Pankki tilien saldot pitäisi olla julkista tietoa.

Anonyymi

Miksi pankki tilien saldot ja tili tapahtumat ja luottokortti tapahtumat pitä olla salaista tietoa miksi ne eivät voi olla julkista tietoa eikö se pitäisi olla joka miehen oikeus tarkista kenen tahansa pankki tilien saldot ja tili tapahtumat ja luottokortti tapahtumat ja kuka sittä oikeastan vastusta että joku urki pankki tilien saldot tai tili tapahtumat tai luottkortti tapahtumat no tietenkin ne jolla on poikeuksellisen paljon raha tai ovat poikeuksellisen varakat mutta kunnon kansalaiset minkä pankki tilit ovat totalisen tyhjät niin ne ei vastutta tuota.😞

Kätevästi sen voisi järjestä niin että on fonecta tyylinen haku palvelu mistä voi tarkista kenen tahansa pankki tilien saldot ja tili tapahtumat ja luottokortti tapahtumat eikö asiasta voisi järjestä sitova kansan äänestys.🙂

4

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja sellainen laki pyykälä voi säätä että rikkat ja poikussellisen varakat ovat vellvollisia autta hädässä olevia pidätyksen ja vakeus ragaistuksen uhalla mutta se ei onnistu kun rikkat pättä tietenkin ne sättä sellainen laki että ne ei ole velvollisia auttaman eli ajatelevat vain itsensä.🙂

      • Anonyymi

        Yhtä lailla voisimme pakottaa jokaisen työkykyisen töihin, ihan sama hänen mielipiteestään. Siis ihan mihin tahansa työhön, jopa töihin joita hän vihaa. Työkykyinen joka ei suostu töihin on pelkkä loinen, jolta pitäisi katkaista loputkin tuet.


    • Anonyymi

      Ote perustuslaista.

      10 §
      Yksityiselämän suoja

      Jokaisen yksityiselämä, kunnia ja kotirauha on turvattu. Henkilötietojen suojasta säädetään tarkemmin lailla.

      Kirjeen, puhelun ja muun luottamuksellisen viestin salaisuus on loukkaamaton.

      Lailla voidaan säätää perusoikeuksien turvaamiseksi tai rikosten selvittämiseksi välttämättömistä kotirauhan piiriin ulottuvista toimenpiteistä. (5.10.2018/817)

      Lailla voidaan säätää välttämättömistä rajoituksista viestin salaisuuteen yksilön tai yhteiskunnan turvallisuutta taikka kotirauhaa vaarantavien rikosten tutkinnassa, oikeudenkäynnissä, turvallisuustarkastuksessa ja vapaudenmenetyksen aikana sekä tiedon hankkimiseksi sotilaallisesta toiminnasta taikka sellaisesta muusta toiminnasta, joka vakavasti uhkaa kansallista turvallisuutta. (5.10.2018/817)

    • Anonyymi

      Itse taas en ymmärrä mitä hyötyä on tietää toisten tilitiedot ja tilitapahtumat. Paitsi tietenkin rikollisille, kyttääjille tai kateellisille idiooteille. Ja eikö pankkitilin tyhjyys kerro enemmän siitä, että henkilö on laskukyvytön idiootti ja suuret rahat sitä, että henkilö on järkevä? On vain hyvä, jos ihminen osaa olla käyttämättä rahojaan typeryyksiin.

      Tosin rikkaimmilla valtaosa rahoista EI ole tilillä vaan sijoituksissa ja rikkaiden kulutus ei eroa pahemmin keskituloisten kulutuksesta. Monet rikkaat matkustaa turistiluokassa ja ajaa vanhalla toyotalla. Rikkaat tulevat rikkaiksi koska he kuluttavat paljon vähemmän tienaavat, eli kulutuksesta et useimpia heistä erottaisi. Itse asiassa osa Suomen miljonääreistä elää pienessä kaksiossa tai jopa yksiössä vaikka varaa olisi isoon omakotitaloon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe