Voiko teidän mielestä 167 cm ja 82 kg nainen ratsastaa?
Olenko liian painava hevoselle?
Anonyymi
4
88
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy talleilta! Kai miehissäkin on sinun painoisia. Ja eikö ainakin elokuvissa hevonen kanna kahtakin ihmistä kerralla? Eli miksei. Jos painoa on liikaa, niin tuskin ratsastaja itse enää sitten pääsee hevosen selkään. Eli kuntosi taitaa olla ihan hyvä, jos pystyt edes harkitsemaan ratsastamista.
- Anonyymi
Riippunee hevosesta tai miehestä.
- Anonyymi
Voit ratsastaa isokokoisella ponilla tai hevosella. Shetlanni ponilla oli painorajoitus muistaakseni 50 tai 55 kg joten eikun menoksi vaan.
- Anonyymi
No kyllä se hevonen varmaan 80 kiloa kestää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185576Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744511756- 2001213
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201199Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111183Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856