Joulu se on aika jota en ole koskaan tykännyt juhlia. Kiireistä aikaa ja kireää tunnelmaa , ahdistaa.
Vastaukset 2
- Anonyymi
En ole jouluihminen, mutta joulu on vain kerran vuodessa. Lepään, luen, kuuntelen radiota. Kuuntelen joululauluja, syön, käyn katselemassa pimeällä naapureiden jouluvaloja. Pieni tekojoulukuusi on koristeltu kissan iloksi. Muutama kortti on laitettu ja saatu. Eiköhän tästä ihan hyvä joulu tule...
Olen jouluihminen, tykkään joulusta. Vielä yli 20-vuotiaana olin aaton aattona täpinöissäni ja en saanut unta, kun jännitti niin paljon. Nyt kun lähestyn neljääkymmentä en enää ole ihan niin täpinöissäni, mutta tykkään edelleen kaikesta jouluun kuuluvasta kuten joulukuusista, glökistä, lahjojen paketoinnista, korttien lähettämisestä (olen jo monena vuonna tehnyt joulukortit itse), jouluruuista (kinkun perään en niin ole), joululauluista yms. Itse aloitan joulukauden jo marraskuun alussa laittamalla silloin mun joulukuusen(tekokuusi) ja koristelemalla sen (kohta meinaan laittaa, otin jo äsken esille) ja aloitan kohta varmaan kuuntelemaan joululauluja. Harmi vain, että mulle mahtuu vaan yks joulukuusi mun asuntoon. Jos olis enemmän tilaa laittaisin toisen ja vielä jonkun pöytämallisenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561