On kyse valo- tai videokuvaukseen painottuvasta käytöstä, XT3 on onnistunut runko. Ammattitason runko on käytännössä saatavissa harrastajarungon hinnalla.
https://www.fujirumors.com/unbeatable-fujifilm-x-t3-remains-best-camera-you-can-buy-for-under-1500-also-in-2019/
Fujilla on myös kattava objektiivi valikoima. Puutteena on pitkät teleprimet ja kalansilmä, mutta toisaalta sääsuojattuja prime objektiiveja on paremmin kuin muilla.
Fuji X T3 hintaluokkansa ykkönen
2
2518
Vastaukset
- Anonyymi
Paremmuus riippuu siitä että mitä ominaisuuksia halutaan painottaa. Yksi on yhdelle paras ja toiselle joku muu. Huonoksi en rupea moittimaan mutta paras, se on aika suhteellista.
- Anonyymi
Olet oikeassa, mutta DPreView’n lista on kyseessä ja siinä alle $1500 rungot. Ihan hyvällä syyllä X T3 on luokkansa paras toista vuotta peräkkäin. Runko on hyvä sekä valo- että videokuvauksessa.
Fuji on koko ajan ollut hyvä valokuvauksessa, mutta video tuli mukaan vähän varkain. Toki Fuji on ollut maailmalla jo pitkään johtava televisiokameroiden objektiivinen tuottaja, mutta se oli pitkään poissa kamerabisneksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233