Rauhaisaa ja lämmintä joulua kaikille !

Anonyymi

Joulu on ilon ja rauhan juhla ja toivonkin, että se välittyy myös tänne. Toisille vaikeaa olla yksin, kun ei perhettä ym, mutta se ei oikeuta haukkumaan muita. Lämmintä mieltä, iloa ja valoa teille jokaiselle.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lämmintä joulua myös sinulle.

• Anonyymi

Rauhan juhla siitä tulee, jos on hiljaista kaikkialla. Ei kuulu eikä näy mitään sellaista, mitä on ollut vuosien ajan. "Sinä" joka olet osallistunut siihen olet osallistunut kiusaamiseen, vaikka sitä ei niin alun alkaen ollut tarkoitettu.

• Lämpöä, valkeutta, rakkautta ja rauhaa
      Hyvää joulua ystäväni.

• En tunne ketään Timoa, mikä ihme sinun pitää koko ajan olla minusta väärää tietoa levittämässä

• Eiköhän olisi parempi kun lopettaisit tuon en minä tääällä ketään ole nimitellyt rumasti. Muutenkin pistän poliisille tämän vuoden tapahtuma eiköhän sitten te opitte jotain omasta käytöksestänne.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Eiköhän olisi parempi kun lopettaisit tuon en minä tääällä ketään ole nimitellyt rumasti. Muutenkin pistän poliisille tämän vuoden tapahtuma eiköhän sitten te opitte jotain omasta käytöksestänne.

Viimeisenä olen ajan ja paikantajusi sekä todellisuuteen palauttajas

Et meinaa pystyä itse ymmärtään mikä on totta ja mikä omaa kuvitelmaasi joten tulen palautteleen sinua tosielämään kiinni

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Eiköhän olisi parempi kun lopettaisit tuon en minä tääällä ketään ole nimitellyt rumasti. Muutenkin pistän poliisille tämän vuoden tapahtuma eiköhän sitten te opitte jotain omasta käytöksestänne.

Olen sinulle moraalinvartijasi, jottet pillus kanssa vauhkoonnu täällä kiimaiseksi tammaksi pettämään ukkoas

Olen sinulle omatuntosi jottet piekse suutasi mustasukkaisena. Kato et ole yhtään ylempi arvoinen ja parempi kuin muut. Etkä näin ollen voi pitää muita sun roskina joita lyöt turpaan täällä jatkuvasti!

Olen sinun ajan ja paikan tajusi sekä todellisuuteen palauttajasi, silloin kun näyttää että mielikuvitukses liitää korkea lentoa kaukana todellisuudesta.

Tarvitset henkilöä joka sanoo mikä on totta ja mikä sinun pääsi kuvitelmaa, mikä on oikein ja mikä väärin ja rankaisee sinua kun alat rikkomaan lakia

• Anonyymi kirjoitti:

Olen sinulle moraalinvartijasi, jottet pillus kanssa vauhkoonnu täällä kiimaiseksi tammaksi pettämään ukkoas

Olen sinulle omatuntosi jottet piekse suutasi mustasukkaisena. Kato et ole yhtään ylempi arvoinen ja parempi kuin muut. Etkä näin ollen voi pitää muita sun roskina joita lyöt turpaan täällä jatkuvasti!

Olen sinun ajan ja paikan tajusi sekä todellisuuteen palauttajasi, silloin kun näyttää että mielikuvitukses liitää korkea lentoa kaukana todellisuudesta.

Tarvitset henkilöä joka sanoo mikä on totta ja mikä sinun pääsi kuvitelmaa, mikä on oikein ja mikä väärin ja rankaisee sinua kun alat rikkomaan lakia

Minun aiempi nimimerkki oli moraalinvartija.

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta olet jo söpö todella söpö. Aina kun kysyttiin minulta vastasin omaani moraaliani varjelen. Tykkään jo sinusta. Minä olen kovettunut moraalini moraalinvartijana.

• Anonyymi kirjoitti:

Elä usko valheita mitä levitetään, ystäviä on liian vähän. Liian vähän .

• Anonyymi kirjoitti:

En ole pettänyt en pysty sellaiseen ,ei mitään järkeä kuin sanoin
        Ollaan kilttejä toisille, jolloin olemme onnellisia kaikki.

• Anonyymi

Ei siinä mittää muuta ku hyvvee joulluu sitä siulekkii vuan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4394
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3850
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3519
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3140
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2618
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2322
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1986
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1742
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1715
    Aihe