On kyse valo- tai videokuvaukseen painottuvasta käytöstä, XT3 on onnistunut runko. Ammattitason runko on käytännössä saatavissa harrastajarungon hinnalla.
https://www.fujirumors.com/unbeatable-fujifilm-x-t3-remains-best-camera-you-can-buy-for-under-1500-also-in-2019/
Fujilla on myös kattava objektiivi valikoima. Puutteena on pitkät teleprimet ja kalansilmä, mutta toisaalta sääsuojattuja prime objektiiveja on paremmin kuin muilla.
Fuji X T3 hintaluokkansa ykkönen
2
2462
Vastaukset
- Anonyymi
Paremmuus riippuu siitä että mitä ominaisuuksia halutaan painottaa. Yksi on yhdelle paras ja toiselle joku muu. Huonoksi en rupea moittimaan mutta paras, se on aika suhteellista.
- Anonyymi
Olet oikeassa, mutta DPreView’n lista on kyseessä ja siinä alle $1500 rungot. Ihan hyvällä syyllä X T3 on luokkansa paras toista vuotta peräkkäin. Runko on hyvä sekä valo- että videokuvauksessa.
Fuji on koko ajan ollut hyvä valokuvauksessa, mutta video tuli mukaan vähän varkain. Toki Fuji on ollut maailmalla jo pitkään johtava televisiokameroiden objektiivinen tuottaja, mutta se oli pitkään poissa kamerabisneksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k864108- 1243614
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130