Joulu se on aika jota en ole koskaan tykännyt juhlia. Kiireistä aikaa ja kireää tunnelmaa , ahdistaa.
Oletko jouluihminen
2
154
Vastaukset
- Anonyymi
En ole jouluihminen, mutta joulu on vain kerran vuodessa. Lepään, luen, kuuntelen radiota. Kuuntelen joululauluja, syön, käyn katselemassa pimeällä naapureiden jouluvaloja. Pieni tekojoulukuusi on koristeltu kissan iloksi. Muutama kortti on laitettu ja saatu. Eiköhän tästä ihan hyvä joulu tule...
Olen jouluihminen, tykkään joulusta. Vielä yli 20-vuotiaana olin aaton aattona täpinöissäni ja en saanut unta, kun jännitti niin paljon. Nyt kun lähestyn neljääkymmentä en enää ole ihan niin täpinöissäni, mutta tykkään edelleen kaikesta jouluun kuuluvasta kuten joulukuusista, glökistä, lahjojen paketoinnista, korttien lähettämisestä (olen jo monena vuonna tehnyt joulukortit itse), jouluruuista (kinkun perään en niin ole), joululauluista yms. Itse aloitan joulukauden jo marraskuun alussa laittamalla silloin mun joulukuusen(tekokuusi) ja koristelemalla sen (kohta meinaan laittaa, otin jo äsken esille) ja aloitan kohta varmaan kuuntelemaan joululauluja. Harmi vain, että mulle mahtuu vaan yks joulukuusi mun asuntoon. Jos olis enemmän tilaa laittaisin toisen ja vielä jonkun pöytämallisenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1505148Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv832742Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?861735Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91206- 49956
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23828