Kernel Power 41 ongelma

Anonyymi

Vetää koneen sammuksiin ja käynnistää sitten uudelleen ihan sattuman varaisesti joskus parikertaa päivässä josku päivä väliä, ihan tuntuu olevan yleismaailmallinen ongelma myös osassa uusissakin koneissa.
Voi johtua monestakin asiasta.Itse olen koettanut ratkaista päivittämällä ajureita ,virta-asetuksia ja bios päivitin juuri äsken.
Eipä mennyt pitkään kun kun kone oli taas uudelleenäynnistymässä.
Seuraavaksi on varmaan kokeiltava poweria nykyinen alle vuoden vanha.
Netistä löytyy ne samat vihjeet joka paikasta.
onko kukaan keksinyt jotain uutta asian tiimoilta?

5

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia.

    • Anonyymi

      Joskus 5 v. sitten kun oli vielä pöytäkoneessa Windows (XP/7) niin alkoi jostain syystä kone kummitella ja käynnistyä öisin yksikseen.

      En saanut syytä selvitettyä.

      Windows tuli niihin aikoihin hyljättyä ja konekin vaihdettua, niin eipä ole kummituskoneilmiötä tullut sen jälkeen vastaan.

      Kummituskone ei edes ollut käytettynä murhaajalta ostettu, joten kyse ei voinut olla ns. "Evil Things" ilmiöstä.

    • Emo ei saa katkoitta virtaa, syy voi olla missä tahansa emolevyn ja sähkölaitoksen välillä. Annan esimerrkkejä.

      Jatkojohdon kytkimen kärjet nokiset, jatkojohdossa huonoja kontakteja.

      Tietokoneen virtakaapelin kontaktit virtalähteeseen vialliset.

      Liikaa kuormaa yhdellä sulakkeella - jännite putoaa hetkellisesti.

      Powerissa voi olla useitakin vikoja, mutta yksi yleisimmistä on puoli kiloa tervaa, nikotiinia, kissankarvaa ja hilsettä.

      Powerin liitin ei ole kunnolla pohjassa emon liittimessä/kaapeli vääntänyt emolevyä.

      Tässä nämä yleisimmät 40 vuoden kokemuksella.

      • Anonyymi

        Hukkaan heitit 40v.


      • Anonyymi

        On puheet sellaisia että, sinä taidat olla insinööri.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      617
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      526
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe