27-0 ) tai Chris Eubank Jr,n joka on erittäin kova ottelija kehässä.
        Kyseenalaiset tuomiot ja tasaiset matsit GGG, tä vastaan osoitti sen, että Canelosta pidetään hyvää huolta, että ura jatkuu ja dollarit virtaa.

        Kevyessä raskaassa ei kannata enään käydä riskiä ottamasa vaikka Bivolin tai Beterbievin kanssa, Kovalev nähtiin jo sen verran ikääntyneenä ja harjoittelumotivaatio hukassa olevana että se matsi kannatti ottaa.
        En usko millään, että kolmas ottelu GGG, tä vastaan toteutuu, tuomiot kahdessa edellisessä varmasti turhauttivat Golovkinin niin paljon, GGG ottanee muutamia suht hyviä voittoja vielä ja yhden liiton mestarina kerää vielä kirstuunsa jonkun verran dollareita ja jää eläkkeelle. Tai sitten ottaa huippu rahakkaan viimeisen matsin Canelon kanssa "kävi miten kävi, kaikki peliin" asenteella ja lopettaa. Rahahan se ratkaisee kaikessa tässä lajissa.

        Voisi mainita kyllä nyt pari lisää ketä saatetaan kartella, Beterbiev kevytraskaassa, tällaista olen lukenut, harvakseltaan sille löytyy otteluita vaikka on jo 34 ja 15 matsia vasta ja mutta kaikki tyrmäyksellä. Eikä ole otellut ketään lökäpöksyjä vastaan. Wilder toinen, vaikka nyt Fury meneekin sitä vastaan, mutta Fury meneekin ihan ketä vaan vastaan kun rahaa löytyy, eikä tarvi aina edes paljon sitäkään.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Jimmy Smith

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kartellaahan Roopert Helenivustakin, kun ei millään pääse kunnon matseihin, aika harvoihan se ottelee.

        Kuinka joku viittii höpötellä joulusaattona tappelemisesta? Ja istua tietokoneella?







        kaheksankuusviisseittemänkaks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka joku viittii höpötellä joulusaattona tappelemisesta? Ja istua tietokoneella?







        kaheksankuusviisseittemänkaks

        Sinä ainakin istut tietokoneella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ainakin istut tietokoneella.

        En usko et Canelo GGG toteutuu, riski on Canelon puolella, häviöllä loppuisi lypsykoneen eteneminen, nuo 2 aikaisempaa eivät olleet mitään kevyitä matseja Canelolle, niinkuin ei kummallekaan.
        GGG, n toivoisi vielä jatkavan muutaman ottelun ainakin. Virtaa riitti ainakin 2019 matsehin ihan kiitettävästi.
        https://www.youtube.com/watch?v=a39_3cKQDaU
        Tosin 345 amatöörimatsia, 39 ammattilaisottelua kuluttaa äijää kuin äijää.
        Jotenkin sellanen fiilis, että mies ilmoittaa lopettamisestaan alkuvuodesta, kaiken mies on saavuttanut, MM-matsejakin tosi paljon, toivottavasti olen väärässä.


    • Anonyymi

      Eikös tää canelo ole jäänyt kiinni doupingista? se laskee kyllä on mestarin arvoa.

      • Anonyymi

        Kahesti kärynny. Ei mitään muuta rangaistusta kun jonkusen kuukauden ottelikieltoa tutkimusten ajaksi, sitten todettiin että "vahinkoja" molemmat. Golovkinhan noista sanoi suoria sanoja kun Canelo kärys lähiaikoina heidän kohtamistaan, ei vaikutusta, raha puhuu, eihän tuo Dilian Whytekään käytännössä saanut mitään kärystään. Mennäpäs pikajuoksija käryämään, ura oli siinä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe