Kiinnostanu vanhemmat naiset löytyisköhän täältä?
vanhemmat naiset
14
96
Vastaukset
Jaa, eiköhän täältä löydy vaikka minkä ikäisiä naisia.
- Anonyymi
30 ylöspäin
Kreeta73 kirjoitti:
Enhän minä edes tiedä sinusta vielä mitään!?
onko sulla jotain missä laittaa viestiä?
paalex kirjoitti:
onko sulla jotain missä laittaa viestiä?
S.posti mutta en haluaisi kirjoittaa osoitettani tähän.
Aah miten ihanat tissit sinulla on olisitpa vähän lähempi niin voitaisiin panna olet niin kiihoittava
- Anonyymi
Tein sinusta ilmiannon.
Oikein hyvää uutta vuotta
Iloisin terveisin Kutsuni Anonyymi kirjoitti:
Tein sinusta ilmiannon.
Oikein hyvää uutta vuotta
Iloisin terveisin KutsuniKiitos, olet valppaana.
Kreeta73 no sanoit että löytyy minkä ikäisiä vaan. Kerro minulle mistä sitten löytyisi vanhempia naisia minua ne kiinnostaisi sinun ikäisesi ja vanhempi laita minulle viesti
kato mun profiilista minun sähköposti
- Anonyymi
Minäpä tein sinusta ilmiannon
Hyvää Joulua
Kutsuni
kiitos
- Anonyymi
Ei kestä. Ole hyvä vaan. Kukaan ei enää profiiliasi näe.
Hyvää uutta vuotta
Iloisin terveisin Kutsuni
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.815980Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3205412Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie484630Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3133655Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.12217Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1362122Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1011254- 7933
- 154814
- 52675