Yritän olla kurkkimatta tänne palstalle näin jouluna. Ihan vaan siksi, että noiden alapääilkeyksien lukeminen ei sovi yhteen mun joululevyn kanssa. Menee viimeinenkin jouluntuntu pilalle, jos noita lukee. Joulu tuntuu muutenkin olevan hakusessa, kun tuolla vihreällä nurmella tallustelee. :) Seisoskelin juuri jossain nurmikolla, katselin "ulapalle" ja haistoin kevään jostain nurkan takaa... Hyvää joulua. Tykkäisin susta paljon, jos olisit elämässäni ja tykkäisit musta myös. Väkisin en tietenkään tykkäystäni tyrkytä sulle.
Hyvää joulua hänelle ja muillekin
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää joulua sinulle :)
Täällä tosiaan nurmi alkoi vihertää tässä viikon sisään ja se nyt on vain säähän liittyvää mutta jouluntuntua tai joulumieltä en ole tänä vuonna vielä löytänyt, saattaa johtua siitäkin kun ajatukseni on vallannut hän.. Olen tykästynyt häneen jo paljon :)- Anonyymi
Ktyllä kai sitä tykkää kun tykkäät krunts ;)
- Anonyymi
Aionkin kuvitella, että tämä viesti oli häneltä mulle ja saan siitä hymyn jouluun:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aionkin kuvitella, että tämä viesti oli häneltä mulle ja saan siitä hymyn jouluun:)
Itsekin kuvittelen että olet juuri hän ja hymyilen tätäkin näpyttäessä :) Hyvää joulua
- Anonyymi
Itse kuuntelin lintujen laulua vihreiden nurmimättäiden äärellä. Samaa ajattelin orastavasta keväästä.
Hyvää joulua vain sinnekin!- Anonyymi
Kiitos. Katelleen tuleeko sieltä vielä jotain talvea vai päästäänkö suoraan kevääseen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862