Näin jouluaaton alkumetreillä haluan lausua teille kaikille aateveljilleni ja sisarilleni kirjoittamani runon Mestaristamme, rakkaasta Jussi Halla-ahosta.
Oi Halla-ahon Jussi,
olet elämäni kuulakärkikynä ja tussi
Ei valon päivänä, ei talvisella säällä
ole ketään kaltaistasi täällä
Jussi, olet kaikkeni!
Elämäni paiste, valo ja siirappi
Joulurauhaa kaikille!
Ylistäkäämme Mestaria
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi luoja!
- Anonyymi
Hieno runo. Kiitos, joulurauhaa sullekin.
- Anonyymi
Onkohan tää kirjottaja kännissä?
- Anonyymi
Tai kopiopersu itse.
- Anonyymi
Älä sano persu, vaan perussuomalainen. Sitä olen. Persussa on sävy vulgääri, pidän kauniimmasta ilmaisusta.
En myöskään kopioi mitään, annan vaan sydämeni ja runosuoneni vapaasti helkkyä ja laulaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sano persu, vaan perussuomalainen. Sitä olen. Persussa on sävy vulgääri, pidän kauniimmasta ilmaisusta.
En myöskään kopioi mitään, annan vaan sydämeni ja runosuoneni vapaasti helkkyä ja laulaa.Persu on yleisesti käytetty nimitys.
- Anonyymi
Me persupojat lauletaa ja ylistetää kuorossa Mestariaa:
Mestari Jussi Kristiani,
Suomenmaan suurmestari,
hän pois ottaa orjuuden,
hän pois ottaa turannian,
hän kääntää, kaataat
kaikki vihollisen maat,
siis kaikki kansallismieliset riemuitkaa,
kun tulette pääsemään vaivoistaa!- Anonyymi
sä ootki kopiopersun vasemmistoantisisko,. mä tunnistin heti . joku saamari viherniilo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sä ootki kopiopersun vasemmistoantisisko,. mä tunnistin heti . joku saamari viherniilo
En ole niilo, en vihreä. En kopio, en anti, en antikopio, en . Vaan nainen Suomen, sisar vehreä ja viehkeä.
- Anonyymi
Juhlavaa lausuntaa. Kiitos te ylistetyt Perussuomalaiset pojat, voimakkaat tukisukat maailman myllerryksessä.
- Anonyymi
Mestari on tullut meille.
Kyydit antaa, erilaisille, heille.
Iloita ei muut saa, toiset on vain roskaa.
Suomessa vain persu hilluu, muut ei koskaa,
Meillä ompi umpimieli, ilkeä, liukas kieli.
Aseella kun uhataan, kiltisti sen toiset nieli.
Jouluna me jeesustellaan,.
Pyhäin jälkeen, alemmat, vaikka pala kerrallaan hellaan.
Kumarramme, jos sirppi ja hakku.
Maa on oikeasti pannukakku.
Aatteemme on sovinistisika.
Onko siinä muka jokin vika?
Persulasta kajahtaa.
Hetkinen, kalsarit pitää mennä vaihtaa.- Anonyymi
Aistinko pientä ivaa tässä, aistinko. Ollos fiini, siellä. Hyihyi.
- Anonyymi
Mitä vittua tää taas on?
- Anonyymi
Mikä vittu tuo tietolähde on?
- Anonyymi
Persu, älä ole onneton
Meillä melkein joulu on.
On meillä Tavio, Jussin visio, mynamies ja Lokan videot.
Natsi-aate, lapset leirien, joita vainota ja myrkyllinen vihan Mestari.
Vihaa, homofobiaa, misogyniaa, vainoharhaa, rasisimia, fasistisia aatteita ja ampumisfantasioita tulevillekin vuosille. - Anonyymi
Onkohan tämä aloitus silkkaa vittuilua?
Vai onko tuo runoilijatäti ihan tosissaan?
Nyt ei enää tiedä. Mistään mitään.- Anonyymi
Paranormaalia toimintaa. Totuus on tuolla ulkona. Liiterin takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paranormaalia toimintaa. Totuus on tuolla ulkona. Liiterin takana.
Minä suuresti epäilen että Laura-tädin "graduun" on piilotettu ääs-ääs -viestejä.
Älkääkä-kään pliis korjatko jos olenkin-kin vääräSSäSSäSSä.
Voihan se tosin olla etten olekaan-kaan, mutta mene ja tiedä, itse en menisi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724234Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o983675Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363379- 512920
- 402408
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182379Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222112- 231736
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141577Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331552