Lapsia ventovieraan kanssa

Anonyymi

Haluaisin kysyä kommentteja tai kokemuksia mieheni kaltaisesta tilanteesta.
Mieheni on melkein koko aikuisikänsä halunnut lapsia. Vuodet kuluivat mutta sitä oikeaa ei tullut vastaan. Yhdessä vaiheessa mieheni alkoi pelkäämään, ettei tulisi koskaan saamaan lapsia. Siinä tilanteessa hän pisti ilmoituksen nettiin jossa etsi naista tekemään hänen kanssaan lapsen. Nainen löytyi ja hän sanoi miehelleni haluavansa kaksi lasta. Kun lapset oli tehty niin he erosivat jos sitä edes eroamiseksi voi sanoa. En tiedä mitä he olivat ennen lasten tekoa sopineet, mutta nainen aikoi muuttaa takaisin kotiseudulleen toiselle puolelle Suomea. Mieheni ei olisi siis nähnyt lapsiaan kovinkaan usein. Mieheni siis osti naiselle asunnon jonne nainen lapsineen muutti vuokralle. Jokunen vuosi tämän jälkeen mieheni tapasi sitten sen oikean, eli minut. Aloimme seurustelemaan, muutimme yhteen, menimme kihloihin ja naimisiin, sen jälkeen saimme lapsen ja mieheni sellaisen perheen, josta oli aina unelmoinut. Tämän jälkeen mieheni sanoi, ettei olisi hankkinut entisiä lapsiaan jos olisi tiennyt voivansa perustaa aivan oikean perheen sellaisen henkilön kanssa jota rakastaa.
Toinen asia on sitten lasten äiti. Hän ei ole saanut uusia lapsia eikä tule niitä enää hankkimaankaan. En sitten tiedä, että eikö hän enää halua vai eikö hän enää kykene. Mieskin hänellä nykyään on, liekö se oikea. Voihan se kyllä olla niinkin, että mies ei pysty saamaan lapsia tai halua niitä. Olisihan lasten äiti kyllä voinut hankkia lapset kenen tahansa muunkin kanssa kuin nykyisen mieheni.
Itse en kuitenkaan ollenkaan tiedä, että mitä olisin tehnyt samanlaisessa tilanteessa. Olisinko jäänyt koko loppuelämäksi ilman lapsia vai tehnyt niinkuin mieheni ja hankkinut ne ensimmäisen vastaantulijan kanssa.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otan osaa. Itse en olisi moista tarinaa niellyt tai jos tuo on totta, niin miehesi on tavattoman tyhmä. Eikö hän tiennyt, että mies pystyy siittämään lapsia koko ikänsä? Hänhän olisi voinut odottaa sitä oikeaa eli sinua vaikka maailman tappiin.

      • Anonyymi

        AP

        Ehkä miehet voivat saada lapsia koko ikänsä, mutta harvemmat naiset tuskin siinä onnistuvat. Mieheni luuli, ettei kukaan nuori nainen kelpuuta häntä liian suuren ikäeron takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP

        Ehkä miehet voivat saada lapsia koko ikänsä, mutta harvemmat naiset tuskin siinä onnistuvat. Mieheni luuli, ettei kukaan nuori nainen kelpuuta häntä liian suuren ikäeron takia.

        Vaikea uskoa moista, sillä aina löytyy nuorempia naisia, joilla on heikko itsetunto ja jotka luulevat että HE eivät kelpaa ikäisilleen miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea uskoa moista, sillä aina löytyy nuorempia naisia, joilla on heikko itsetunto ja jotka luulevat että HE eivät kelpaa ikäisilleen miehille.

        AP

        Itse olen miestäni huomattavasti nuorempi mutta en ole koskaan ajatellut ettenkö kelpaisi oman ikäiselleni. Minusta ikäiseni miehet olivat vain niin lapsellisia ettei oman ikäiseni kelvannut minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP

        Itse olen miestäni huomattavasti nuorempi mutta en ole koskaan ajatellut ettenkö kelpaisi oman ikäiselleni. Minusta ikäiseni miehet olivat vain niin lapsellisia ettei oman ikäiseni kelvannut minulle.

        Tuon tarinan oman ikäisten lapsellisuudesta olen kuullut ennenkin. No pakkoko sitä on vakavasti pariutua parikymppisenä, jolloin miehet usein ovat vielä hyvin keskenkasvuisia. Odottelet tuonne lähelle 30 vuoden ikään esim. 27-28 vuotiaaksi, niin voit ottaa just n. 2-3 vuotta vanhemman miehen, niin harvapa heistä enää on kovin kakaramainen. Tai ainakin alkaa löytyä montakin pitkälle opiskellutta, työelämässä tiukasti olevia ja kypsästi ajattelevia.

        Minä en kyylä mitään vanhusta tuolla lapsellisuusverukkeella huolisi. Ehei, kyllä nuori mies on hyvä kumppani. Sääliksi käy näitä vanhusten nuorikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon tarinan oman ikäisten lapsellisuudesta olen kuullut ennenkin. No pakkoko sitä on vakavasti pariutua parikymppisenä, jolloin miehet usein ovat vielä hyvin keskenkasvuisia. Odottelet tuonne lähelle 30 vuoden ikään esim. 27-28 vuotiaaksi, niin voit ottaa just n. 2-3 vuotta vanhemman miehen, niin harvapa heistä enää on kovin kakaramainen. Tai ainakin alkaa löytyä montakin pitkälle opiskellutta, työelämässä tiukasti olevia ja kypsästi ajattelevia.

        Minä en kyylä mitään vanhusta tuolla lapsellisuusverukkeella huolisi. Ehei, kyllä nuori mies on hyvä kumppani. Sääliksi käy näitä vanhusten nuorikkoja.

        AP

        Olisin kyllä saanut itselleni liki 30-vuotiaan miehen joka vaikutti ihan järkevältä. Kuitenkin se pieni ikäero mietitytti. Sitä paitsi eihän sen ikäiset miehet ole läheskään niin komeita mitä vanhemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP

        Olisin kyllä saanut itselleni liki 30-vuotiaan miehen joka vaikutti ihan järkevältä. Kuitenkin se pieni ikäero mietitytti. Sitä paitsi eihän sen ikäiset miehet ole läheskään niin komeita mitä vanhemmat.

        Siinä toinen harhaluulo lisää. Kyllä 30-vuotias mies on komeampi kuin 50-vuotias. Kolmekymppisellä lihasmassa on suurimmillaan, eikä ole vielä mikään hopeakettu tai vielä pahempaa - kaljuuntunut. Ei ole ryppyjä, eikä silmäpusseja, ei helttaa tai kaksoisleukaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä toinen harhaluulo lisää. Kyllä 30-vuotias mies on komeampi kuin 50-vuotias. Kolmekymppisellä lihasmassa on suurimmillaan, eikä ole vielä mikään hopeakettu tai vielä pahempaa - kaljuuntunut. Ei ole ryppyjä, eikä silmäpusseja, ei helttaa tai kaksoisleukaa. :D

        AP

        Omasta mielestäni 50-vuotiaat ovat komeampia kuin 30-vuotiaat. En tajua mitä hienoa jotkut näkevät lihaksikkaissa miehissä, minusta he ovat rumia. Hopeakettu ei haittaa, omalla miehellänikin on hienot harmaat raidat ja pitkä tukka. Rypyt ja silmäpussitkin ovat hienoja, eikä leukakaan näy pitkän parran alta, mikä ei ainakaan joillakin kolmekymppisillä kasva. Ihokin on mukavan pehmeää ja siitä lähtee mukavan mieto vanhan miehen haju. Kuulemma ihmiset valitsevatkin alitajuisesti kumppaninsa juurikin hajun perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP

        Omasta mielestäni 50-vuotiaat ovat komeampia kuin 30-vuotiaat. En tajua mitä hienoa jotkut näkevät lihaksikkaissa miehissä, minusta he ovat rumia. Hopeakettu ei haittaa, omalla miehellänikin on hienot harmaat raidat ja pitkä tukka. Rypyt ja silmäpussitkin ovat hienoja, eikä leukakaan näy pitkän parran alta, mikä ei ainakaan joillakin kolmekymppisillä kasva. Ihokin on mukavan pehmeää ja siitä lähtee mukavan mieto vanhan miehen haju. Kuulemma ihmiset valitsevatkin alitajuisesti kumppaninsa juurikin hajun perusteella.

        Ehkä sinä olet etsinyt isää, etkä miestä ja rakastajaa?

        En puhunut lihaksikkaista siinä mielessä, että pitäisi olla pumpatut lihakset. Ihan normaalia lihaksia tarkoitin ja ne sinunkin miehelläsi oli nuorena paremmassa kuosissa kuin keski-iän jälkeen.

        Minusta pitkätukkaiset ja -partaiset miehet ovat rumia. Onneksi miehelläni on tuuhea, paksu, kihartuva tukka ja hän pitää sen lyhyenä. Pienet rypyt vielä menettelee, niitä tulee kaikille, mutta silmäpussit kertovat huonoista elämäntavoista. Viikatemies kolkuttelee ovelle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinä olet etsinyt isää, etkä miestä ja rakastajaa?

        En puhunut lihaksikkaista siinä mielessä, että pitäisi olla pumpatut lihakset. Ihan normaalia lihaksia tarkoitin ja ne sinunkin miehelläsi oli nuorena paremmassa kuosissa kuin keski-iän jälkeen.

        Minusta pitkätukkaiset ja -partaiset miehet ovat rumia. Onneksi miehelläni on tuuhea, paksu, kihartuva tukka ja hän pitää sen lyhyenä. Pienet rypyt vielä menettelee, niitä tulee kaikille, mutta silmäpussit kertovat huonoista elämäntavoista. Viikatemies kolkuttelee ovelle...

        AP

        Minkä takia ja miten muka isää voi etsiä? Minulla on isä niinkuin kaikilla muillakin.
        Lihakset ovat ainakin vielä siinä kunnossa että kyllä niillä toimeen tulee.
        Itse taas pidän kiharaa tukkaa rumana.
        Ja ei miehellänikään mitään varsinaisia silmäpusseja ole, kulmat vain meinaavat valahtaa silmien päälle mutta se on sukuvika.


    • Miehesi halusi varmistaa oman geeniperimänsä jatkuvuuden..
      Ymmärrän aivan hyvin hänen ratkaisunsa. Se on vaan sitä, että ei jätetä mitään sattuman varaan, vaan pelataan varman päälle.
      -En näe, että tuon pitäisi olla sinulle minkäänlainen ongelma.

      • Anonyymi

        On se ongelma, kun avaajan mies ei selvästikään ole mikään järjen jättiläinen. Tähän maailmaan ei ole mikään pakko hänen jättää heikkoa geeniperimäänsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se ongelma, kun avaajan mies ei selvästikään ole mikään järjen jättiläinen. Tähän maailmaan ei ole mikään pakko hänen jättää heikkoa geeniperimäänsä.

        Itsekkin olen harkinnut lisääntymistä ns. anonyymilta pohjalta..
        Tosin tuollaista aloittajan miehen kaltaista lisääntymistä en ihan ymmärrä, eli ei olla lapsien kanssa tekemisissä, mutta kuitenkin maksetaan ilmeisesti elareita. Se tuntuu vähän tyhmältä päästää nainen tuolla tavoin kuppaamaan itseltään rahaa..


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Itsekkin olen harkinnut lisääntymistä ns. anonyymilta pohjalta..
        Tosin tuollaista aloittajan miehen kaltaista lisääntymistä en ihan ymmärrä, eli ei olla lapsien kanssa tekemisissä, mutta kuitenkin maksetaan ilmeisesti elareita. Se tuntuu vähän tyhmältä päästää nainen tuolla tavoin kuppaamaan itseltään rahaa..

        En oikein ymmärrä tätä kommenttia, sillä miehen lapset ovat täällä aina lomilla ja viikonloppuisin eikä mieheni maksa heistä elareita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En oikein ymmärrä tätä kommenttia, sillä miehen lapset ovat täällä aina lomilla ja viikonloppuisin eikä mieheni maksa heistä elareita.

        Se voi toimia noinkin, jos ihmiset ovat rehellisiä...Sitä voi sopia naisen kanssa, että sillä ehdoin, että elareita ei vaadita, mutta oikeudessa nuo sopimukset eivät pidä.
        Siksi näissä naisten raskautumiseen avustamisissa miehelle on fiksumpaa hoitaa se homma anonyymilta pohjalta, jotta nainen ei pääse rahastamaan myöhemmässäkään vaiheessa elämää. Valitettavasti ihmisiin ei voi luottaa. Tietenkään silloin mies ei voi olla myöskään missään tekemisissä lasten kanssa. Voi vain ajatella, että suku on jatkunut, eikä se oma sukupuu katkea sitten ainakaan itseensä.


    • Anonyymi

      Hulluja on monelaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe