Onko todella pakko alkaa kolistella tonnien painoisilla traktoreilla puolenyön jälkeen aamuun saakka. Sitten taas aamulla ei näy ainuttakaan kolaajaa,vaikka lunta olisi metri.
Jotain koulutusta kolaajille olisi tarvis antaa.
Ennemmin iltayöstä auraus, kun nukkumaan tulee käytyä puolenyön jälkeen.
Haloo !!!
Lumen siirtelijät
11
65
Vastaukset
- Anonyymi
On, ollaan tuntiliksalla, ajellaan edestakasin, enne kortteli putsaantu muutamassa minuutissa, nyt kestää vähintää sen puoltunia.
- Anonyymi
Niin, jostain se lumenkolaus on aloitettava ja johonkin se loppuu.
Sitten, jos kolauksen aikana on lunta satanut lisää, niin aloitetaan kierros uudestaan.
Oliko vielä jotain kysyttävää? - Anonyymi
Tuskin niin paljon on lunta ovesi edessä ettet baariin pääse. Hyvä että on vielä tekijöitä lumen luontiin, koneella tai ilman. Raskasta hommaa, ilman arvostusta. Aina näköjään löytyy näitä valittajia. Ota kola käteen ja työnnä itse.
- Anonyymi
Itse olen tuntenut lumen auraajan n.20v . On kertonut jottei millonkaan auraus sovikaikille. Jossain valitetaan liian aikaisin aitauksessa jossain liian myöhään auraksesta.
Ole sitten kaikkien mieleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen tuntenut lumen auraajan n.20v . On kertonut jottei millonkaan auraus sovikaikille. Jossain valitetaan liian aikaisin aitauksessa jossain liian myöhään auraksesta.
Ole sitten kaikkien mieleen.Ei tarvitse kaikkien mieleen olla, riittää, että on minun mieleen.
- Anonyymi
On se joskus lähdettävä yölläkin. Ja keveillä traktorilla ei tee mitään kevään polanteilla.
- Anonyymi
niinpä kun ei aikaanaan aurata, niin polannehan siellä on. Hölmöläisten hommaa, ja siitä maksetaan
- Anonyymi
Traktori on huono auravehjes. Pihoille jäykkäpaska. Ja tienkin sillä saa pottupelloksi.
Ei hyvä. - Anonyymi
Tärkeetä on kolistella siinä klo 3-5 välisenä aikana, jolloin kaikki on parhaimmassa unessa ja sitten heräilee ja valvoo. 6-7 välissä soi kuitenkin herätyskello jo töihin, niin siinä on parhain nukkumishetki pilattu. Vielä paremman pilailun saa aikaan jos traktorit jyllää siinä klo 12-2 maissa ja sen jälkeen 3-5. Silloin voi sanoa, ettei tullut nukuttua hyvin.
- Anonyymi
Samaa olen miettinyt auratessani pihoja. Ja tullut aina hyvälle tuulelle, joskus jopa naureskellut asialle.
Vaihdoin tonnien painoiseen raktoriin suoran putken ja voimakkaimman peruutushälyttimen. Tämä siksi, että kevytliikenne osaa varoa. - Anonyymi
Mäkin revittelen raktorilla aamuyöstä pihoissa et hulamalaiset kotiin palaajat osaa varoo! T:Pönttöputken pöräys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750