Vetää koneen sammuksiin ja käynnistää sitten uudelleen ihan sattuman varaisesti joskus parikertaa päivässä josku päivä väliä, ihan tuntuu olevan yleismaailmallinen ongelma myös osassa uusissakin koneissa.
Voi johtua monestakin asiasta.Itse olen koettanut ratkaista päivittämällä ajureita ,virta-asetuksia ja bios päivitin juuri äsken.
Eipä mennyt pitkään kun kun kone oli taas uudelleenäynnistymässä.
Seuraavaksi on varmaan kokeiltava poweria nykyinen alle vuoden vanha.
Netistä löytyy ne samat vihjeet joka paikasta.
onko kukaan keksinyt jotain uutta asian tiimoilta?
Kernel Power 41 ongelma
5
645
Vastaukset 5
- Anonyymi
Vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia.
- Anonyymi
Joskus 5 v. sitten kun oli vielä pöytäkoneessa Windows (XP/7) niin alkoi jostain syystä kone kummitella ja käynnistyä öisin yksikseen.
En saanut syytä selvitettyä.
Windows tuli niihin aikoihin hyljättyä ja konekin vaihdettua, niin eipä ole kummituskoneilmiötä tullut sen jälkeen vastaan.
Kummituskone ei edes ollut käytettynä murhaajalta ostettu, joten kyse ei voinut olla ns. "Evil Things" ilmiöstä. Emo ei saa katkoitta virtaa, syy voi olla missä tahansa emolevyn ja sähkölaitoksen välillä. Annan esimerrkkejä.
Jatkojohdon kytkimen kärjet nokiset, jatkojohdossa huonoja kontakteja.
Tietokoneen virtakaapelin kontaktit virtalähteeseen vialliset.
Liikaa kuormaa yhdellä sulakkeella - jännite putoaa hetkellisesti.
Powerissa voi olla useitakin vikoja, mutta yksi yleisimmistä on puoli kiloa tervaa, nikotiinia, kissankarvaa ja hilsettä.
Powerin liitin ei ole kunnolla pohjassa emon liittimessä/kaapeli vääntänyt emolevyä.
Tässä nämä yleisimmät 40 vuoden kokemuksella.- Anonyymi
Hukkaan heitit 40v.
- Anonyymi
On puheet sellaisia että, sinä taidat olla insinööri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912096Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391363Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371025Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.220973- 82846
- 95843
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215734- 79731
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53717- 90664
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 35611
- 44598
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.27493Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14470Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 35454
- 33433
- 40427