Kiire..mihin kuolemaanko

Anonyymi

Mitähän tuo kiire on,ratissa ja ilman?sanon aina mulla ei ole kiire kuolemaan,totakaan tajuu 30km,pikkukaduilla missä ei ole kävelytietä,voi liikkuu hitaita,lapsii paahdetaa kun hullut. Karmee kaasutus mutta myös katku perään jää

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos aistit ei toimi normaalisti niin hyvä sulle.
      Voisit hieman panostaa kirjoitustaitoon, nyt se on surkealla tasolla.

      • Anonyymi

        Kaikkialla on nykyään nopeusrajoitus, sitä mennään, ei juuri yli eikä ali. Tavoitenopeuteen reippaasti, kaasupoljinta n. 75% lattiaan päin eli reippaasti, muttei autoa rääkäten. Ohi niistä jotka ajaa alinopeutta. Näillä mennään. Tie ei ole lasten leikkipaikka.


      • Anonyymi

        Kyllä on sulla surkeelka tasolla kaikki.Meeppä äidin essun alle rai navettaan.Onko sulla ees mopo korttiu tai varaa ees siihe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on sulla surkeelka tasolla kaikki.Meeppä äidin essun alle rai navettaan.Onko sulla ees mopo korttiu tai varaa ees siihe.

        Ei ole mopokorttia koska en tarvitse sellaista mopolla ajaessani.


    • Anonyymi

      Porukka ostaa kalliita autoja mutta saatuaan sellaisen, on pyrittävä käyttämään sitä mahdollsimman vähän aikaa, eli ajamalla suurella nopeudella kaikki matkat, että sen hienon ja hyvän auton ominaisuuksista pystyisi nauttimaan mahdollisimman vähän aikaa. On se kovasti outoa.

      • Anonyymi

        Sen takia siihen autoon satsataan että on mahdollisimman mukavaa olla tien päällä se aika minkä siellä joutuu olemaan, ei siksi että siinä haluttaisiin turhaan istua ja viettää aikaa.
        Se on sama että jos ostaa vaikka uuden sängyn ei siellä kuitenkaan sen enempää haluta viettää aikaa kun vanhassakaan.


      • Anonyymi

        Auton valinta on epäonnistunut, jos sillä ei halua sujuvasti ajaa, vaan madella tai istuskella siinä muuten vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auton valinta on epäonnistunut, jos sillä ei halua sujuvasti ajaa, vaan madella tai istuskella siinä muuten vaan.

        ihmiset on erilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen takia siihen autoon satsataan että on mahdollisimman mukavaa olla tien päällä se aika minkä siellä joutuu olemaan, ei siksi että siinä haluttaisiin turhaan istua ja viettää aikaa.
        Se on sama että jos ostaa vaikka uuden sängyn ei siellä kuitenkaan sen enempää haluta viettää aikaa kun vanhassakaan.

        Kyllä minä haluan uudessa, aäädettävässä ja hierovassa sängyssä viettää mahdolllisimman paljon aikaa. Sängyssä voi tehdä kaikkea mukavaa. Ikävää, että olet oman elämäsi oravanoyörässä niin tiukoilla, että sänkykin on vain hetki olla pois kiireen ja ahdistuksen kourista. Vähennä työn määrää ja maallisen materiaalin kerääminen. Tiedät kai että mitään et poislähdön hetkellä täältä saa mukaasi? Kaikki omaisuutesi jää tänne muiden tuhlattavaksi. Käärinliinoissa ei ole taskuja. Rentoudu, nauti sängyssä makailusta, ota srvet pois päästäsi autoa ajaessasi. Autosi ei ole mailman paras eikä nopein. Sinä et ole muita parempi kuljettaja. Rauhoitu, aja rennosti, saat nauttia autosi ominaisuuksista pidempään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä haluan uudessa, aäädettävässä ja hierovassa sängyssä viettää mahdolllisimman paljon aikaa. Sängyssä voi tehdä kaikkea mukavaa. Ikävää, että olet oman elämäsi oravanoyörässä niin tiukoilla, että sänkykin on vain hetki olla pois kiireen ja ahdistuksen kourista. Vähennä työn määrää ja maallisen materiaalin kerääminen. Tiedät kai että mitään et poislähdön hetkellä täältä saa mukaasi? Kaikki omaisuutesi jää tänne muiden tuhlattavaksi. Käärinliinoissa ei ole taskuja. Rentoudu, nauti sängyssä makailusta, ota srvet pois päästäsi autoa ajaessasi. Autosi ei ole mailman paras eikä nopein. Sinä et ole muita parempi kuljettaja. Rauhoitu, aja rennosti, saat nauttia autosi ominaisuuksista pidempään.

        Juuri edellämainituista syistä en haluakaan viettää aikaani autossa ratista kiinni pitäen, että haluan nauttia mahdollisimman kauan myös muista asioista. En yritä pihistellä polttoainetta enkä säästellä autojani koska en yritä kerätä mitään niihin käärinliinoihin.

        Autolla ajokin tuntuu ihan mielekkäältä, kunhan vauhtia on sen verran minkä laki sallii, en siis ole kiireinen enkä kaahari, koska tyydyn näihin nykyajan autoille ja teille melkoisen alimitoitettuihin nopeusrajoituksiin mutten myöskään matelija, koska se ei ole mielekästä.

        Olen nimenomaan elämästä nautiskelija, siksi olen ostanut auton jolla mieluiten siirtymät hoidan.

        Onko sinulla joku kammo sujuvaan liikkumiseen, pitäisikö mielestäsi ajaa aina alle nopeusrajoitusten muista välittämättä?

        Onko ohittaminen sinusta ok. vain jossain erityistilanteessa, eikä hyväksyttävää siksi että edellä menijä haluaa ajaa vähän hitaammin.

        Jäätkö myös kävellessä hitaimpien pappojen taakse laahustamaan, ettei vaan kiireellisyyden tunne ota sinusta valtaa?

        Jos olet itse sellainen minkä käsityksen olen sinusta saanut, ja jos liikut yhtäpaljon kuin minä, olet aina matkalla johonkin, mutta perillä et ehdi kauaa olemaan.

        Tai ehkä olet juuri se kaupungin hitaiten kävelevä pappa, jonka kyvyt ei enää riitä hahmottamaan muuta liikennettä riittävästi, ja siksi ärsyttää ja pelottaa, mutta silti astut rattiin vaikka tiedät ettei olisi syytä enää ajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri edellämainituista syistä en haluakaan viettää aikaani autossa ratista kiinni pitäen, että haluan nauttia mahdollisimman kauan myös muista asioista. En yritä pihistellä polttoainetta enkä säästellä autojani koska en yritä kerätä mitään niihin käärinliinoihin.

        Autolla ajokin tuntuu ihan mielekkäältä, kunhan vauhtia on sen verran minkä laki sallii, en siis ole kiireinen enkä kaahari, koska tyydyn näihin nykyajan autoille ja teille melkoisen alimitoitettuihin nopeusrajoituksiin mutten myöskään matelija, koska se ei ole mielekästä.

        Olen nimenomaan elämästä nautiskelija, siksi olen ostanut auton jolla mieluiten siirtymät hoidan.

        Onko sinulla joku kammo sujuvaan liikkumiseen, pitäisikö mielestäsi ajaa aina alle nopeusrajoitusten muista välittämättä?

        Onko ohittaminen sinusta ok. vain jossain erityistilanteessa, eikä hyväksyttävää siksi että edellä menijä haluaa ajaa vähän hitaammin.

        Jäätkö myös kävellessä hitaimpien pappojen taakse laahustamaan, ettei vaan kiireellisyyden tunne ota sinusta valtaa?

        Jos olet itse sellainen minkä käsityksen olen sinusta saanut, ja jos liikut yhtäpaljon kuin minä, olet aina matkalla johonkin, mutta perillä et ehdi kauaa olemaan.

        Tai ehkä olet juuri se kaupungin hitaiten kävelevä pappa, jonka kyvyt ei enää riitä hahmottamaan muuta liikennettä riittävästi, ja siksi ärsyttää ja pelottaa, mutta silti astut rattiin vaikka tiedät ettei olisi syytä enää ajaa.

        Mulle riittää esim.60km/h alueella ajan 70km/h. Mittarivirhe huomioitu.Se riittää vauhdiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle riittää esim.60km/h alueella ajan 70km/h. Mittarivirhe huomioitu.Se riittää vauhdiksi.

        Mulle ei taas riitä mikään. Haluan vain kokoajan enemmän, ja enemmän!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei taas riitä mikään. Haluan vain kokoajan enemmän, ja enemmän!!

        Sama täällä. Ensin maapallo, sitten kuu, ja sitten?......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei taas riitä mikään. Haluan vain kokoajan enemmän, ja enemmän!!

        Et saa enempää narsismi kukkii..miten ajat 40km/h ..70km../ korttihan kuivuu 3kk ainakin vois kuivuu 3vuotta! Auto valtiolle,sit ne huutokaupataan sais moni hesalainen uusii autoja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri edellämainituista syistä en haluakaan viettää aikaani autossa ratista kiinni pitäen, että haluan nauttia mahdollisimman kauan myös muista asioista. En yritä pihistellä polttoainetta enkä säästellä autojani koska en yritä kerätä mitään niihin käärinliinoihin.

        Autolla ajokin tuntuu ihan mielekkäältä, kunhan vauhtia on sen verran minkä laki sallii, en siis ole kiireinen enkä kaahari, koska tyydyn näihin nykyajan autoille ja teille melkoisen alimitoitettuihin nopeusrajoituksiin mutten myöskään matelija, koska se ei ole mielekästä.

        Olen nimenomaan elämästä nautiskelija, siksi olen ostanut auton jolla mieluiten siirtymät hoidan.

        Onko sinulla joku kammo sujuvaan liikkumiseen, pitäisikö mielestäsi ajaa aina alle nopeusrajoitusten muista välittämättä?

        Onko ohittaminen sinusta ok. vain jossain erityistilanteessa, eikä hyväksyttävää siksi että edellä menijä haluaa ajaa vähän hitaammin.

        Jäätkö myös kävellessä hitaimpien pappojen taakse laahustamaan, ettei vaan kiireellisyyden tunne ota sinusta valtaa?

        Jos olet itse sellainen minkä käsityksen olen sinusta saanut, ja jos liikut yhtäpaljon kuin minä, olet aina matkalla johonkin, mutta perillä et ehdi kauaa olemaan.

        Tai ehkä olet juuri se kaupungin hitaiten kävelevä pappa, jonka kyvyt ei enää riitä hahmottamaan muuta liikennettä riittävästi, ja siksi ärsyttää ja pelottaa, mutta silti astut rattiin vaikka tiedät ettei olisi syytä enää ajaa.

        Nauttisit elämästäsi paljon enemmän, jos et antaisi muiden päästä ihosi alle niin älyttömän helposti 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle riittää esim.60km/h alueella ajan 70km/h. Mittarivirhe huomioitu.Se riittää vauhdiksi.

        "Mulle riittää esim.60km/h alueella ajan 70km/h. Mittarivirhe huomioitu.Se riittää vauhdiksi."
        Ja sitten valitetaan peltipoliiseista, vaikka tiedetään, että tuosta nopeudesta tulee rikesakko. Autuaita ovat puupäät.


    • Anonyymi

      Vakavasti puhuen, nykypäivän liikenne on täysin sekavaa ja jäsentymätöntä. Jokainen sompailee kuin olisi pikatien ainoa omistaja. Jos edelläajava hidastaa, niin ensimmäinen reaktio on lyödä vilkku päälle ja kääntää rattia vasemmalle, vaikka kannattaisi ensin kelata, onko siellä edessä jotain, jonka vuoksi pitäisi hiljentää. Letkassa ajetaan kiinni toisen peräpuskurissa ja ollaan niin luottavaisia omaan reagointikykyyyn ja hyvään rengaspitoon jarrutuksessa. Suurin sallittu nopeus ei ole se, jota on pakko ajaa, vaan tilanteet on otettava huomioon. Talvella ei vaivauduta puhdistamaan autoa, vaan ajetaan kuin jossain iglussa, näkyvyyttä naftisti eteen ja taakse ei ollenkaan. Ja huipuksi ne katolla olevat jäiset lumet lähtee lentoon ja iskeytyy takana tulevan tuulilasiin. Tässä noin niinkuin ensikis mieleentulevia.

      • Tuo olikin uusi, virkistävä näkökohta. Että monet jättävät autonsa puhdistamatta lumesta, jotta saisivat hyvän syyn ajella alinopeutta.


      • Anonyymi
        Enevpk1 kirjoitti:

        Tuo olikin uusi, virkistävä näkökohta. Että monet jättävät autonsa puhdistamatta lumesta, jotta saisivat hyvän syyn ajella alinopeutta.

        Voit pitää häiriintyneen tulkintasi ihan omanasi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      188
      6092
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2352
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1739
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1631
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    7. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1417
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1399
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      336
      1242
    Aihe