Hyvää ja loistavaa joulua kaikille

Anonyymi

On syytä huomioida turvallisuus myös joulurauhan aikaan.

Itse olen jo iäkäs viranomainen.

Maalittaminen tulee maksamaan. Rauhaa ilman huumeita!

Jotkut lukevat ehkä ymmärtävät että koirat saapuu, muuallekkin kuin nakkikoppeihin. Jokainen nakkikoppi ihminen ei ole rikollinen. Tiedetään. Mutta työluvat sentään olisi syytä hommata ja maksaa veroja...

Paperit tulevat pöydälle. Ja tuomarit määräävät. Ei rikolliset. Joista on tarpeeksi videoita, ja ratakatu tutkii sitten viimeiseksi. Seuraava askel, Olkaa rauhallisesti.

Kiitos ja hyvää rauhallista joulua KAIKILLE!

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miusta on syytä yhtyä Uuno Turhaporuun.

• Anonyymi

Turvalliseksi ei halua ja rauhalliseksi ei tahtoa.

• Anonyymi

Käärmeen lumoaja?

• Anonyymi

Joulu — ilon, rauhan ja rakkauden juhla?

Joulua enemmän rakastan viiniä ja miun läppäriä.

• Anonyymi

Miten meni noin niinku omasta mielestä? Tuliko kalliiksi? Kävikö Pukki?
      Oliko sikaa pöydässä?

• Anonyymi

Niin kyllähän se facta on että ei nämä kaikki nakkipaja oleilijat todellakaan mitään yrittäjiä ole. Jos joutuisivat todella tekemään työtä ilman ainaisia sosiaali ym. avustuksia niin heitä ei Suomessa olisi. Koska työ ei kelpaa ja sitä ei vaan osata tehdä mitään. Myös harmaa alue on ongelma.

On luonnollisesti oikeita yrittäjiä toki jotka pystyvät elättämään itsensä ja perheensä ammattitaidollaan eikä maleksimalla jouten miten sattuu.

No, nythän sekin porsaan reikä on kohta jo onneksi ymmärretty laittaa tukkoon.
      Emme halua tehdä työtä loisille.

Sosiaali ym. tukea vain niitä todella tarviseville eikä turhille loisille.

• Anonyymi

Kompataan. Kaikkihan asian tietävät. Homma toimii koko Suomessa ja ulkomailla.
      Emme mekään halua loisille työtä tehdä. Ja ei tunnu olevan yleinen mielipidekään ihan loisien kannalla kun ihmisten kanssa asia on tullut esille.

Näitä kaiken maailman yrittäjä näyttelijöitä ja porukoita kyllä riittää. Veroviranomaiset osaavat asiansa. Lisää määrärahoja myös poliisille. Etteivät heilu miten vaan.
      Hyvä jos asioihin olisi tulossa muutos? Että jokainen huomioisi että Suomessa noudatetaan Suomen lakeja. Jos ei kiinnosta voi poistua.

Kiitos ei, loisille!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      131
      7160
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      124
      4952
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4306
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3473
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2281
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      291
      1741
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1496
    8. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1475
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1438
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe