teboil öljyjen ylivoimainen paremmuus

Anonyymi

on käynyt selväksi että TB öljyt ovat erittäin laadukkaita ja samalla järkihintaisia. en tiedä mihin tämä peustuu mutta mielikuva on tämä.

hyvää joulua kaikille öljyihmisille

5

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niissähän on panostettu erityisesti kylmäominaosuuksiin joita painotettiin TM 2006 öljytestissä, tuon testivoiton maineella ratsastavat vieläkin.

      En sano että ovat huonoja, kylmäkäynnistys on eniten konetta kuluttavia tilanteita ja kylmässä Suomessa öljyn kylmäominaisuudet jopa tärkeämpiä kuin joku maksimaalinen kulumissuoja lämpimänä.

      Ei Teboilit välttämättä kulumis tai puhtaanapitotestissä voittaisi, mutta tuskin ihan huonojakaan ovat näillä alueilla.

      Omat kokemukset ainakin pelkästään positiivisia. Esim 5w40 öljyistä teboililla parhaita viskositeetti-indeksejä, juoksevaa kylmänä mutta pysyy paksuimpina kuumana.

    • Anonyymi

      Onko aloittaja joku Teboin myyjä, joka ei saa öljyä myydyksi, kun ei se öljy oo yhtään parempaa kuin muutkaan.

      • Anonyymi

        Ei ehkä olekaan parempaa, mutta normaalikäytössä varmasti riittävän laadukasta. Hinta vaan on paljon halvempi kuin eräillä "premium" öljyllä. Edelliseen autooni vaihdoin öljyt 16 kertaa. Ei öljynkulutusta . Ei mitään ongelmia Teboil diiamondista.


    • Mulle riittää että öljy täyttää luokitukset. Ei ole koskaan ollut ongelmia vaikka tilaan ulkomailta tuntemattoman merkkistä luokitukset täyttävää öljyä

    • Anonyymi

      Teboilin öljyt ovat ominaisuuksiltaan parhaasta päästä. Vertasin teboilin suomessa! valmistettavan 5w-20 ecoboost öljyn ominaisuuksia useiden muiden valmistajien öljyihin. Tekniset tiedot piti siis erikseen pyytää kun eivät julkaise netissä. Tuloksena oli että parhaimmat öljyt fordiin ovat teboilin ja liqui molyn valmistamat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe