Kernel Power 41 ongelma

Anonyymi

Vetää koneen sammuksiin ja käynnistää sitten uudelleen ihan sattuman varaisesti joskus parikertaa päivässä josku päivä väliä, ihan tuntuu olevan yleismaailmallinen ongelma myös osassa uusissakin koneissa.
Voi johtua monestakin asiasta.Itse olen koettanut ratkaista päivittämällä ajureita ,virta-asetuksia ja bios päivitin juuri äsken.
Eipä mennyt pitkään kun kun kone oli taas uudelleenäynnistymässä.
Seuraavaksi on varmaan kokeiltava poweria nykyinen alle vuoden vanha.
Netistä löytyy ne samat vihjeet joka paikasta.
onko kukaan keksinyt jotain uutta asian tiimoilta?

5

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia.

    • Anonyymi

      Joskus 5 v. sitten kun oli vielä pöytäkoneessa Windows (XP/7) niin alkoi jostain syystä kone kummitella ja käynnistyä öisin yksikseen.

      En saanut syytä selvitettyä.

      Windows tuli niihin aikoihin hyljättyä ja konekin vaihdettua, niin eipä ole kummituskoneilmiötä tullut sen jälkeen vastaan.

      Kummituskone ei edes ollut käytettynä murhaajalta ostettu, joten kyse ei voinut olla ns. "Evil Things" ilmiöstä.

    • Emo ei saa katkoitta virtaa, syy voi olla missä tahansa emolevyn ja sähkölaitoksen välillä. Annan esimerrkkejä.

      Jatkojohdon kytkimen kärjet nokiset, jatkojohdossa huonoja kontakteja.

      Tietokoneen virtakaapelin kontaktit virtalähteeseen vialliset.

      Liikaa kuormaa yhdellä sulakkeella - jännite putoaa hetkellisesti.

      Powerissa voi olla useitakin vikoja, mutta yksi yleisimmistä on puoli kiloa tervaa, nikotiinia, kissankarvaa ja hilsettä.

      Powerin liitin ei ole kunnolla pohjassa emon liittimessä/kaapeli vääntänyt emolevyä.

      Tässä nämä yleisimmät 40 vuoden kokemuksella.

      • Anonyymi

        Hukkaan heitit 40v.


      • Anonyymi

        On puheet sellaisia että, sinä taidat olla insinööri.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      683
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      682
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      630
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      112
      526
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe