Kassa tyttö sannukka on suomen kaunein pm kautta aikain

Anonyymi

Myös kaikkei kaunei poliitikko suomessa ja sekäs auniita ja rohkeita elikkä porvari urpon kokoomuslaisia harm i ttaa.
Ei ole kokoomus leirissä kauniita missejä.

Sannukka on varmaan maailman kaunei poliitikko

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokoomuslaiset rupsahtaa naamaltaan kokoaikaisesta valehtelusta, jota ilman kokoomus olisi 5-10%:n marginaalipuolue. Sen näkee naamasta aika pian että on kokoomuksesta. Kannattaa ottaa huomioon, mikäli vaalii ulkoisia avuja.

• Anonyymi

On suorastaan irvokasta, että ketjun aloittajan kaltaisilla naisihmisillä on äänioikeus ja heitä löytyy paljon tästä maasta. Siksi meillä on nyt missihallitus, älynlahjoiltaan varmasti kaikkien aikojen tyhmin.

• Anonyymi

Ihanaa aamua ilman porvari mörkön pelkoa

Anonyymi
        08.03.2020 06:13
        Ilmoita
        Kiitos sannukka js antti ihanasta aamusta

Enää ei leikata köyhiltä

• Anonyymi

Kauneus ja naiivius eivät ole mitään valtteja politiikassa .......

• Anonyymi

Sanna ei ole ruma, mutta ei se myöskään pärjäisi missikilpailuissa alkuunkaan.

Tykötarpeita on kyllä olemassa. Vahvat tummat hiukset, vartalossa ei ole läskiä vaan on hoikka ja sopusuhtainen, hyvät hampaat, kohtalaiset sääret.
      Kasvoissa on ilmeettömyyttä, jota ei tahdo saada pois päältä, vaikka Sanna on opetettu hymyilemäänkin.

Sannalla ei ole koskaan korvakoruja. Minun haukansilmäni perusteella Sannan korvalehdissä ei ole edes reikiäkään korvakoruille. Sillä tavalla paljon poikatyttöä, tai sukupuoletonta, sellaista se se edelleen haluaa olla.

• Anonyymi

Mutkun aina kuulemma demarit ysisee ,lihavis ja rumia.
        Kokoomuslaiset kuinkauniista ja rohkeista kuon peyyeri orpo

Joskus näinkin päin
        Meillä on edustava kansaivälinen nykyaikainen pm.

Toista kuon kymmeniä vuosia ja pesee ulkomaisetkin tehokkudellaan.
        Katso ytube tampereen kaupungin hallituksen kokous.

Sanna onneja ja.kiitos paljon sulle

• Anonyymi

Sannuka koko kansan pm

Hirnoa onnea sannukka

Orpolle jauhot suihin

• sanna o vitu hyvä näköne akka

• Anonyymi

Six mä äänestinki sitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Six mä äänestinki sitä!

Äänestit vai?
        Sen mielipiteillä ja poliittisella osaamisellako ei ole yhtään mitään väliä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äänestit vai?
        Sen mielipiteillä ja poliittisella osaamisellako ei ole yhtään mitään väliä?

Noku se on niin hyvännäkönen ja edustava!

• Anonyymi

Kun kauneus löytyy korvien välistä niin sillä perusteella ei pääse jatkoon.

• Anonyymi

Valeuutinen.
      Marin on hallintotieteiden maisteri.
      Kassatyttö on yhdyssana.
      Marin on kauniimpi, kuin Huhtasaari.

• Anonyymi

Jos Mariinin työkokemuksella nousee pääministeriksi, on kyseessä oltava poikkeuksellisen älykäs ihminen.

• Anonyymi

Minusta se ei osoita ihmisessä älykkyyttä, jos 5 vuodessa suoritettavaksi tarkoitettu Hallintotieteiden Maisterin tutkinnon suorittaminen vie kaksinkertaisen ajan.

Sanna Marin luuhasi ja notkui Tampereen Yliopistossa täydet 10 vuotta. Lopulta SDP-taustainen dekaani armosta antoi Marinille jonkinlaiset ja jonkin tasoiset paperit kouraan.

Kuka tuonkin elätti koko 10-vuoden ajan, köyhän perheen tytön? Opintorahaa saa vain jos suorittaa tietyn määrän opintoviikkoja.
        Kaupan tyttä Marin luuhasi vuodesta toiseen S-marketin kassalla, kun ei järki leikannut, että olisi lukenut nopeasti opintonsa läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta se ei osoita ihmisessä älykkyyttä, jos 5 vuodessa suoritettavaksi tarkoitettu Hallintotieteiden Maisterin tutkinnon suorittaminen vie kaksinkertaisen ajan.

Sanna Marin luuhasi ja notkui Tampereen Yliopistossa täydet 10 vuotta. Lopulta SDP-taustainen dekaani armosta antoi Marinille jonkinlaiset ja jonkin tasoiset paperit kouraan.

Kuka tuonkin elätti koko 10-vuoden ajan, köyhän perheen tytön? Opintorahaa saa vain jos suorittaa tietyn määrän opintoviikkoja.
        Kaupan tyttä Marin luuhasi vuodesta toiseen S-marketin kassalla, kun ei järki leikannut, että olisi lukenut nopeasti opintonsa läpi.

Vaan missäpä ajassa olisit itse selvittänyt itsesi maisteriksi? Besserwisseriksi pysytyy kyllä ilman yliopistotutkintoakin, eikö niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan missäpä ajassa olisit itse selvittänyt itsesi maisteriksi? Besserwisseriksi pysytyy kyllä ilman yliopistotutkintoakin, eikö niin?

Selllainen 5..6 vuotta on ihan hyväksyttävä aika maisterintutkinnon tekemiseen. Kaikki normaalijärkiset ja oppimishaluiset kykenee hakemaan Opistolta itselleen kandin paperit 6 vuodessa.

Mutta Sanna Marinilta meni 10 vuotta, koska on tyhmän työläisperheen pikkasen jälkeenjäänyt tytär, jolle ei opiskeleminen oikein maistunut.

• Anonyymi

Kokoomuslainen. Kirjoittelee kontulan vuokra asunnosta.
      Herää pahvi
      Hapy ouer mene ohi

• Anonyymi

Paljonko kalja muuten maksaa kokoomuslaiselle halppiskuppilassa kontulassa. Yli euron

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko kalja muuten maksaa kokoomuslaiselle halppiskuppilassa kontulassa. Yli euron

Kokoomuslainen ei juo kaljaa vaan fiiniä

• Anonyymi

Kiitos sanna kiitos vaan

• Anonyymi

Kiitos epäoikeudenmukaisen Sipilän keskusta porvareiden kidutus aktiivileikkurin poistosta.

Kiitos saanna Antti ja sdp

• Anonyymi

Suurkiitokset kuuluu an t ille sannalle ja sdp lle

Suomen kansakunta kiittää riiston poistosta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5137
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1807
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1207
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe