jaksaa tätä persu vihaa kylvää täällä palstalla , näköjään ottaa puolue kannatus noin koville, osa varmaan punavuoren trolleja , mutta näin se vaan menee että Perussuomalaiset on vallassa suurimpana , SDP on pian kuihtunut olemattomiin , Rinne on Mäntsälässä keikkuu kun ankka ja funtsaa kannattaako valehtelu ja kusetus.
Pettyneet suvaitsevaiset ääliöt
16
109
Vastaukset
- Anonyymi
Persuviha ja puoluekannatus ovat yhdyssanoja. Ne opitaan jo alaluokilla. Paitsi tietty Hakkaraista vapahtajanaan pitävät ääliöt.
- Anonyymi
Vain suvakit takertuvat kirjoitusvirheisiin,niinkuin sinäkin ääliö! Hakkarainen on sentään työllistänyt monia ihmisiä! kiinnittäisit sinäkin ääliö huomiosi todellisiin ongelmiin! ehkä mahdollisesti tajuat mitä tarkoitan!?
- Anonyymi
Annetaan ne persuille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä he tekevät.
Pelottavaa onkin juuri se, että yhteiskunnassamme ei tuo älyn kohottaminen ole viimeisten 50 vuoden aikana ole ollut kovin korkeassa kurssissa. Kokoomus on rakentanut hyvällä menestyksellä luokkayhteiskuntaa, mutta kasvattanut samalla kyytä povessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain suvakit takertuvat kirjoitusvirheisiin,niinkuin sinäkin ääliö! Hakkarainen on sentään työllistänyt monia ihmisiä! kiinnittäisit sinäkin ääliö huomiosi todellisiin ongelmiin! ehkä mahdollisesti tajuat mitä tarkoitan!?
Hakkaraisesi joi sahansa niin huonoon kuntoon että oli pakotettu myymään sen. Ja vielä virolaisille. On siinä meillä isänmaallinen mies. Mutta mitä nyt voi odottaa idiootilta joka ei saa peruskouluakaan käytyä kuin hikiset 6 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain suvakit takertuvat kirjoitusvirheisiin,niinkuin sinäkin ääliö! Hakkarainen on sentään työllistänyt monia ihmisiä! kiinnittäisit sinäkin ääliö huomiosi todellisiin ongelmiin! ehkä mahdollisesti tajuat mitä tarkoitan!?
Vain todellinen ääliö voi kirjoittaa tuollaista roskaa, johon vielä itse uskoo.
- Anonyymi
ilkeys on ihanteesi sairas paskakasa :)
PS vaan on suurin ja muut ovat osoittaneet ihan itse mitättömyytensä.
Mahdollisuus oli? Ei vaan päässä ollut järkeä eikä miellyttänyt ketään.
Nyt tartut mitättömiin muotoseikkoihin.
Säälittävää. Ehkä syöksykierteessä oleva sittisontiainen on tollanen.
Ei ole ilo tuntea.
PS on suomalaisten puolue. Muista ei ole siihen.
Ovat antaneet näyttönsä. Mitättömiä ovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain todellinen ääliö voi kirjoittaa tuollaista roskaa, johon vielä itse uskoo.
Taidat olla itse ääliö. Nimittelet toisia vailla mitään sisältöä.
Oletko suvakki sekoilija? Pillereitä päivittäin paljonko?
- Anonyymi
Persut olivat vallassa Sipilän hallituksessa 2015 - 2017.
Huonosti siinä suomalaisille kävi. Paitsi rikkaille.- Anonyymi
Nyt kommunistihallituksen aikana huonosta näyttää käyvän köyhille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kommunistihallituksen aikana huonosta näyttää käyvän köyhille.
Valtaosa köyhistä saa tammikuun alusta lisää rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kommunistihallituksen aikana huonosta näyttää käyvän köyhille.
Mitä väliä sillä on miten köyhille persuille käy? Itsepähän he ovat valintansa tehneet ja itse siitä saavat myös kärsiä.
- Anonyymi
Eikös se ollut se siniset, joita ei kukaan enää äänestänyt sittemmin?
Minusta PS ei ole ollut hallituksessa vaikka syytä olisi.
Hallitushan meinasi kaatua, kun PS vahvisti fiksumpia johtoon.
Ei Suomen politikot silloin uskaltaneet toimia älykkäässä ympäristössä.
Typeryys oli valttia???
En syytä kuitenkaan tyhmiä tyhmyydestä, mutta siitä moitin, että pelkäsivät SUOMEN ETUA. - Anonyymi
Joo, Soinin persut ja ne kyllä tunnetaan.
Montako kertaa pitää vasuritrollille kerrata, että nyt on persut käytännössä eri puolue kun Halla-aho on johdossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä sillä on miten köyhille persuille käy? Itsepähän he ovat valintansa tehneet ja itse siitä saavat myös kärsiä.
Jos joku on PS kannattaja ja köyhä, annan hänelle rahaa !
Minä kannustan PS :läisiä.
Meillä otetaan töihinkin VAIN oikeilla arvoilla olevia ihmisiä.
- Anonyymi
Näin on. Pelottavia epämääräisiä mielikuvia ja kuplan sisäistä hysteriaa nuo vasurit pääasiassa kokevat ja viljelevät. Olkiukko-uhkiin uskominen on vielä valitettavan yleistä. Mitään järkiperusteita vihata persuja ei vain löydy, vaikka mielelläni joskus keskustelisin sellaisista. Mutta ei koskaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504