Axel Fredenholmin teoksesta Näin olen kuullut;
Onni ei ole tasainen tie
vaan erikoinen kyky edetä
miellyttävällä tavalla erämaassa.
Ei aivan Tabermannia mutta ruotsalaista proosaa.
Pukki toi proosaa
2
126
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä haisee kyllä nytTaabermannin käsiala. Ettei vain olisi itse rakkauden ruumiillistuma aineistunut salanimellä joku muu.
Teksti on tunnistettavaa, mestarin ottein hiljaa kuin keinutuolissa nautintoaineita nauttien etenee tunnelmallinen kerronta, kunnes lopulta ymmärtää, se loppuikin yhtäkkiä, kuin kesken.
Ei loppuhuipentumaa, ei juosta viljapeltoon elovenatyttö kainalossa. Tarina päättyi mutta onneksi se on kirjoissa ja kansissa, voi syttyä uudelleen ja uudelleen.
Onni ei aina tule kello kaulassa, se voi tulla hilut kintuissa.- Anonyymi
Onni on oma ruisku ja lenkkitossut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774432Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112343- 1681527
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641062
- 35956