ja itsesi vai ootko aina arvostelemassa?
Hyväksytkö muut
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
kerropa ensin miten itse toimit?
- Anonyymi
Kerro ensin
- Anonyymi
Hyväksyn paitsi kusipäät. Niitä elämässäni ei enää olekaan hihi.
- Anonyymi
Niinpä olet ainoa kusipää koko elämässäsi leiki vaa niitte kissojes kaa
- Anonyymi
Tietysti hyväksyn, mutta JOS havaitsen jotain väärää niin silloin en pidättele itseäni.
- Anonyymi
En hyväksy sellaisia jotka yrittävät manipuloida ja aina kun sellaisen kohtaan niin tulen aina arvostelemaan sitä ihmistä kun siihen törmään.
- Anonyymi
Et sinä palstapaviaani uskalla yksin vittuilla kellekkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä palstapaviaani uskalla yksin vittuilla kellekkään
Mistä vittuilusta puhut?
- Anonyymi
Kyllä, mainpulointi ja myrkyllisyys on lopullinen deal breaker.
- Anonyymi
Niin onkin! Ja aina kun huomaan hänestä ettei hän ole vieläkään tajunnut sitä niin se saa minut hymyilemään vaikka kirjoitustyylistäni voisi kuvitella muuta. Toivottavasti hän viettää vielä vähintään sen 10 vuotta ajatellen että hän vieläkin manipuloi minua. Toivon sydämeni kyllyydestä että hän uppoaisi siihen ajatukseen niin syvälle että hän suunnittelisi lisää myrkkyjä ja manipulointia 24/7
Tässä kun mietin niin ei se kymmenen vuotta riitä... toivottavasti hänellä menee vähintään 20 vuotta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872