Herätessäni olit mielessäni. Menin lenkille ja yritin karistaa sinut mielestäni edes hetkeksi. Nyt makaan väsyneenä sohvalla, edelleen sinä mielessäni. Tulet olemaan mielessäni koko joulun, jokaisena hetkenä valveilla ja unessa. Ihmisjoukon keskelläkin kannan sinua salaa sydämessäni. Toivottavasti sinulla on hyvä ja rentouttava joulu. Toivottavasti keräät voimia kevään koitoksiin. Vaikka en ole sitä sinulle sanonut, sinä tiedät❤ n-m
Kaipaavan naisen joulu
9
127
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos. Aloitus ei ollut minulle, mutta hienosti kirjoitit. T. Varattu ukko.
- Anonyymi
Niin, jouluna ne todelliset tunteet nousevat pintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, jouluna ne todelliset tunteet nousevat pintaan.
Mitä tarkoitat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat
Älä koskaan odota, että toinen ihminen tekee itseäsi onnelliseksi – onnellisuus on sisäistä, henkilökohtainen asenne ja oma vastuusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä koskaan odota, että toinen ihminen tekee itseäsi onnelliseksi – onnellisuus on sisäistä, henkilökohtainen asenne ja oma vastuusi.
joojoo, mutta saako kukaan enää rakastua missään? Jos lupaa, ettei tule onnelliseksi siitä? Sivusta.
- Anonyymi
Kiitos hänelle joka on myös mielessäni jatkuvasti 🔥
- Anonyymi
Tiedän mitä?
- Anonyymi
Intohimojeni kohteen pitäisi tietää että rakastan... tunteilla en järjellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intohimojeni kohteen pitäisi tietää että rakastan... tunteilla en järjellä.
kuka täällä mistään mitää tietää? ainoastaan mielyvää, mikään ei ollutkaan mielihyvää...........
tiedän yhden hienosti käytöstään rajoittavan naisen, hymyilisin vain kahdenkesken, kolmantena ne hevoset....
hyvää joulua, rauhallista
https://www.youtube.com/watch?v=xlH13Ht8ns8
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057