Fortumilta soitti myyjä ja kauppasi Aurinkovalinta-nimistä "päivitystä" sähkösopimukseeni, jolloin töpseliini johdetaan vain aurinkoenergiasta kerättyä sähköä.
Mutta nythän minulle vasta valkeni että että tämä tuo ainoastaan lisälaskun entiseen sähkölaskuuni! Sopimukseni oli jo valmiiksi täysin hiilidioksidivapaasta sähköstä! Lisälaskusta menee osa ns. itämeri-hankkeeseen, mikä on Fortumin markkinointijohtajan oman säätiön juttuja.
Vaikuttaa siis pelkältä lisälahjoitukselta sähköyhtiölle. Perun sopimuksen.
Fortumin Aurinkovalinta laskulisä
3
2291
Vastaukset
- Anonyymi
Netin kautta eikä oma-fortum-palvelusta tuota ei voi perua vaikka se siellä näkyy. Maksulliseen asiakaspalveluun soittaessa lähtee pyörimään 3 min pitkä puhe suomeksi ja ruotsiksi että soitit asiakaspalveluun joka on auki ma-pe 8-17. Sen jälkeen nauha alkaa uudestaan. 7 min päästä puhelu katkeaa. Nauhalla sanotaan että asioita voi hoitaa myös fortum/laskutus nettiosoitteen chat-palvelussa, mutta sillä sivulla EI OLE chat linkkiä ja hakemalla fortumin sivuilta "chat" löytyy linkki josta pääsee em. sivulle jossa ei ole chattia. Missään ei lue että asiakaspalvelu ei olisi saatavilla tänään.
Voi johtua joulusta ettei chattia ole saatavilla, mutta on tämä hankalaksi tehty. Paperipostia voi kyllä lähettää. - Anonyymi
Teille sentään kaupattiin sitä. Itselleni se oli vain lisätty söhkölaskuun, vaikka olin sopimusta tehdessäni sanonut etten halua mitään lisämaksullisia ekojuttuja, vaan mahdollisimman edullisen sähkön. Ilmastoahdistuksella rahastetaan ihmisiä nyt oikein olan takaa. Maailma ei pelastu, mutta joku toimari jossain saa uuden jahdin.
Kuitenkin, teen ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle ja en enää koskaan suosittele fortumia kellekään. - Anonyymi
Minä olen pyytänyt nimenomaa fossiilista energiaa, mutta jostain syystä minulle tulee kvartaalihintaan sidottua vesisähköä? Voisin maksaa vaikka vähän enemmän jos saisin tosiaan fossiilisilla polttoaineilla tuotettua. Miten voin olla varma, että minulle tosiaan tulee sitten töpselistä vihreää sähköä, minusta valokaari on edelleen saman värinen mitä ennenkin? Milloin jakeluyhtiö tulee ja vetää vihreän kaapelin sähkön jakelua varten, että tiedän sen todellakin olevan vihreää? Jos kerran sellaisesta maksan, niin kait minun pitää sellaista saadakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750