Harrastettiin vaimon kanssa seksiä ihan normaalisti, olemme huomanneet että kun vaimo koskettelee mun pyllyä niin se tuntuu mukavalta. Tällä kertaa vaimo yllätti ja laittoi ohuet vinyyli suoja käsineet käsiinsä ja otti liukuvoiten luulin että hän vaan hyväilee ulkoisesti, mutta hän laittoikin sormen mun pyllyyn sisälle. Se tuntuikin niin hyvälle että ännähdin nautinnosta, joten vaimo jatkoi hyväilyään. Jostain syystä erektio veltostui mutta silti tuntui hyvälle ja vaimo jatkoi viellä hetken ja yht äkkiä ilman minkäänlaista varoitusta laukesin ja koin niin valtvan orgasmin että en sellaista ole ikinään kokenut, vaikka erektio oli miltei kokonaan poissa.
Vaimo häkeltyi niinkin itse myös en tiennyt tuollaisen olevan mahdollista, joten ajattelin kysyä että onko muilla tälläisiä kokemksia tai neuvvoja kuinka voisin kokea tuon viellä uudlleen.
Vaimo laittoi sormen mun pyllyyn.
4
166
Vastaukset
Eikö kenenkään miehen pyllyyn ole sormea laitettu?
- Anonyymi
Vaimo hieroo eturauhasta välillä sormella ja toisinaan käyttää dildoa. Kun tähän yhdistää vielä suuhun ottamisen, niin orgasmi on tajunnan räjäyttävä.
- Anonyymi
On laitettu ja kyllä se toimii,joka kerta😘 toki ei oo vaimoa mutta....toimii aina,💪
- Anonyymi
Kaikkea kanssa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19511778- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586196Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715126- 424891
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474470Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164373- 1183855
- 813343
- 491844