Harrastettiin vaimon kanssa seksiä ihan normaalisti, olemme huomanneet että kun vaimo koskettelee mun pyllyä niin se tuntuu mukavalta. Tällä kertaa vaimo yllätti ja laittoi ohuet vinyyli suoja käsineet käsiinsä ja otti liukuvoiten luulin että hän vaan hyväilee ulkoisesti, mutta hän laittoikin sormen mun pyllyyn sisälle. Se tuntuikin niin hyvälle että ännähdin nautinnosta, joten vaimo jatkoi hyväilyään. Jostain syystä erektio veltostui mutta silti tuntui hyvälle ja vaimo jatkoi viellä hetken ja yht äkkiä ilman minkäänlaista varoitusta laukesin ja koin niin valtvan orgasmin että en sellaista ole ikinään kokenut, vaikka erektio oli miltei kokonaan poissa.
Vaimo häkeltyi niinkin itse myös en tiennyt tuollaisen olevan mahdollista, joten ajattelin kysyä että onko muilla tälläisiä kokemksia tai neuvvoja kuinka voisin kokea tuon viellä uudlleen.
Vaimo laittoi sormen mun pyllyyn.
4
223
Vastaukset
Eikö kenenkään miehen pyllyyn ole sormea laitettu?
- Anonyymi
Vaimo hieroo eturauhasta välillä sormella ja toisinaan käyttää dildoa. Kun tähän yhdistää vielä suuhun ottamisen, niin orgasmi on tajunnan räjäyttävä.
- Anonyymi
On laitettu ja kyllä se toimii,joka kerta😘 toki ei oo vaimoa mutta....toimii aina,💪
- Anonyymi
Kaikkea kanssa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2401938- 1881607
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461240Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50952- 40779
- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30751Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21740Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23722Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637