haluaisin selvittää ennen Joulua, mutta kun ei ole sopivaa ja en tiedä. Välitän ja en haluaisi että luulee etten välitä. Todella vaikea tilanne.
Huolissaan jos hänellä tunteita ja kaipaa minua
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miten voi olla niin vaikeaa aikuisten ihmisten selvittää välejä..... Ihmettelenpä vaan
- Anonyymi
Ne oli ja meni. En löytänyt sitä mitä etsisin.
- Anonyymi
Älä aiheuta mitään draamaa jouluna jos tiedät ettei se ole sopivaa.
- Anonyymi
Miksi ei ole sopivaa? Asiathan voi selvittää jos haluaa, suosittelen.
- Anonyymi
Taas yksi joulu ilman miehen viestiä.
- Anonyymi
Laita vaan viesti
- Anonyymi
Juuri nyt otat häneen yhteyttä, aivan varmasti aika on sopiva. Jos osoitteen tiedät niin mene tai soita hänelle, meillä on vain tämä yksi elämä ja jokainen hetki on tärkeä ja ehkä hän todellakin voi huonosti ja luulee ettet välitä.
- Anonyymi
Parempi odottaa ja katsoa sitten kun taas nähdään. Joulu pitää pyhittää rauhalle. Pahoittelen turhaa avausta, tunteet vain heittelee suuntaan jos toiseenkin välillä. Vain yksi asia on varmaa, että välitän hänestä ja yritän tehdä niin kuin on oikein. Eli puhua hänen kanssa vielä jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Mä kyllä joo haluaisin selvittää kaiken. En vaan tiedä enää mistään..
- Anonyymi
En ole kiinnostunut sinusta enkä vastaa sinulle missään muodossa.
- Anonyymi
Miksi sitten luet tätä palstaa? Ihan hulluja tollaset kommentit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten luet tätä palstaa? Ihan hulluja tollaset kommentit.
Varmaan jotain mustasukkaisuutta. Pelkää omalla kullalla olevan muuta säätöä selän takana ja täällä. Ne on aika isoja tragedioita joskus, kun suhde päättyy. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan jotain mustasukkaisuutta. Pelkää omalla kullalla olevan muuta säätöä selän takana ja täällä. Ne on aika isoja tragedioita joskus, kun suhde päättyy. Sivusta.
Tiedä häntä. Tuli mustasukkasuudesta mieleen, että joskus kun kirjotin niin kuinka ollakkaan tänne tuli hyvin upeesti välittömästi todella ikävänolonen viesti. Enpä voinut tietää, että puhelinta stalkattiin tai sit tosiaan epäilty asialla, who knows.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä häntä. Tuli mustasukkasuudesta mieleen, että joskus kun kirjotin niin kuinka ollakkaan tänne tuli hyvin upeesti välittömästi todella ikävänolonen viesti. Enpä voinut tietää, että puhelinta stalkattiin tai sit tosiaan epäilty asialla, who knows.
Miten sun puhelinta kukaan stalkkais? Taidat olla vähän vainoharhainen.
- Anonyymi
En ole ottamassa yhteyttä. Ymmärrän kyllä pysyä poissa! En ole mikään ahdistelija. Loukkaa niin paljon, jos hän kuvittelee minun ottavan yhteyttä sen jälkeen, kun on tehty selväksi ettei se ole toivottua. Sivusta naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ottamassa yhteyttä. Ymmärrän kyllä pysyä poissa! En ole mikään ahdistelija. Loukkaa niin paljon, jos hän kuvittelee minun ottavan yhteyttä sen jälkeen, kun on tehty selväksi ettei se ole toivottua. Sivusta naiselta.
Ok, olen varmaan sit vainoharhainen. Onhan se jännä, että melkein sanalleen viestejä laitetaan väliin. Eiks niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, olen varmaan sit vainoharhainen. Onhan se jännä, että melkein sanalleen viestejä laitetaan väliin. Eiks niin?
Joo, eihän aloituksessa ollut edes tunnisteita ja silti päättelit, että se on sulle. Oletko nuori mies?
- Anonyymi
Välitän. Todella paljon, tilanteeseen nähden liikaakin
- Anonyymi
❤️😘❤️
- Anonyymi
Joulu on paras aika kertoa tunteistaan.
- Anonyymi
Kaipaan kyllä, enkä tiedä välitätkö. Tule kertomaan, jouluna kaikki on sallittua.
- Anonyymi
Asioilla on tapana järjestyä. Joulunakin.
- Anonyymi
Tietenkin järjestyy, päin helvettiä niin kuin aina ennenkin...
- Anonyymi
Aina on sopivaa lämpöisille tunteille, mutta jos olet jiuluohjelman suunnitellut jo niin ole rauhassa. Ei ne oikeat tunteet mihinkään jouluna häviä! Ei kannata tehdä asioita liian monimutkaisiksi.
- Anonyymi
No on tunteita, älä epäile sano tummat toisilleen.N-m.
- Anonyymi
Miten tuo on muka vaikeaa. Jos toivotat hänelle hyvää joulua hän tietää sinun välittävän.
- Anonyymi
Höpöä ajatella ees ennen joulua jollei muulloin voi selvittää. Anna ola.
- Anonyymi
Tiedän minä, että välität. Jos huomaat välittäväsi oikein paljon niin kyllä sinä sitten toimit sen mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694