Ihana mysteeri, jos sen niin sanoisin. Sinussa on jotakin salaperäistä, mutta hyvällä tavalla, niin, että se houkuttaa tulemaan luoksensa ja lähestymään. Salaperäinen silläkin tavalla, että en tiedä, mitä ajattelet minusta ja meidän tarinastamme. Minua kiehtoo saada tietää, mutta et anna itsestäsi mitään osviittaa mihinkään suuntaan, muuta kuin jotakin, joka aiheuttaa vain arvauksia.
Ja vielä, olet salaperäinen siinäkin merkityksessä, että luoksepääsemättömyydessäsi olet hieman pelottava, mutta puoleensavetävällä tavalla. En vain uskalla lähestyä ja tunnustaa kiihkeää rakkauttani, koska en uskalla tulla torjutuksi. Se sattuu liikaa. Olet minulle liian tärkeä ja niin pohjattoman rakas. Jospa vain löytäisin hyvän tavan kertoa sinulle tunteistani ja siitä, miten ihanana sinut näen.
Olet nainen mysteeri
41
1006
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana!
- Anonyymi
Kirjoitat kauniisti ja jotenkin mystisesti teistä.
Kirjoitan sinulle kuin ajatellen häntä ajatuksissani.
Jos olen sinulle mysteeri niin miksi et ota selvää minusta. Jos pelkäät minua, niin mitä minussa?
Oletko joskus luottanut minuun ja jos olet miksi et enää?
Kuulostat pelokkaalta mieheltä joka pelkää, että tipahtaa kylmään avantoon tunnustaessaan tunteensa toiselle. Minä en pelkää sinua. Tuskin sinäkään avantoa.
Minä kirjoittaisin hänelle kirjeen jos olisi vielä jokin yhteys, edes osoite. Mutta kun ei ole, niin kirjoitin tämän.
Jouluöitä✨- Anonyymi
Vedäthän perseen päähäsi kun vittuilet ja päivystät tuntemattomille täällä. Stna. Vielä jouluna. Häpeä!!
- Anonyymi
Hän tietää osoitteen.
- Anonyymi
Kirjoitat niin kauniisti, ettei kukaan kehtaa näitä edes nimettömänä omia. Ajattelet hänestä kovin kauniisti. Minne päin viestisi menee? Anna joku vinkki pliiis :)
- Anonyymi
Mia ei mialle etelä pohjanmaalle... tai niin
Se ainakin pettäjä perseellään kovasti luulee
En tiedä mikä läski lärvi se siellä on olevinaan niiin kuuuumaaaashhh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mikä läski lärvi se siellä on olevinaan niiin kuuuumaaaashhhNukkumaan sekopää, ei ole sun kulta-valtakunta nyt tässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mikä läski lärvi se siellä on olevinaan niiin kuuuumaaaashhhTaidat olla itse sekaisin ja sairas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mikä läski lärvi se siellä on olevinaan niiin kuuuumaaaashhhMikä mia ei mia ??????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä mia ei mia ??????
Nainen, joka kirjoittaa valtakunta-nimimerkillä täällä jossain. Itsekin vasta tajusin, että tuo mia ei mia, on hänen nimensä. Ei siis mia vaan "mia ei mia". Täällä on toinen nainen, joka vihaa häntä sairaasti. Hyvin vihainen, hyökkää jokaisen kirjoittajan kimppuun, joka yhtään tuntuu tältä "mia ei mialta". Ovat molemmat jostain Pohjanmaalta. Suurin osa (ellei kaikki) sairaat ja ilkeät viestit täällä on tuon naisen kirjoittamia, Siis sen joka vihaa tätä mia.ei.mia-naista. Näin olen täällä lueskellut ihan sivullisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mikä läski lärvi se siellä on olevinaan niiin kuuuumaaaashhhVoi että kun olet kateellinen Mialle...Totuus on, että puheistasi saa sen kuvan että Mia on kaunis, uhkea ja naisellinen nainen. Pilkka osui ihan vain omaan nilkkaasi. Hanki oma elämä ja etenkin hanki käyrää, jos onnistut, se voisi auttaa vähän. Jos itselläsi on makkaraa vyötäisillä, niin laita korsetti lol.. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä mia ei mia ??????
Mia ei mia tarkoittaa yhtä aiemmin täällä ollutta rekisteröitynyttä nimimerkkiä, joka taisi olla oikeasti "M-nainen, ei ap, ei Miia" tai jotain sellaista. En usko, että Valtakunta on sama kirjoittaja. Ihan eri tyyli. Valtakunta lienee joku kolmikymppinen ja M-nainen vaikutti vähintään viisikymppiseltä ja korjaili mielellään muiden kielivirheitä.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen kirjoitus...
- Anonyymi
Onko meillä joskus ollut jotain?
- Anonyymi
Ei ole ollut suhdetta, vaikka olen sitä toivonut.
- Anonyymi
Kyllä meillä joskus vuosia takaperin jotain kivaa oli...Sitten yhtäkkiä kaikki katosi ja haihtui pois. Löysit paremman miehen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meillä joskus vuosia takaperin jotain kivaa oli...Sitten yhtäkkiä kaikki katosi ja haihtui pois. Löysit paremman miehen...
M ja M?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai löysitkö sä paremman naisen ??
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M ja M?
Täällä oli ja nyt näen hänet toisessa naisessa, outoa.
-sivusta tämä- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä oli ja nyt näen hänet toisessa naisessa, outoa.
-sivusta tämä-ja jatkan tällä https://www.youtube.com/watch?v=rpk5o_5KSZQ
-edellen sivusta- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja jatkan tällä https://www.youtube.com/watch?v=rpk5o_5KSZQ
-edellen sivusta-Muuan mies tämän biisin aikoinaan mainitsi. Tietämättä, että se on meidän molempien suosikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko olleet treffeillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullahan siinä koko ajan oli toinen. Nyt oltais kumpiki vapaita mut eipä sua vaan enää kiinnosta 🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuan mies tämän biisin aikoinaan mainitsi. Tietämättä, että se on meidän molempien suosikki.
Meillä se oli niin päin että naisen suosikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä et ole ilmaissut tunteista hänelle. Vai oletko mitenkään? Mistä tiedät, ettei hänkin salassa kaipaisi sinua?
Sain itse tietää 3-kymppisenä, että entinen työkaverini oli ihastunut minuun 10 vuotta aikaisemmin, muttei uskaltanut sanoa mitään, koska olin niin menevä, ihan hänen vastakohtansa. En voinut muka kiinnostua hänen kaltaisestaan. Vältteli minua kun taisteli tunteidensa kanssa. Itse olin saman aikaisesti ihaillut häntä jo pitkään, mutta luulin käytöksestään ettei voinut vaan sietää minua.
On ollut surullista meidän nyt avautua asiasta ja tajuta se mitä kummallakin oikeasti kyti. Olemme jo tahoillamme parisuhteissa. Yhä silti mietin, menetinkö tuossa sen minun oikean toisen puoliskoni. Mihin tarinamme olisikaan kantanut, kun toinen olisi käyttäytynyt toisin.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä et ole ilmaissut tunteista hänelle. Vai oletko mitenkään? Mistä tiedät, ettei hänkin salassa kaipaisi sinua?
Sain itse tietää 3-kymppisenä, että entinen työkaverini oli ihastunut minuun 10 vuotta aikaisemmin, muttei uskaltanut sanoa mitään, koska olin niin menevä, ihan hänen vastakohtansa. En voinut muka kiinnostua hänen kaltaisestaan. Vältteli minua kun taisteli tunteidensa kanssa. Itse olin saman aikaisesti ihaillut häntä jo pitkään, mutta luulin käytöksestään ettei voinut vaan sietää minua.
On ollut surullista meidän nyt avautua asiasta ja tajuta se mitä kummallakin oikeasti kyti. Olemme jo tahoillamme parisuhteissa. Yhä silti mietin, menetinkö tuossa sen minun oikean toisen puoliskoni. Mihin tarinamme olisikaan kantanut, kun toinen olisi käyttäytynyt toisin..Sellaista se elämä on. Siksi kannattaa sinkkuna odottaa.
- Anonyymi
❤kuka oletkaan...
- Anonyymi
Nimikirjaimia tai jotain tunnistetta?
- Anonyymi
Taidat pitää mysteereistä, kun et halua lähteä sitä selvittämään. Tylsäähän se olisi, jos arvoitus ratkeaisi.
- Anonyymi
Ruskeatukkaiselle?
- Anonyymi
Olen tuntenut suuria tunteita sinua kohtaan ja surua siitä, etten voi tehdä enempää asian eteen. Haluan, että pysyt sinä ihmisenä, kuin nyt olet. Pelkään, että jotain muuttuu, jos tarinamme voisi edetä. Näet vain osan minusta, etkä tiedä kaikkea. Olet liian arvokas ihminen, että haluaisin siihen muutosta.
- Anonyymi
Voi, niin ihana kirjoitus.
Tämä kuullostaa niin omalta "tarinaltani". Jos tietäisin, että oletko se tietty ihminen, niin voisin selventää tunteita sinua kohtaan. Vai haluatko enää?
Voisitko laittaa tuntomerkin? Vaikka edes kyseisen ihmisen nimikirjaimet, kenelle tämän tarkoitit?- Anonyymi
Tunnemme toisemme, mutta emme ole läheisiä, mielestäni se johtuu hänestä. Hänellä on ruskeat ihanan kämpimät silmät. Olemme halanneet useasti.
- Anonyymi
H.. Sivusta naiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnemme toisemme, mutta emme ole läheisiä, mielestäni se johtuu hänestä. Hänellä on ruskeat ihanan kämpimät silmät. Olemme halanneet useasti.
Miksi se johtuu hänestä? Oletkl ollut itse aloitteellisempi osapuoli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tunnette toisenne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
H.. Sivusta naiselle
Ruskeasilmäiselle hoolle?
- Anonyymi
Olisinkohan minä sinun ihana mysteerisi?🤔🤭
- Anonyymi
Niin sinun pitäisi ottaa askeleita ja osoittaa tunteesi..
- Anonyymi
Sooooo cuuute
- Anonyymi
Cute? Narskussa ei ole mitään söpöä. Sicko extraordinaire.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756