Kerro mikä teki vaikutuksen

Anonyymi

Sinuun kun et lakkaa häntä haluamasta / haaveilemasta.

Itse aloitan:
Tutustuttiin hieman ja kiinnotuttiin molemmat.
Sitten pikku hellydenosotuksia ja kiinnostus vain kasvoi.
Sitten ne helltät hetket muuttuivat kiihkeiksi ja se vain lisäsi kierroksia välillämme.
Se tuntui uskomattomalta ja tunsin itseni onnekkaaksi. Ihmettelin välillä et mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän onnen. Päätä huimasi leikki vain jatkui.
Eihän se leikkiä ollut vaan totisinta totta mutta tuntui kuin unelta.
Jokainen käsikädessä kävelty metri vain tuntui siltä että sen olisi halunnu jatkuvat loputtomasti. Jokainen suudelma sai leijumaan pilvissä. Kaikki tuntui paremmalta kuin ikinä ennen. Vaikka olen aina pelänny esiintymistä tuntui siltä et nyt olen valokeillassa josta en halunnut pois. Tunsin todella eläväni ensi kertaa elämässäni.

39

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihastuin mian riehuvaan luonteeseen. Itsensä kuningattareksi ylentämiseen. Äärimmäiseen mustasukkaisuuteen

• Anonyymi

Sulla kävi "säkä".

• Anonyymi

Olemus. Ääni. Lämmin tunne mikä hänestä vaan tuli.

• Anonyymi

Vai tulee.. mitenniin tuli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai tulee.. mitenniin tuli

Tulisi varmasti edelleen, jos näkisi jossain :)

• Anonyymi

Halu uskoa hyvään, nyt olen kokenut vasta pahaa, mut toivon hyvää edelleen 🎅 Toivossa elän vailla totuutta paremmasta?

• Anonyymi

Hänen piparinsa. Herkullinen, kaunis ja maistuva.

• Anonyymi

Pituus,komeus, olemus,katse, ääni, salaperäisyys älykkyys, tuttuus, turvallisuus, "magneettisuus, tiedonjanoisuus, määrätietoisuus,,kunnianhimoisuus, aktiivisuus, positiivisuus,puheliaisuus,suorapuheisuus, rauhallisuus, lämmin, hellä ja tajunnan räjäyttävän seksikäs.

• Anonyymi

Miten sen sanoisin hiipien tuli lämmintunne.. arvostus minua kohtaan ja hänen älykkyytensä. Lämmin ihminen.. en osaa sanoa jotain selittämätöntä

• Anonyymi

Toimiva seksi 😐

• Anonyymi

Miksi sitten tuollainen hymiö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten tuollainen hymiö?

Sivusta huikkaan: Jotenkin ymmärrän tuon hymiön.😊

• Anonyymi

Kokonaisuus. Kauniit kasvot, hyvät isot rinnat, tiukka peppu ja sexyt sääret, lisäksi naisella tyyli mikä saa haluamaan häntä vielä enemmän.

• Anonyymi

Sun suhde ei kestäisi häneen, se perustuu ulkonäköön ja seksiin. Näitkö mitään hyvää hänen luonteessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun suhde ei kestäisi häneen, se perustuu ulkonäköön ja seksiin. Näitkö mitään hyvää hänen luonteessa?

Ei perustu. Täällä vedetään johtopäätöksiä asioista mistä ei aina kannata vetää. En voisi olla suhteessa häneen, korkeintaan salaa. Luonne aivan mahtava, sellainen sopiva kokonaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei perustu. Täällä vedetään johtopäätöksiä asioista mistä ei aina kannata vetää. En voisi olla suhteessa häneen, korkeintaan salaa. Luonne aivan mahtava, sellainen sopiva kokonaisuus.

Ihminen, joka on vain salasuhteen arvoinen on aika mitättömyys. Tilanteet voi olla haastavia, mutta jos toista ei missään vaiheessa tulevaisuudessakaan näe muuna niin kertoo se aika paljon jo toisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen, joka on vain salasuhteen arvoinen on aika mitättömyys. Tilanteet voi olla haastavia, mutta jos toista ei missään vaiheessa tulevaisuudessakaan näe muuna niin kertoo se aika paljon jo toisesta.

Aina ei mahdollista muuhun, joten realismiin pohjautuva ajattelu ei ole ihmisen mitätöimistä vaan realismia. Saahan naista haluta, vaikkei halua kuin seksiä ja seksisuhdetta. Mikään ei kerro mistään sinulle ja et voi asian ulkopuolisena asiasta negata!!se kertoo eniten sinusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina ei mahdollista muuhun, joten realismiin pohjautuva ajattelu ei ole ihmisen mitätöimistä vaan realismia. Saahan naista haluta, vaikkei halua kuin seksiä ja seksisuhdetta. Mikään ei kerro mistään sinulle ja et voi asian ulkopuolisena asiasta negata!!se kertoo eniten sinusta!

Mikä on syy ettei ole mahdollista muuhun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on syy ettei ole mahdollista muuhun?

Mikähän? Kyllä tuon nyt aikuiset ihmiset tietävät mikä on tilanne jos miettii hetken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän? Kyllä tuon nyt aikuiset ihmiset tietävät mikä on tilanne jos miettii hetken.

Varattuja tahoillaan jepjep

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varattuja tahoillaan jepjep

Ok. En pidä sitä mahdottomana esteenä. Ihmisiä eroaa ja toisaalta on eroamatta, syystä tai toisesta. Jutelkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. En pidä sitä mahdottomana esteenä. Ihmisiä eroaa ja toisaalta on eroamatta, syystä tai toisesta. Jutelkaa.

Täytyy odottaa jos nainen alkaa jutteleen joskus jotain intiimiä. Mitä tuskin tapahtuu. Ensin pitää nähdäkin.

• Anonyymi

Ulkonäkö, luonne, älykkyys.
      Samankaltaisuus, en yleensä koe olevani samalla aaltopituudella ihmisten kanssa.
      Seksuaalinen kemia tai joku sellainen.
      Miehelle.

• Anonyymi

👍💪💪

• Anonyymi

Hän kiinnostaa minua. En ole vuosikausiin kiinnostunut kenestäkään. Hänessä on jotain joka puhuttelee minua. Joku energia on välillämme. Haluaisin tietää hänestä enemmän.

• Anonyymi

Kiinnitin heti huomioni kun näin.Odottelin pitkiä aikoja enkä nähnyt häntä,olin pahassa pulassa.

• Anonyymi

Tuli aika pian sellainen tunne että meidän kuuluisi olla yhdessä. Koin että välillämme on tietynlaista kemiaa. Intohimoa.
      Jokin samankaltaisuus.
      Meitä kiinnostavat samat asiat. Voin kuvitella että meillä olisi hauskaa keskenämme.
      n>m

• Anonyymi

En ole valtakunta..

• Anonyymi

Katsoin kerran kunnolla silmiin ja sen jälkeen en edes halua analysoida. Kadotan vain kaiken jos yritän selittää.

• Anonyymi

Samoin täällä. 😊

• Anonyymi

En minäkään lakkaa haaveilemasta sinusta. Mutta pallo on sinulla, odotan sinun viestiä. 😊

• Anonyymi

Ihastuin ensisilmäyksellä koska hän oli, on yhä, komea. Ohoh, pitkä urheilullinen, sinivihreät silmät, älykäs mutta lempeä katse, tuikkivat silmät. Sitten sellainen rento itsevarmuus ja luonnollinen seksikkyys liikkeissään. Kertakaikkiaan henkeäsalpaavan upea mies. Ajatus menee vängälläkin hänen kohdallaan siihen, miten nautinnollista rakastelu olisikaan hänen kanssaan, vaikka en sellaisia yleensä mieti juurikaan muiden miesten kohdalla. Hänen lähellään tunsin olevani turvassa, ikään kuin hänen suojeluksessaan. Tunsin olevani hyväksytty, rakastettu, haluttu ja huolehdittu. Se on harvinaista. Halusin antaa hänelle ne samat asiat. Rakastuin palavasti, kun ymmärsin millainen hän on. Hän vaikuttaa mieheltä, jolla on kaikki maailman viisaus imettynä äidinmaidosta tai jostain lapin luonnosta. Minä tarvitsen lapsuudestani johtuen, pikkuisen pelastavaa ritaria. Myönnän sen jo näillä kilometreillä itselleni, vaikka muille esitän, että pärjään vallan mainiosti yksinkin ja tietysti arkea pyöritänkin varsin menestyksekkäästi. Mutta loppuviimeinen haluaisin viettää loppuelämäni sellaisen miehen kanssa, johon voi luottaa niin paljon ettei pelkää kuolemaa.

• Anonyymi

Kaunis kirjoitus ja upeat ajatukset.

• Anonyymi

Vaikutuksen teki velhoutensa. Järki auttoi ja korkeampi voima suojeli häneltä.

• Anonyymi

Ihan ensimmäisenä viehätti hänen kohteliaisuutensa ja ystävällisyytensä. Seuravaksi kiinnitin huomioni hänen kärsivällisyyteensä. Sitten havaitsin hänen huumorintajunsa, sen miten yksiin se osui omani kanssa ja kuinka nauroimme samoille asioille. Kun vielä lopuksi huomasin miten kauniit hänen silmänsä olivat, niin olin aivan myyty :)

• Anonyymi

Samoin /naiselle

• Anonyymi

Tuossa on lueteltu juuri ne kivoimmat ominaisuudet miehessä :)

• Anonyymi

Kenestä miehestä kysymys? Jotain vinkkiä?

• Anonyymi

Ihastuin hänen rauhallisuutensa, älykkyytensä sekä huumorintajuunsa. Miehelle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe