Pettyneet suvaitsevaiset ääliöt

Anonyymi

jaksaa tätä persu vihaa kylvää täällä palstalla , näköjään ottaa puolue kannatus noin koville, osa varmaan punavuoren trolleja , mutta näin se vaan menee että Perussuomalaiset on vallassa suurimpana , SDP on pian kuihtunut olemattomiin , Rinne on Mäntsälässä keikkuu kun ankka ja funtsaa kannattaako valehtelu ja kusetus.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persuviha ja puoluekannatus ovat yhdyssanoja. Ne opitaan jo alaluokilla. Paitsi tietty Hakkaraista vapahtajanaan pitävät ääliöt.

      • Anonyymi

        Vain suvakit takertuvat kirjoitusvirheisiin,niinkuin sinäkin ääliö! Hakkarainen on sentään työllistänyt monia ihmisiä! kiinnittäisit sinäkin ääliö huomiosi todellisiin ongelmiin! ehkä mahdollisesti tajuat mitä tarkoitan!?


      • Anonyymi

        Annetaan ne persuille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä he tekevät.


      • Pelottavaa onkin juuri se, että yhteiskunnassamme ei tuo älyn kohottaminen ole viimeisten 50 vuoden aikana ole ollut kovin korkeassa kurssissa. Kokoomus on rakentanut hyvällä menestyksellä luokkayhteiskuntaa, mutta kasvattanut samalla kyytä povessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain suvakit takertuvat kirjoitusvirheisiin,niinkuin sinäkin ääliö! Hakkarainen on sentään työllistänyt monia ihmisiä! kiinnittäisit sinäkin ääliö huomiosi todellisiin ongelmiin! ehkä mahdollisesti tajuat mitä tarkoitan!?

        Hakkaraisesi joi sahansa niin huonoon kuntoon että oli pakotettu myymään sen. Ja vielä virolaisille. On siinä meillä isänmaallinen mies. Mutta mitä nyt voi odottaa idiootilta joka ei saa peruskouluakaan käytyä kuin hikiset 6 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain suvakit takertuvat kirjoitusvirheisiin,niinkuin sinäkin ääliö! Hakkarainen on sentään työllistänyt monia ihmisiä! kiinnittäisit sinäkin ääliö huomiosi todellisiin ongelmiin! ehkä mahdollisesti tajuat mitä tarkoitan!?

        Vain todellinen ääliö voi kirjoittaa tuollaista roskaa, johon vielä itse uskoo.


      • Anonyymi

        ilkeys on ihanteesi sairas paskakasa :)
        PS vaan on suurin ja muut ovat osoittaneet ihan itse mitättömyytensä.
        Mahdollisuus oli? Ei vaan päässä ollut järkeä eikä miellyttänyt ketään.
        Nyt tartut mitättömiin muotoseikkoihin.
        Säälittävää. Ehkä syöksykierteessä oleva sittisontiainen on tollanen.
        Ei ole ilo tuntea.
        PS on suomalaisten puolue. Muista ei ole siihen.
        Ovat antaneet näyttönsä. Mitättömiä ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain todellinen ääliö voi kirjoittaa tuollaista roskaa, johon vielä itse uskoo.

        Taidat olla itse ääliö. Nimittelet toisia vailla mitään sisältöä.
        Oletko suvakki sekoilija? Pillereitä päivittäin paljonko?


    • Anonyymi

      Persut olivat vallassa Sipilän hallituksessa 2015 - 2017.

      Huonosti siinä suomalaisille kävi. Paitsi rikkaille.

      • Anonyymi

        Nyt kommunistihallituksen aikana huonosta näyttää käyvän köyhille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kommunistihallituksen aikana huonosta näyttää käyvän köyhille.

        Valtaosa köyhistä saa tammikuun alusta lisää rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kommunistihallituksen aikana huonosta näyttää käyvän köyhille.

        Mitä väliä sillä on miten köyhille persuille käy? Itsepähän he ovat valintansa tehneet ja itse siitä saavat myös kärsiä.


      • Anonyymi

        Eikös se ollut se siniset, joita ei kukaan enää äänestänyt sittemmin?
        Minusta PS ei ole ollut hallituksessa vaikka syytä olisi.
        Hallitushan meinasi kaatua, kun PS vahvisti fiksumpia johtoon.
        Ei Suomen politikot silloin uskaltaneet toimia älykkäässä ympäristössä.
        Typeryys oli valttia???
        En syytä kuitenkaan tyhmiä tyhmyydestä, mutta siitä moitin, että pelkäsivät SUOMEN ETUA.


      • Anonyymi

        Joo, Soinin persut ja ne kyllä tunnetaan.

        Montako kertaa pitää vasuritrollille kerrata, että nyt on persut käytännössä eri puolue kun Halla-aho on johdossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on miten köyhille persuille käy? Itsepähän he ovat valintansa tehneet ja itse siitä saavat myös kärsiä.

        Jos joku on PS kannattaja ja köyhä, annan hänelle rahaa !
        Minä kannustan PS :läisiä.
        Meillä otetaan töihinkin VAIN oikeilla arvoilla olevia ihmisiä.


    • Anonyymi

      Näin on. Pelottavia epämääräisiä mielikuvia ja kuplan sisäistä hysteriaa nuo vasurit pääasiassa kokevat ja viljelevät. Olkiukko-uhkiin uskominen on vielä valitettavan yleistä. Mitään järkiperusteita vihata persuja ei vain löydy, vaikka mielelläni joskus keskustelisin sellaisista. Mutta ei koskaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      180
      1827
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1344
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      67
      908
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      808
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe