Esittämistä ja leveilyä, jouluasuihin puettuja koiria? Oikeasti? Etkö kaipaisi jotain aidompaa, joulua lasten kanssa, eilä lasten korvikkeiden?
Mä mietin, jaksatko oikeasti tuota teatteria?
Jaksatko oikeasti kaikkea sitä?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Selvennäppä vähän.
- Anonyymi
Mä mietin, että jos hän ei hetkeäkään tuollaisessa seurassa miettisi, että ei hyvä jumala... niin luulen, että pohjimmiltaan haluamme eri asioita.
Mieluummin viettäisin joulua lasten kuin jouluasuihin puettujen koirien kanssa, tosin en tiedä oliko hän myös siellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä mietin, että jos hän ei hetkeäkään tuollaisessa seurassa miettisi, että ei hyvä jumala... niin luulen, että pohjimmiltaan haluamme eri asioita.
Mieluummin viettäisin joulua lasten kuin jouluasuihin puettujen koirien kanssa, tosin en tiedä oliko hän myös siellä.Jos mulle, niin miksi ajattelet että mun elämä on tuollaista? Mä oon elämässä tällä hetkellä siinä vaiheessa että en tiedä mikä siirto on oikea. Mun elämä ei oo missään kohtaan ollut mitään teatteria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mulle, niin miksi ajattelet että mun elämä on tuollaista? Mä oon elämässä tällä hetkellä siinä vaiheessa että en tiedä mikä siirto on oikea. Mun elämä ei oo missään kohtaan ollut mitään teatteria.
En tiedäkään, mä vaan luulen, että mun olisi hieman vaikea ehkä ymmärtää parin hänen läheisensä elämäntapaa ja olisi kyllä hienoa kuulla mitä hän itse niistä tuumaa. Mä mietin jopa joskus, että sainko pakit kun en ollut kyllin kaunis ja menestynyt ja en sopisi porukkaan. Mä vaan toivon, että mun käsitys hänestä ei ole aivan väärä, vaan hän olisi yhä sellainen perinteinen, järkevä ja maanläheinen ihminen kuin hänen olen ajatellutkin olevan, mutta en ole enää ollut pitkään varma miten paljon ulkoisella menestyksellä on arvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedäkään, mä vaan luulen, että mun olisi hieman vaikea ehkä ymmärtää parin hänen läheisensä elämäntapaa ja olisi kyllä hienoa kuulla mitä hän itse niistä tuumaa. Mä mietin jopa joskus, että sainko pakit kun en ollut kyllin kaunis ja menestynyt ja en sopisi porukkaan. Mä vaan toivon, että mun käsitys hänestä ei ole aivan väärä, vaan hän olisi yhä sellainen perinteinen, järkevä ja maanläheinen ihminen kuin hänen olen ajatellutkin olevan, mutta en ole enää ollut pitkään varma miten paljon ulkoisella menestyksellä on arvoa.
Mulle ei oo ikinä merkannut tommoset pinnalliset asiat..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle ei oo ikinä merkannut tommoset pinnalliset asiat..
Mä toivon... Oma haave yhä olisi se perinteinen perhejoulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä toivon... Oma haave yhä olisi se perinteinen perhejoulu.
Mmm😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mmm😊
Mun sydän särkyy, kun tänäänkin ajattelin miten hienoa olisi ollut saada hänet juhlapöydän toiselle puolen vastapäätä itseä ja miten toisin asiat voisivat olla.
- Anonyymi
Itse rakastan koiria, mutta en niitä pukisi jouluasuihin. Ei koirat ole lapsen korvikkeita koskaan -koirat on koiria ja lapset on lapsia. Se miksi jollain ei ole lapsia, pitää jutella tämän ihmisen kanssa eikä ivailla asialla täällä, ehkä hänellä oli joskus lapsia tai ei niitä voinut saada?
- Anonyymi
Tää ei ollut multa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei ollut multa.
Ok, hyvä tietää
- Anonyymi
Sellaiset ihmiset joilla ei ole lapsia tekevät tuota. Ne koirat on niiden ihmisten "lapsia". Eikä siinä välttämättä ole leveilyä, halutaan vain jakaa hauskoja hetkiä rakkaiden lemmikkien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780