Lounaalla eineslihapullia ja pussiperunamuusia. :D
Oliko kokki sairaana ja tiskarit teki ruuan? Ei tarvitse mennä uudelleen mokomaa moskaa syömään.
abc Kipparilla tänään
6
700
Vastaukset
- Anonyymi
Ainahan abc ruuat on ollu eineksiä ei pilkota ees tomaatteja lohkoiksi. Ootko tosissasi luullut et ne tehdään abc keittiössä uunin vaan ja lämmitetään
- Anonyymi
Olen minä siellä joskus saanut jotain tuoreista kasviksistakin valmistettua ruokaa, mutta onhan siitä aikaa. Kuinka siellä kannattaa pitää lounaspöytää? Syökö siellä jokainen vain kerran, eikä mene toista kertaa? Jos olisin ammatiltani kokki, en kehtaisi olla siellä töissä. :D
- Anonyymi
Amiraalissa samaa moskaa kerta riitti kiitos ja näkemiin.
- Anonyymi
Tien päällä ollessani pysähdyn aina jossain muualla kuin ABC:llä. Pääsääntöisesti ruoka on parempaa millä tahansa muulla huoltoasemalla tai kuppilassa.
- Anonyymi
Itäväylän huoltoasemalta saa hyvää sapuskaa! Pari kertaa joutunut kääntymään ovelta, koska kaikki pöydät täynnä. Suosittelen käymään! T.raksaukko
- Anonyymi
Bensistäkö tarkoitat? Siellä on tosiaan hyvä ruoka ja hyvä kokki. Eikä se olekaan abc-ketjua.
Mitä ne abc:n einesten lämmittäjät ovat ammatiltaan vai onko niillä ammattia? Jos ne jonkin ammattikoulutuksen ovat saaneet, niin eikö ne voi mitenkään vaikuttaa siihen ruuan laatuun? Määrääkö s-ryhmä, että tätä eineshöttöstä lämmittelette ja that´s it?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760