Nainen, et arvaakaan

Anonyymi

kuinka paljon sinua salaa rakastan, ja sen tunteen määrää on tässä turha edes ruveta ilmoittamaan, koska en löydä sanoja sille, miten ja mitä sinua kohtaan tunnen. Jos nyt jotakin sanon, niin tunteeni sinua kohtaan ovat kuin pato, jonka keräämiä suuria vesimassoja on tosi vaikea pidätellä. Mutta voi minua, kun en osaa tai uskalla kertoa kokemastani sinulle.

Olen sinun salainen ihailijasi ja rakastajasi. Joulunakaan en voi sinua unohtaa, polte sydämessä ei hellitä silloinkaan. Ei, en pääse siitä tunteesta, että haluaisin jakaa sinun kanssasi niin monta asiaa, joita olen vuosien mittaan haaveillut. Haluaisin jutella, kertoa sinulle ne asiat, joita olen säilönyt mielessäni kaikki nämä vuodet, ja niitä on kertynyt paljon. Haluan kuulla, mitä sanot ja mikä on sinun mielipiteesi, miten reagoit, koska olet hyvä kuuntelija. Uskon, että olet myös hyvä ymmärtämään ja pidän sinua järkevänä ihmisenä. Näistä syistäkin sinua rakastan yli kaiken.

27

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihana teksti, suosittelen kertomaan hänelle nämä asiat ❤️

• Anonyymi

Mee oikeesti jo hoitoon narsisti.

• Anonyymi

Ihme kommentti sinulta. Et taida olla itse terve, kun on tarve kaunista viestiä noin kommentoida. Sivusta.

• Anonyymi

Puhut vuosista kauniissa tekstissäsi. Montako vuotta olet häntä rakastanut jo?

• Anonyymi

Voi onnekasta aloittajaa

oma tapaus on melkein samanlainen mutta
      pelkään että tunteitteni kohteen ymmärrys tai hyväksyntä ei riitä.
      Ja omat oireet alkaa lähennellä jotain "sairautta", fetisismiä tai muuta sem.

• Anonyymi

Voi miten toivon että olisit nainen jota kohtaan tunnen juuri samoin ja että pelkään omien tunteideni palajstamista jos hän ei kuitenkaan tuntisi samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi miten toivon että olisit nainen jota kohtaan tunnen juuri samoin ja että pelkään omien tunteideni palajstamista jos hän ei kuitenkaan tuntisi samoin.

minä Anonyymi Tänään 00:22
        olen mies ja kaipaan aloituksen tavoin yhtä naista

• Anonyymi

Mies, anna nyt meille naisille vinkkiä kuka onnellinen on kyseessä.
      Toivoisi nainen Hesasta

• Anonyymi

Luultavasti taas aloitus naiselta naiselle, josta on tarkoituksella jätetty oleellinen tieto pois, kun kalastellaan paljon ihailevia vastauksia...

• Anonyymi

On kyllä kaunis kirjoitus,toivottavasti löytää perille :)

• Anonyymi

Juuri noin olisin toivonut hänen minusta ajattelleen. Totuus oli jotain ihan päinvastaista monine naisineen ja ihastumisineen ja heistä puhumisineen sekä kirjoittamisineen.
      No, en ollut sitä mitä hän haki. Toivottavasti saat joskus kerrottua hänelle ajatuksistasi; hän varmasti ilahtuu.

• Anonyymi

Minä kuuntelen mielelläni kaikki. Sinun sanasi ovat minulle todella tärkeitä. Olen miettinyt paljon niitä asioita, joita viimeksi puhuit. Haluaisin tutustua näihin syvempiin asioihin lisään.

• Anonyymi

Koska puhuin viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska puhuin viimeksi?

Juuri ennen pyhiä..

• Anonyymi

Miten voi olla rakastaja toisen sitä tietämättä? Olet ilmeisesti virtuaalitantran mestari.

• Anonyymi

Onneksi täällä käy yks mies. Ei tartte puutteesssa olla. Varattu tosin mutta mitäs se mulle kuuluu. Oon kuulema tiukkaa tavaraa. No toki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi täällä käy yks mies. Ei tartte puutteesssa olla. Varattu tosin mutta mitäs se mulle kuuluu. Oon kuulema tiukkaa tavaraa. No toki.

Mitäs se mulle kuuluu... Nostat olematonta omanarvontuntoasi olemalla ukkomiehen panopuu. Se, että joku käy vieraissa, ei todellakaan kerro sinun ihanuudestasi yhtään mitään. Miehet kun haluaa vaan vaihtelua ja uusia valloituksia. En arvosta ihmistä, joka ei pysty asettumaan toisen naisen asemaan.

• Anonyymi

Heh, täällä yksin naureskelen.. Tää ei ainakaan ole mulle, koska kuuntelemisen taito ei kuulu parhaisiin hyveisiini :D

• Anonyymi

Oot sitten väärällä alalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä alalla kaivattusi on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Väärällä alalla"? Hitto kun tääl ei mikään pysy salassa. Terapeuttihan minä!

• Anonyymi

Oletko naista kaipaava mies vai nainen?

• Anonyymi

Joo Ilkka ei se mikään salaisuus ole

• Anonyymi

Tämä aloitus on taas palstatrollilta ei kannata langeta..

• Anonyymi

juu, tarkemmin ku lukee, nii trolli sen on oltava

"voi minua, kun en osaa tai uskalla kertoa kokemastani sinulle."

Kuka sanoo "voi minua???

• Anonyymi

Veljen vaimoa vuosia himoinnut

• Anonyymi

Et uskalla kertoa?

Oletko joutunut ... uhriksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe