Minä haaveilen oikeasta suhteesta

Anonyymi

En mistään tekosuhteista joissa ei voi puhua asioista rehellisesti tai joissa ei olla oikeesti yhdessä. En kaipaa suhdetta tukipilariksi ja yksinäisyyteen vaan jotain joten mun ei tarvi leikkiä suhdetta. Jos en oikeaa saa tai halua olen yksin.

Kun aloitan suhteen. Haluan sen olevan avoin, rehellinen, aito, uskollinen ja sitoutunut. Ihan sellainen oikea suhde.

Panosuhteet, kevyet tapailut jne on enemmän suhteita joihin tukeutuu ihmiset jotka ei osaa olla yksin mutta ei osaa olla suhteessakaan.

Minä en ole sellainen. Sinkkuus sujuu hyvin joten en kaipaa pelleily hyväkskäyttö suhteita yksinäisyyden pelkoon tms.

Naiselta tämä

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Sellaisesta minäkin vähän haaveilen. Vähän vaan, kun paljon en enää uskalla. Kaipaisin jotain mukavaa, leppoisaa miestä, jonka kanssa voisi tehdä kaikkea kivaa, tai välillä olla vaan. Mutta ei niin ei. En halua kokea enää pettymyksiä, minkään suhdeleikkien tai - pelien tiimoilta. Enkä kyllä kenenkään panopuuksikaan ala.

Eikö todellakaan löydy suht koht normaalia miestä, jolla ei ole alkoholi- tai mielenterveysongelmia, sitoutumiskammoa taikka ole muuten mikään yltiölapsellinen ääliö, joka hakee äitihahmoa? Pahasti näyttää, ettei sellaisia vaan ole. Ei ainakaan kovin yleisesti esiinny missään. Mielestäni vaatimuksenikaan ei ole mitenkään liioiteltuja. 😐

• Anonyymi

Joo. Minäkään en halua ketään naista lohdutukseksi. Mitäs sitten kun olen lohdutettu? Mitäs jos vaan ajattelen omia haluja ja tarpeita, ja kun ne on tyydytetty tai ei tarpeeksi tyydytettyjä, etsin uuden? Tyhjä ja onneton ajatuskin. Uskollisuus ja rakkaus tuovat oikean ilon. Oikeaa odotan yksinäni mieluummin kuin hylkään ja käytän vääriä.

Ei vaan tunnu minkään arvoiselta muu kuin sellainen aina yhdessä -mallia oleva suhde. Aloittajan kanssa olen samaa mieltä siis, miehenä. No ajattelen kyllä niin, että se oikea nainen on myös lohdutukseksi, mutta ei lohdutuksen takia, vaan kun häneen on se erityinen yhteys ihmisenä, jota ei koskaan kehenkään muuhun ole eikä tule.

Öitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1461
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe