kuinka paljon sinua salaa rakastan, ja sen tunteen määrää on tässä turha edes ruveta ilmoittamaan, koska en löydä sanoja sille, miten ja mitä sinua kohtaan tunnen. Jos nyt jotakin sanon, niin tunteeni sinua kohtaan ovat kuin pato, jonka keräämiä suuria vesimassoja on tosi vaikea pidätellä. Mutta voi minua, kun en osaa tai uskalla kertoa kokemastani sinulle.
Olen sinun salainen ihailijasi ja rakastajasi. Joulunakaan en voi sinua unohtaa, polte sydämessä ei hellitä silloinkaan. Ei, en pääse siitä tunteesta, että haluaisin jakaa sinun kanssasi niin monta asiaa, joita olen vuosien mittaan haaveillut. Haluaisin jutella, kertoa sinulle ne asiat, joita olen säilönyt mielessäni kaikki nämä vuodet, ja niitä on kertynyt paljon. Haluan kuulla, mitä sanot ja mikä on sinun mielipiteesi, miten reagoit, koska olet hyvä kuuntelija. Uskon, että olet myös hyvä ymmärtämään ja pidän sinua järkevänä ihmisenä. Näistä syistäkin sinua rakastan yli kaiken.
Nainen, et arvaakaan
27
740
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana teksti, suosittelen kertomaan hänelle nämä asiat ❤️
- Anonyymi
Mee oikeesti jo hoitoon narsisti.
- Anonyymi
Ihme kommentti sinulta. Et taida olla itse terve, kun on tarve kaunista viestiä noin kommentoida. Sivusta.
- Anonyymi
Puhut vuosista kauniissa tekstissäsi. Montako vuotta olet häntä rakastanut jo?
- Anonyymi
Voi onnekasta aloittajaa
oma tapaus on melkein samanlainen mutta
pelkään että tunteitteni kohteen ymmärrys tai hyväksyntä ei riitä.
Ja omat oireet alkaa lähennellä jotain "sairautta", fetisismiä tai muuta sem.- Anonyymi
Voi miten toivon että olisit nainen jota kohtaan tunnen juuri samoin ja että pelkään omien tunteideni palajstamista jos hän ei kuitenkaan tuntisi samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi miten toivon että olisit nainen jota kohtaan tunnen juuri samoin ja että pelkään omien tunteideni palajstamista jos hän ei kuitenkaan tuntisi samoin.
minä Anonyymi Tänään 00:22
olen mies ja kaipaan aloituksen tavoin yhtä naista
- Anonyymi
Mies, anna nyt meille naisille vinkkiä kuka onnellinen on kyseessä.
Toivoisi nainen Hesasta- Anonyymi
Luultavasti taas aloitus naiselta naiselle, josta on tarkoituksella jätetty oleellinen tieto pois, kun kalastellaan paljon ihailevia vastauksia...
- Anonyymi
On kyllä kaunis kirjoitus,toivottavasti löytää perille :)
- Anonyymi
Juuri noin olisin toivonut hänen minusta ajattelleen. Totuus oli jotain ihan päinvastaista monine naisineen ja ihastumisineen ja heistä puhumisineen sekä kirjoittamisineen.
No, en ollut sitä mitä hän haki. Toivottavasti saat joskus kerrottua hänelle ajatuksistasi; hän varmasti ilahtuu. - Anonyymi
Minä kuuntelen mielelläni kaikki. Sinun sanasi ovat minulle todella tärkeitä. Olen miettinyt paljon niitä asioita, joita viimeksi puhuit. Haluaisin tutustua näihin syvempiin asioihin lisään.
- Anonyymi
Koska puhuin viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska puhuin viimeksi?
Juuri ennen pyhiä..
- Anonyymi
Miten voi olla rakastaja toisen sitä tietämättä? Olet ilmeisesti virtuaalitantran mestari.
- Anonyymi
Onneksi täällä käy yks mies. Ei tartte puutteesssa olla. Varattu tosin mutta mitäs se mulle kuuluu. Oon kuulema tiukkaa tavaraa. No toki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi täällä käy yks mies. Ei tartte puutteesssa olla. Varattu tosin mutta mitäs se mulle kuuluu. Oon kuulema tiukkaa tavaraa. No toki.
Mitäs se mulle kuuluu... Nostat olematonta omanarvontuntoasi olemalla ukkomiehen panopuu. Se, että joku käy vieraissa, ei todellakaan kerro sinun ihanuudestasi yhtään mitään. Miehet kun haluaa vaan vaihtelua ja uusia valloituksia. En arvosta ihmistä, joka ei pysty asettumaan toisen naisen asemaan.
- Anonyymi
Heh, täällä yksin naureskelen.. Tää ei ainakaan ole mulle, koska kuuntelemisen taito ei kuulu parhaisiin hyveisiini :D
- Anonyymi
Oot sitten väärällä alalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä alalla kaivattusi on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Väärällä alalla"? Hitto kun tääl ei mikään pysy salassa. Terapeuttihan minä!
- Anonyymi
Oletko naista kaipaava mies vai nainen?
- Anonyymi
Joo Ilkka ei se mikään salaisuus ole
- Anonyymi
Tämä aloitus on taas palstatrollilta ei kannata langeta..
- Anonyymi
juu, tarkemmin ku lukee, nii trolli sen on oltava
"voi minua, kun en osaa tai uskalla kertoa kokemastani sinulle."
Kuka sanoo "voi minua???
- Anonyymi
Veljen vaimoa vuosia himoinnut
- Anonyymi
Et uskalla kertoa?
Oletko joutunut ... uhriksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760