Hyvä uutinen Lieksasta.

Anonyymi

Näyttää Lieksassa jotain hyvää tapahtuvan, silloin tällöin.
Kotilaisen vanha talo elää edelleen.

14

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa. Sekö se on, jonka takapihalla rehellistä rekkakuskia varoitetaan matalaan takapihan räystääseen ajamisesta?

    • Anonyymi

      Sää voit olla kuule, yksi kuski, huoletta. Kaarisillan kohdalla . Sepelit ja sorat kyllä jossakin tunnetaan.
      Koko touhu on naurettavaa.

      • Anonyymi

        Tämä katujen ja teiden kuningas on?
        Jääluistelun hyväntahtoinen pingviinikin.

        En häntä moiti. On aika paljon tämän palstan jauhantaa näkevämpi. Typerysten kannattaisi heittäytyä osahiljaiseksi, ettei aivan kaikesta tarvitsisi ojentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä katujen ja teiden kuningas on?
        Jääluistelun hyväntahtoinen pingviinikin.

        En häntä moiti. On aika paljon tämän palstan jauhantaa näkevämpi. Typerysten kannattaisi heittäytyä osahiljaiseksi, ettei aivan kaikesta tarvitsisi ojentaa.

        Vielä kun pesisivät ikkunat siitä talosta niin näkisi ne kukat sieltä sisältä! Kamalan likaiset ikkunat on, liekkö pesumäärärahat loppuneet kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kun pesisivät ikkunat siitä talosta niin näkisi ne kukat sieltä sisältä! Kamalan likaiset ikkunat on, liekkö pesumäärärahat loppuneet kesken.

        Mikäs olet, ja mistäs tulet jonninjoutavia ajatuksiasi tänne pelkkänä tyhjäläpenäsi, pikkumulkkuna haastamaan?

        Ookko joku täys tyhjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs olet, ja mistäs tulet jonninjoutavia ajatuksiasi tänne pelkkänä tyhjäläpenäsi, pikkumulkkuna haastamaan?

        Ookko joku täys tyhjä?

        Näkööhän ihan hyvin silimällä sisälle kun kahtoo, paitsi persläven silmä tarvitsee pyyhkijän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkööhän ihan hyvin silimällä sisälle kun kahtoo, paitsi persläven silmä tarvitsee pyyhkijän.

        Ehei ensinkään.

        Tässä sulle.

        Ja asialla jos ollaan.Kekkulit häviää. Aina.

        https://www.youtube.com/watch?v=P2fikbuBC3k


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs olet, ja mistäs tulet jonninjoutavia ajatuksiasi tänne pelkkänä tyhjäläpenäsi, pikkumulkkuna haastamaan?

        Ookko joku täys tyhjä?

        Mene sinä pesemään ne paskaiset ikkunat joutessasi, ihan hävetti kun televisiossa näkyi paskaiset ikkunat! Koko homma näyttää puolivalmiilta paskaisine ikkunoineen.
        Vai ootteko niin saamattomia laiskureita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinä pesemään ne paskaiset ikkunat joutessasi, ihan hävetti kun televisiossa näkyi paskaiset ikkunat! Koko homma näyttää puolivalmiilta paskaisine ikkunoineen.
        Vai ootteko niin saamattomia laiskureita?

        Varmaan näytti puolvalmiilta kun on puolvalmis. Oletko ihan oikeesti noin umpitaukki, ettet tajunnut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan näytti puolvalmiilta kun on puolvalmis. Oletko ihan oikeesti noin umpitaukki, ettet tajunnut?

        Myykö ne niitä kukkia siinä puolivalmiissa paikassa jossa on nyt paskaiset ikkunat? Eikös se ole asiakkaita kohtaan vähän huonoa jos siellä on työkalut ja rakennustarpeet levällään kun joku voi kompastua ja loukata itsensä. Minusta ne ikkunat ovat edelleen yhtä paskaiset kuin rakennusvaiheessakin, käykääpä katsomassa! Todella sokea pitää olla jos ne ikkunat ovat puhtaat, todella vetelää sakkia taitaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myykö ne niitä kukkia siinä puolivalmiissa paikassa jossa on nyt paskaiset ikkunat? Eikös se ole asiakkaita kohtaan vähän huonoa jos siellä on työkalut ja rakennustarpeet levällään kun joku voi kompastua ja loukata itsensä. Minusta ne ikkunat ovat edelleen yhtä paskaiset kuin rakennusvaiheessakin, käykääpä katsomassa! Todella sokea pitää olla jos ne ikkunat ovat puhtaat, todella vetelää sakkia taitaa olla.

        So,soo . Nyt on vuoden pimeimmät päivät, joten pesemättömät ikkunat tokko näkynee paljon kellekkään. Totta kai, kun kevättä kohti mennään ja päivät valoistuvat, olisi ikkunoiden pesun aika niin Kotilaisen talossa kuin myös meillä itsekunkin kodeissa.


    • Anonyymi

      On ne perkele taas huolet tällä kylällä. Remontissa olevan talon ikkunat paskaiset, toivottavasti ulkopuoliset ei lue näitä juttuja.

      • Anonyymi

        Ei se enää remontissa ole kun siinä tehdään kauppaa, siis myydään joulukrääsää. Mutta toisaalta sehän on hyväkin kun ei tarvitse suihkutella ikkunoihin mitään tekolumi väriä kun on jo luonnostaan.


    • Hienoa tuollainen talkoohenki.
      Tuli aikoinaan monesti käytyä ostoksilla Kotilaisella.
      Siellä oli vaatteistakin isompia kokoja, samoin myös Kauppayhtiöllä.

      Kotilaisen ekonomi oli oikea kauppamies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe